jo
door johanhdrent Jun 15, 2009 om 18:57
Computers & telefonie

Firefox

Hallo.
Ik heb de laatste tijd het volgende probleem.
Als ik mijn computer opstart dan moet is soms 3 x firefox opstarten voordat hij doorloopt naar het internet.
Hetzelfde gebeurt als ik op het internet zit. Maar zo krijg ik de melding dat er geen terugmelding is en blijft Firefox hangen. Als ik dan via Taskmanager de zaak sluit en heropen, dan is alles weer goed en heb ik mijn geopende tabbladen weer beschikbaar.
Ik heb de laatste Firefox versie.

429 8 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Jun 15, 2009 om 19:49
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dag johandrent, wat gokjes: pc cleanen met ccleaner, pc scannen met mbam, met systeemherstel terug naar een datum van toen het nog goed functioneerde.

vr.gr.

matusso
door matusso - Jun 16, 2009 om 11:25
191 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo johanhdrent,

Hier zijn ook problemen met de laatste update van Firefox, 3.0.11.
Traag in opstarten en blijft regelmatig hangen.
Anderen hebben hier ook last van.
Het is dus geen probleem met uw computer, maar een 'buggy' Firefox.

ba
door bachanaal - Jun 16, 2009 om 11:51
248 Antwoorden / 7 Vragen

firefox er helemaal afhalen en opnieuw installeren wil ook wel eens helpen

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Jun 17, 2009 om 02:11
3809 Antwoorden / 46 Vragen

Dag Johan,

Mijn Firefox wordt automatisch geupdated. Geen probleem met Firefox.
Dual processor met 2 GB memory.

Hardware ERror MAN.

edwardus
door edwardus - Jun 17, 2009 om 22:15
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Het probleem is denk ik dat je Firefox hebt ingesteld (is standaard geloof ik) om updates voor Firefox en/of plugins te laten zoeken en installeren. Dat maakt 'm wel wat trager bij het opstarten.

Je zult iets meer geduld moeten hebben of de optie 'updates zoeken' uitschakelen.

jo
door johanhdrent - Jun 17, 2009 om 22:17
13 Antwoorden / 11 Vragen

Geduld is het probleem niet.
Maar soms blijft FF gewoon hangen, dat is wel hinderlijk. Dit duurt soms gewoon een paar minuten. Mail en dergelijke werkt wel gewoon maar internet dan dus niet.

edwardus
door edwardus - Jun 17, 2009 om 22:28
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Ja precies. Het kan soms wel een paar minuten duren (best wel irritant als je haast hebt).

Probeer het eens met die optie uit, dan zie je het verschil.

jo
door johanhdrent - Jun 17, 2009 om 22:35
13 Antwoorden / 11 Vragen

ok, zal ik eens proberen.
In ieder geval hartelijk bedankt.