jw
door jwidvvd Nov 15, 2007 om 15:05
Computers & telefonie

Foto's mailen

hoe kan ik meerdere foto's tegelijk naar iemand mailen,

1 foto per keer lukt me wel maar meerdere foto's lukt echt niet, wie weet hoe het moet en makkelijk kan,

bij voorbaat dank,

isabella

256 4 Rapporteer

labswans
door labswans - Nov 15, 2007 om 15:25
1918 Antwoorden / 10 Vragen

maak er jpeg files van door op te slaan.

Dan zijn ze kleiner , gem 200 kb en u kan er dan 5 versturen per keer.

labswans

gsm
door gsm - Nov 15, 2007 om 17:40
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Vanuit de map (bijvoorbeeld Mijn Afbeeldingen) selecteer je de foto's die verzonden moeten worden.
Vervolgens klikken op: De geselecteerde items per e-mail verzenden.
Dan kunt u vervolgens nog het beste kiezen om de te verzenden foto's te verkleinen (het origineel wordt hierbij niet verkleind en blijft dus zoals het was).
Klik op Meer opties weergeven, om het formaat te kiezen en zo te bepalen hoeveel de foto's verkleind dienen te worden. Klik op OK
Hierna wordt het e-mail programma gestart en worden de foto's vanzelf ingevoegd.
Je hoeft alleen nog de geadresseerde, het onderwerp en een bericht in te toetsen, waarna je het bericht verzendt.
Hiermee komt het bericht in Postvak-Uit te staan.

De feitelijke verzending vindt vaak pas plaats, wanneer het e-mail programma daarna op de normale manier geopend wordt.
De inhoud van Postvak-Uit wordt dan verzonden.

GSM

vr
door vrijwilliger - Nov 16, 2007 om 01:13
15 Antwoorden / 0 Vragen

Met YouSendIt kun je tot 100MB kostenvrij verzenden.
Als het om foto's gaat, maak dan van de bundel foto's eerst een .rar of .zip bestand en verzendt het dan aan het Email adres.
Het uploaden neemt, afhankelijk van de snelheid van uw internetverbinding, wat tijd maar ik doe dat zelf meestal in een 'verloren uurtje'. De geadresserde ontvangt dan een Emailtje van YouSendIt waarin een link staat, waarmee het bestand gedownload kan worden.

https://www.yousendit.com

Succes

holstein
door holstein - Nov 16, 2007 om 08:17
922 Antwoorden / 16 Vragen

Inderdaad vanuit je afbeeldingen versturen, maar weet niet hoe vaak je dit doet, anders zou je ook een gratis online fotoalbum kunnen maken op www.mijnalbum.nl kan ook handig zijn en kunnen al je vrienden ze bekijken zonder heen en weer gestuur....