gisela_1
door gisela_1 Apr 14, 2011 om 16:36
Computers & telefonie

Firefox 4.0

Alstublieft HELP! FF 4.0 en plugin WMP, opent al weken niet! Wanhopig na dagen en uren experimenteren, nieuwe FF, nieuwe WMP..niks:-(

Waarom werkt de plugin np-mswmp 1.0.0.8 niet bij FF 4.0

En waarom kan ik de plugin FF npdsplay dll niet verwijderen?

1709 9 Rapporteer

ke
door keeskist3 - Apr 14, 2011 om 17:20
1 Antwoorden / 1 Vragen

Onder help "herstarten met uitgeschakelde add-ons"
Dan de verwijderen.

ba
door bachanaal - Apr 14, 2011 om 17:33
248 Antwoorden / 7 Vragen

ben zelf weer teruggegaan naar Firefox. 3.6 omdat bij mij ook e.e.a. niet werkte. ik denk dat Firefox 4. niet geschikt is voor oudere pc's.
in het algemeen werken oudere versies van firefox prima en worden ook geupdated. er zitten dan geen nieuwe snufjes in maar voor het gewone surfwerk is dat ook niet nodig

aragon
door aragon - Apr 15, 2011 om 13:59
106 Antwoorden / 0 Vragen

Gewoon IE8 of IE9 gebruiken, werkt snel, en is geen kerstboom zoals FF.

gisela_1
door gisela_1 - Apr 15, 2011 om 14:08
136 Antwoorden / 33 Vragen

Mozilla help-forum heeft het antwoord kunnen geven:

Real Player recordplugin verwijderen! Maar ja dan kun je geen video meer opnemen met de Realplayer:-(, maar WMP werkt dan wel weer.

Fijn weekend!

watnuweer52
door watnuweer52 - Apr 15, 2011 om 14:20
14 Antwoorden / 12 Vragen

Bij mij werkt Firefox 4 geweldig,Maar bij het upgraden naar 4 worden je add-ons gescreend, en dan word aangegeven dat wmp plugin niet werkt,
Maar er zijn hele goede alternatieven.Winamp of VLC player.
Ikzelf heb Winamp en vind die veel beter dan WMP,en gratis!
Ik zou zeggen downloaden en proberen,Succes.

gisela_1
door gisela_1 - Apr 15, 2011 om 14:35
136 Antwoorden / 33 Vragen

[quote=watnuweer52 schreef op vrijdag 15 apr 2011, 14:20]Bij mij werkt Firefox 4 geweldig,Maar bij het upgraden naar 4 worden je add-ons gescreend, en dan word aangegeven dat wmp plugin niet werkt,
Maar er zijn hele goede alternatieven.Winamp of VLC player.
Ikzelf heb Winamp en vind die veel beter dan WMP,en gratis!
Ik zou zeggen downloaden en proberen,Succes.

Sommige sites hebben een embedded player en die kun je alleen maar openen met de WMP plugin bij Firefox, daardoor ontstond bij mij het probleem, ik wil helemaal geen WMP.

pk49
door pk49 - Apr 15, 2011 om 16:08
243 Antwoorden / 2 Vragen

dat had ik ook met Firefox.Alle ad-ons verwijderd en toen was het weer ok. Ik ben enkele weken geleden puur uit nieuwsgierigheid overgegaan op Google.Toch een tikje sneller gebleken.En geen last van al die add-ons die de browser aanmerkelijk vertragen.

gisela_1
door gisela_1 - Apr 15, 2011 om 16:22
136 Antwoorden / 33 Vragen

[quote=pk49 schreef op vrijdag 15 apr 2011, 16:08]dat had ik ook met Firefox.Alle ad-ons verwijderd en toen was het weer ok. Ik ben enkele weken geleden puur uit nieuwsgierigheid overgegaan op Google.Toch een tikje sneller gebleken.En geen last van al die add-ons die de browser aanmerkelijk vertragen.

Dat hoor ik vaker, maar ik heb Firefox juist vanwege de add-ons. Ik ga binnenkort ook wel even bij Chrome kijken.

Fijn weekend!

de
door del67110 - Apr 16, 2011 om 14:30
3 Antwoorden / 2 Vragen

Ik gebruik ook firefox 4,zonder problemen.En voor iets af te spelen gebruik ik vlc mediaplayer.Alles werkt,nog nooit geen last gehad.Groetjes Jeannie.