Factuur Vodafone veel te hoog
Hallo mensen,
Op de factuur van Vodafone over april jongstleden worden sms-berichten naar twee 06-nummers in rekening gebracht die door mij absoluut niet zijn verzonden. Rekening was daardoor €100 meer dan normaal. De bezitters van deze 06-nummers kennen mij niet, ik ken hun niet en tevens geven zij aan geen sms-berichten van mij te hebben ontvangen. Na veel heen en weer gemail met Vodafone kom ik echter geen stap verder. Moet me maar schriftelijk aan de "Vodafone Special Services" (klinkt gevaarlijk, James Bond?) in Maastricht wenden.
Iemand hier ervaring mee of tips?
Alvast bedankt, Harry.
@harry29
Probeer eens met een mailtje te sturen naar:
vodafonewebrelations.nl@vodafone.com
Jammer dat het een vermeende eigen sms is naar een 06 nummer anders is het kwestie van code/afmelden .... kan je helaas verder niets aan de hand doen. Of misschien .... loopt het vast, zou contact opnemen met Consuwijzer. Per mail bv = binnen 1 wk. antwoord/advies. Of bellen natuurlijk. Succes! Is een vervelende geschiedenis!
Klacht indienen - Consuwijzer
Ook Ik kreeg hoge rekeningen van fodafone.
Als je een klacht in dient zeggen ze dat je binnen 3 werk dagen bericht krijg .het bericht is dan dat ze je vraag kwijt zijn en of je het opnieuw wil aanvragen .
Verder hoor je niets meer ,ik heb zeker al 6 mails opgeslagen van ze.Wens je sterkte en snel over gaan naar een andere profider .
Ook ik heb te maken met de Vodafone betalingen terreur.
Eind vorig jaar is ten onrechte € 78 van mijn rekening afgeboekt, wat ik heb laten storneren. Al mijn correspondentie ten spijt krijg ik nul op rekest om mijn recht te krijgen wat heeft geresulteerd in incassobureau, BKR registratie (!) en een vlak voor de vakantie geblokkeerde creditkaart.
Bedankt Vodafone, prima personeel hebben jullie...
Harry, het (gratis) nummer (als je een hoger vast abonnement hebt) is: 1200 , kies voor de optie klantenservice, en doe daar je verhaal eerst eens even, mogelijk dat ze je direct een sluitend antwoord op je vraag kunnen geven. En anders inderdaad een aangetekend schrijven naar Maastricht sturen. Daar zijn ze gevestigd. Post-adres staat (als het goed is) op je nota's vermeld.
(Overigens stop ik volgend jaar bij ze,dan loopt m'n contrakt af ,de service is de laatste tijd allerbelabberst te noemen, heb er genoeg van) ;-(
Bij Vodafone doen ze alles zomaar gewoon....
Groeten. Henri
Meld u aan bij Boycot.nu. Die hebben goede resultaten bereikt met Vodafone. Dit soort " spooknota's " komen regelmatig voor, ook bij andere aanbieders. Met name het gebruik in het buitenland kan dodelijk zijn. Dit heb ik zelf ervaren en het heeft veel moeite gekost om mijn geld terug te krijgen. Ik kon het gelukkig bewijzen omdat het 2 eigen telefoons waren die met elkaar zouden hebben gecommuniseerd gedurende 20 minuten. Het enige wat was gebeurd, is dat we elkaar gebeld hebben, maar NIET opnamen . Een check uit veiligheidsredenen. Op de een of andere manier werd het signaal geregistreerd en vervolgens werd er een nota aangehangen.
Succes,
Ron
Hallo Harry,
Ik heb net zoiets aan de hand bij Vodafone,
Mijn rekening bleef veel te hoog terwijl ik een sim only heb maar toch werdt er elke maand 40 euro teveel afgeschreven.
Dat is al vanaf verleden jaar oktober zo dus ben ik eens gaan kijken en wat bleek éne WAAT MEDIA schreef elke keer voor bepaalde diensten 20 euro per maand op terwijl ik niks ontving.
Dus ben ook naar Vodafone gestapt en gevraagd wat is dit??
Nou ik moest een rekening opsturen met hetgeen waar het om ging en dat zouden ze nakijken en evt: terug betalen als het bleek dat het zo was dat ik geblokeerd stond voor bepaalde smsjes.
En ja hoor dat klopte ik was geblokkeerd en het klopte niet dus mooi dacht ik in maart van dit jaar krijg ik nog heel wat terug he??
Maar daar dacht Vodafone blijkbaar anders over want niks terug maar ook de volgende rekening was weer precies hetzelfde dus ik ook consumentenwijzer enz: enz: ingeschakeld maar het hielp niks.
Vodafone doet er niks aan dus ja jammer dan Vodafone maar heb een ander nummer bij een andere provider genomen en verder kunnen ze de boom in bij Vodafone.
Ik ben heel erg lang klant geweest en nooit klachten maar dit ging ook mij wel iets te ver.
Dus bij deze klagen helpt niet bij Vodafone je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en zeer zeker heel leuk dat 1200 nummer maar het kost een hoop geld.
Dus ik zou zeggen dag Vodafone jammer dan maar overstappen naar een andere dat is het beste want je komt niet verder bij Vodafone hoor.
Veel succes,
Marian.
