pearly
door pearly Jun 16, 2004 om 20:01
Computers & telefonie

Foto's uploaden

Ik probeer foto's te uploaden, maar via "deze computer" vind ik geen verwisselbare schijf meer?

377 5 Rapporteer

pearly
door pearly - Jun 16, 2004 om 20:21
5 Antwoorden / 15 Vragen

Ik had al bij apparaatbeheer gekeken, en daar kwam mijn camera twee keer voor. Eenmaal met een rood kruisje erdoor. Na opnieuw opstarten, staat hij er nog maar één keer in, maar ik vind nog steeds geen verwisselbare schijf.

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Jun 16, 2004 om 20:21
763 Antwoorden / 1 Vragen

lastig probleem soms wil het wel eens helpen om de pc af te sluiten en weer op te starten, in de meeste gevallen moet dit voldoende zijn.

Lukt dit ook niet kijk dan eens in apparaatbeheer, te vinden door met je rechtermuisknop op mijn computer te klikken en vervolgens op eigenschappen ga naar hardware en vervolgens apparaatbeheer kijk of alle drivers van de camera er nog staan en er geen uitroepteken voor de drivers staat.

Kan je de drivers niet meer terugvinden installeer ze dan opnieuw.

pearly
door pearly - Jun 16, 2004 om 20:24
5 Antwoorden / 15 Vragen

Het rode kruisje is er nu weer. Bij schijfstations met een rood kruisje en bij vaste schijf-controllers eenmaal met en eenmaal zonder rood kruisje?

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Jun 16, 2004 om 21:24
763 Antwoorden / 1 Vragen

Kijk ook even of het niet aan je camera ligt en of deze in de goede stand staat. de extra schijf verschijnt meestal pas als je de camera aansluit.

wat je ook kan proberen als niks je lukt, pak de instalatiecd van de camera en start deze en kies niet voor  instaleren maar repareren.

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Jun 16, 2004 om 22:05
763 Antwoorden / 1 Vragen

dat de camera twee keer in apparaatbeheer staat of moet staan dat klopt. 1x als schijfstation en 1x als usb controller/apparaat voor massaopslag. wat er in aparaatbeheer moet zijn geinstalleerd kan je ook vaak terug in de handleiding die bij je camera is meegeleverd. succes