in
door inter Sep 28, 2008 om 03:32
Computers & telefonie

Firefox werkt hier nog steeds niet 100 %

Na al die jaren is deze site nog steeds Internet Explorer only .

251 14 Rapporteer

birdies
door birdies - Sep 28, 2008 om 04:21
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Over welke klachten heb je het precies? Zelf werk ik met FF3 en dat geeft geen aan FF gerelateerde problemen.

labswans
door labswans - Sep 28, 2008 om 08:47
1918 Antwoorden / 10 Vragen

Ja ,dat klopt dat kassa.vara.nl alleen IE only en dat zal niet anders worden voorlopig

labswans

tdehond
door tdehond - Sep 28, 2008 om 09:57
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Meestal gaat het goed met FF3.
Een enkele keer kan ik geen vraag beantwoorden bij gebruik FF op deze site. Dan doe ik het via I.E.

freya
door freya - Sep 28, 2008 om 12:20
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Nou, ik weet niet wat men dan onder 'Internet Explorer only' verstaat, maar ik gebruik al tijden lang Firefox (welliswaar nog versie 2.0.0.17) en ondervind geen enkel probleem met deze website. Ik raak Internet Explorer niet meer aan.

Freya

aboveoeuf
door aboveoeuf - Sep 28, 2008 om 12:39
143 Antwoorden / 8 Vragen

Ik gebruik de meest recente Firefox (3.0.3) en heb geen enkel probleem.
Er zal dus iets anders aan de hand zijn vermoed ik.

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Sep 28, 2008 om 13:42
3809 Antwoorden / 46 Vragen

Dag de Hond,

Hier wordt nooit gewerkt met IE, puur FF3 en daarvoor FF2.

Het probleem bij jou is volgens mij een probleem op de Vara-site.

Een enkele keer kan ik ook geen vraag beantwoorden. De cursor komt domweg niet in het antwoordveld. je kunt kloppen wat je wilt, je komt er niet in. Wel kan ik dan aanvinken dat ik op de hoogte wil blijven en reactie geven. Daar zullen er meer last van hebben en zal de reden zijn dat je soms een leeg antwoordveld ziet en even daarna lees je de reactie dan.

Je leert daarmee omgaan:
Bij mij werkt dan een loguit, login. Ook terug naar de postbus en de vraag weer opnieuw ophalen.

Bij geen enkele andere site waar ik wel reageer, heb ik dit probleem, dus wijdt ik het niet aan FF.

Hardware ERror MAN.

lx
door lxa - Sep 28, 2008 om 14:22
47 Antwoorden / 0 Vragen

Ik gebruik al jaren enkel firefox en heb nog nooit een probleem opgemerkt

dirck
door dirck - Sep 28, 2008 om 15:06
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Totaal geen problemen met Firefox.

Voor Herman,

Een enkele keer kan ik ook geen vraag beantwoorden. De cursor komt
domweg niet in het antwoordveld. je kunt kloppen wat je wilt, je komt
er niet in.

Zoals ik al eens eerder tegen u zei, als de cursor niet in beeld komt, dan moet u even op F5 drukken. (de pagina wordt dan vernieuwd en dan lukt het wel)

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 28, 2008 om 15:09
16885 Antwoorden / 202 Vragen

als de cursor niet meer in het veld komt, dan kan het ook zijn dat het login is verbroken!. Dan dus even opnieuw inkloggen!

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Sep 28, 2008 om 15:29
3809 Antwoorden / 46 Vragen

@ Dirck, off topic:

Sorry Dirck, mijn geheugen laat me (soms) even in de steek. Wat is in deze de functie van F5?

H.

tdehond
door tdehond - Sep 28, 2008 om 15:39
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Sneltoetsen - vijftigplusser.nl

9 juni 2008 ... Met sneltoetsen bedoelen we in dit artikel zowel functietoetsen als ... Internet Explorer) F5 Venster vernieuwen

dirck
door dirck - Sep 28, 2008 om 15:52
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Wat is in deze de functie van F5?

Vernieuwen of Huidige pagina vernieuwen.

In de internet browser zit meestal ook een knop "Vernieuwen" links naast de adresbalk, waar ook het "Huisje" staat. (dit huisje is je startpagina)

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Sep 28, 2008 om 16:03
3809 Antwoorden / 46 Vragen

@ Dirck en T. de Hond, off topic:

Tnx.

H.

gsm
door gsm - Oct 2, 2008 om 12:15
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Ja, en wat is de vraag?

GSM