Hallo Marian: Quote
heel leuk dat 1200 nummer maar het kost een hoop geld.
Zelf heb ik een abonnement met 275 belminuten, en onbeperkt internetten, abonnmentskosten: € 37,50 per maand, maar als ik het 1200 nummer kies, dan kost dit mij echt niets hoor! Mogelijk de wat lagere abonnemetsvormen wel. (dacht het overigens van wel)
In ieder geval: Vodafone is wel slecht bezig zo, dat wel. Daarom heb ik besloten, om tegen de tijd dat het kontrakt daar ten einde loopt, dit (op tijd) op te zeggen..Ik heb de laatste tijd ook wat vreemde zaken daar opgemerkt, vandaar. (Nota's die veel te vlug worden afgeschreven bijv. niet volgens afspraak:dat was eerst rond de 24e, nu schrijven ze een week eerder al af, en nog wat andere cruciale punten, waar ik niet om heb gevraagd, bij afsluiten kontrakt met ze)
Over dat eerder afschrijven heb ik al gebeld: Zelfs de eigen medewerkers waren er niet blij mee, ze konden er niets aan veranderen: Ik wel, ik stop met Vodafone, einde kontraktdatum is het over..
Groeten
Henri
Helaas heb ik dergelijke ervaringen met Vodafone. Bij mij werden SMS'jes in rekening gebracht ondanks dat ik nog veel beltegoed had.
Ik weet niet of ze het bewust doen of niet, maar bij mij werkte het toen ik mijn zoveelste mail afsloot met de woorden dat, na WEDEROM slechte afhandeling van de klacht, de advocaatkosten voor hun zouden zijn. Plots ontving ik een email van een-of-andere hoge manager dat de kosten met een volgende factuur gecompenseerd zou worden. Helaas dient bij Vodafone dus eerst gedreigd te worden voordat ze hun luie billen optillen.
Zelf is het mij gebeurd dat ze, nadat ik het abonnement een stap terug had gezet, mijn resterend beltegoed hadden verwijderd. Gebeld met de klantenservice "ja hoor dat klopt, als u uw abonnement terug zet, dan bent u het resterend beltegoed kwijt". Toen ik zei dat ze dat niet zomaar mochten doen moest ik maar een klachtenbrief schrijven. Zo gezegd zo gedaan. Netjes op de Algemene Voorwaarden gewezen, waar het dus NIET in stond en binnen een maand hadden ze het resterende beltegoed verrekend met mijn openstaande factuur. Keurig! Alleen een briefje ter afhandeling van de klacht kon er niet af... Zag het toevallig op mijn factuur dat het opgelost was... Maar het was iig opgelost!
Voor Harry zou ik adviseren om zo veel mogelijk bewijs te verzamelen, een aangetekende brief versturen met je klacht én de mededeling dat je bij geen of niet afdoende antwoord naar de Geschillencommissie Telefonie stapt. Kijk op www.gsc.nl voor meer info. Hele handige instantie waar je voor weinig geld een procedure kunt starten. Als je in het gelijk wordt gesteld, krijg je je procedure geld ook nog eens terug. Succes!
Geweldig nu moeten wij de bedragen
nachecken die op de nota staat.
Ik heb in februari 2009 bij
Vodafone afgemeld, omdat ik bij een ander aanbieder mijn
telefoonabonnement heb, maar kreeg van Vodafone niets te horen, in
juli zou ik overgaan naar de andere aanbieder, maar Vodafone gaat
gewoon lekker door met een nota versturen. Heb meteen gereageerd (1
juli) en een kopie van de brief van februari gezonden, hierover nog
geen antwoord ontvangen. Worden onze brieven wel gelezen, is mijn
vraag, kunnen ze het wel lezen, want Vodafone is niet de enige die
geen brieven beantwoord.
Wat is hier aan te doen, want ik heb nu dubbele nota's?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Post NL
Heb spullen besteld, die zouden via Post nl komen, alles afgesproken, dag,tijd en ook een plaats waar ze het mogen neerzetten. Nu krijg ik bericht,uw pakket komt niet. U kan een andere dag en tijd afspreken, maar dan is het zo, dat ik er weer extra voor moet betalen als ik het sneller zou willen hebben.
Is dit gebruikelijk bij Post NL????
Lees meer
Overstap voor aansluiting glasvezel, oplegging boete gerechtigd?
In juni 2022 sloot ik via de glasvezelaanbieder/aanlegger in mijn regio bij provider 1 een abonnement af voor afname internet en tv via glasvezel. Mijn huidige aansluiting is via VDSL, dus ik dacht erop vooruit te gaan. Over mijn VDSL-provider, provider 2, ben ik al jarenlang heel tevreden. Scherpe prijzen en goede service. Een abonnement afsluiten tijdens de aanleg bespaart aanlegkosten, reden wa ... Lees meer
Hoe krijg ik hinderlijke voice over weg?
Goedemorgen forumleden,
Bij het afspelen van de opgenomen programma's "the unheard tapes", uitgezonden door de EO, spreekt er een buitengewoon hinderlijke voice over mee. Niet alleen doet deze (AI?) stem zijn best om vrijwel alle klemtonen verkeerd te leggen, ook zijn er rare versprekingen zoals het uitspreken van D-Day als deedee en van zooi maakt hij 2001. Om van Franse plaatsname
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer