wc
door wcvdb Mar 13, 2006 om 15:00
Computers & telefonie

Ervaringen met Tele2

Ben voornemens over te gaan stappen naar een goedkopere provider, waarbij ik ook goedkoop kan bellen.

Nu lijkt de aanbieding van Tele2 erg aanlokkelijk, met de combinatie van Internet en goedkoop bellen.

Ik ken niemand die hier ervaring mee heeft.

Wie kan mij adviseren

Bij voorbaat mijn dank

Wim van den Berg

818 6 Rapporteer

wt
door wtencate1 - Mar 13, 2006 om 15:09
7 Antwoorden / 0 Vragen

Begin er niet aan, allemaal ellende met de levering de service de beloofde snelheid van je internetverbinding en de kwaliteit en beschikbaarheid van de spraak.

Er zijn betere alternatieven als je de kleine lettertjes leest, vergeet ook niet als je er voor kiest dat je er minimaal 2 jaar aanvast zit en probeer bij een eventuele wanprestatie er naar eens af te komen.

Overigens zijn er de laatste weken al meer vragen over dit onderwerp geweest met allemaal het zelfde antwoord.

Sukses

chery
door chery - Mar 13, 2006 om 15:34
18 Antwoorden / 1 Vragen

hoi wim

sinds kort heb ik zelf tele 2 (versatel)

en ik moet zeggen ik heb nergens geen last van

ik heb goede verbinding van internet en ook geen problemen met de telefoon ik ben zeer tevreden en ja er blijven altijd mensen waarbij het niet goed of niet tevreden zijn ik had hier voor planet en ook die hadden weleens storing en overde service ben ik ook zeer te spreken over als je zelf ook netjes blijft doen hun dat ook had en mailtje gestuurd dat ik me w8 nog niet had gehad ik had binnen 1 uur bericht terug van ze dus het is maar wat je zelf wilt of duur betalen (kpn) of u moet minder betalen ook de zervice van kpn is niet altijd netjes

maar veel sucses met u keuze

chery

door chery - Mar 13, 2006 om 15:35
18 Antwoorden / 1 Vragen

oja en de snelheid die ik heb van internet 20 mb en hij zit 19.9 mb dus ik heb niet veel verlies

sc
door scheveco - Mar 19, 2006 om 14:07
1 Antwoorden / 1 Vragen

heb zelf digitaalpakket van tele2 het loopt nog niet allemaal soepel maar ben verder wel heel tevreden over de behandeling en tegemoetkomingen. het bellen en internetten is inderdaad een stuk goedkoper

pj
door pjottr115 - Apr 3, 2006 om 15:33
6 Antwoorden / 2 Vragen

Ik zal nooit meer van mijn leven met tele2 in zee gaan. Ben begin janauari in zee gegaan net tele2. Vervolgens heeft tele 2 mijn versatel adsl abbonnemet afgesloten. Nu, 3 april, heb ik nog steeds geen signaal en beweren die Pipo's dat iok gewoon moet betalen en niet kan opzeggen. Dus kijk uit.

Ik ben ook niet de enige met deze slechte ervaringen bij tele 2

go
door goossen_1 - Apr 15, 2006 om 18:27
1 Antwoorden / 1 Vragen

Persoonlijk raad ik iedereen af om naar tele2 overe te stappen, want als je problemen hebt zijn ze niet thuis en als je dan je contract wil opzeggen en dat doe je dan netjes aangetekend en dan zouden ze er nog wel even naar willen kijken, maar hier moet jezelf overbellen of je nog wat te horen krijgt op je brief. En je krijgt verschillende antwoorden. De een zegt dat je hebt opgezegd en dat je verder geen kosten meer hebt maar later krijg je als jezelf weer belt te horen dat je niet kosteloos van ze af kan.