rm
door rma070 Apr 10, 2012 om 05:10
Computers & telefonie

Flash op een android 2.2. tablet ( met 3G en wifi )

Beste mensen,
Van pc''s heb ik best wel wat verstand, maar van android tablets dus niet zo veel ;)

Ik heb een android tablet (versie 2.2 ) ( merk Viewsonic, type: viewpad7 ) gekocht en ben er heel tevreden mee

Maar adobe FLASH wil er niet op werken.

weet iemand een manier om dit WEL aan de gang te krijgen?

( play store - zoals android marked nu heet- zegt dat deze tab het niet ondersteund )

701 2 Rapporteer

vulcanic
door vulcanic - Apr 20, 2012 om 14:25
14 Antwoorden / 0 Vragen

Standaard wordt Flash inderdaad niet ondersteund op de ViewPad 7. Er zijn wel zogenaamde "Custom roms" waarmee u dit aan kunt zetten, maar u kunt uw tablet permanent beschadigen door deze verkeerd te installeren (flashen).

Dit is dus niet aan te raden voor de gemiddelde gebruiker.

aurora1
door aurora1 - Apr 20, 2012 om 22:18
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dag rma70,

Ik heb op een Samsung Galaxy Mini smartphone de browser Skyfire free versie geïnstalleerd omdat Adobe Flash er ook niet op geïnstalleerd kan worden. Met die browser werken een aantal flashfilmpjes. Laadt soms wel langzaam. Via Google Play en als dat niet lukt via internet of rechtstreeks van de ontwikkelaar proberen. Verder kun je bijv. de apps Uitzending Gemist, Gemist, RTLXL, en/of bijv. ZDFMediathek erop zetten. Daarvan kun je flashvideos gewoon bekijken. Intikken bij zoeken op Google Play.
Ik weet niet of dat alles op jouw tablet werkt.

vr.gr.