ne
door netti Dec 22, 2013 om 22:06
Computers & telefonie

'Fout tijdens het verzenden...

...van de opdracht naar het programma'.
Krijg ik in beeld als ik Dropbox heb geopend en dan mijn excel tabel wil zien. Andere exceltabellen doen het ook niet.
Ik heb windows 8.1.
Moet ik iets veranderen bij Instellingen van Windows?

4637 18 Rapporteer

ne
door netti - Dec 23, 2013 om 12:19
67 Antwoorden / 29 Vragen

Ik heb dit al geprobeerd. Maar ik heb geen Excel op mijn laptop waar ik dit in kan veranderen. Moet ik het downloaden hiervoor?

crewmember
door crewmember - Dec 23, 2013 om 12:25
1040 Antwoorden / 0 Vragen

Dus als ik het goed begrijp:
Je hebt geen excel maar wil wel een excel tabel openen?

Niet zo heel vreemd dan dat je een foutmelding krijgt lijkt me?

ne
door netti - Dec 23, 2013 om 12:28
67 Antwoorden / 29 Vragen

Via Dropbox kun je toch Excel bestanden bewerken?
Ik heb wel Microsoft Office, maar kom niet bij Excel eigenschappen, dit staat er niet bij.

daf-truckie
door daf-truckie - Dec 23, 2013 om 12:43
28 Antwoorden / 1 Vragen

Welke office heb je dan?
En ik zie niet staan dat je naar eigenschappen moet maar naar opties en dan naar geavanceerd.

ne
door netti - Dec 23, 2013 om 12:58
67 Antwoorden / 29 Vragen

Office12 (valt daar Excel onder?).

Ik bedoel opties, sorry.
Dat staat niet in beeld bij bestand.
Wel: nieuw venster openen, opdrachtprompt openen, Windows powershell openen, geschiedenis verwijderen, help en sluiten.

daf-truckie
door daf-truckie - Dec 23, 2013 om 13:10
28 Antwoorden / 1 Vragen

Office 12 is Office 2007, welke standaard uitgegeven zijn met Word, Excel en MS outlook.

Voor jou geld dus dat je niet naar bestand moet maar naar de Office knop, deze knop zit linksboven in je excel.

Microsoft Office Excel 2007

Klik op de Microsoft Office-knop en klik op Opties voor Excel.
Klik op Geavanceerd en schakel vervolgens het selectievakje Andere toepassingen negeren in het gebied Algemeen uit.
Klik op OK.

ne
door netti - Dec 23, 2013 om 14:03
67 Antwoorden / 29 Vragen

Ik zie deze knop niet. Via deze pc, acer, program files kom ik bij Microsoft Office, waar Excel niet bij staat.

daf-truckie
door daf-truckie - Dec 23, 2013 om 15:00
28 Antwoorden / 1 Vragen

Die knop zit in je excel, maar zoals je aangeeft staat deze niet of niet meer op de computer?

Wat staat er wel onder Microsoft Office voor programma`s?

ne
door netti - Dec 23, 2013 om 17:04
67 Antwoorden / 29 Vragen

Als ik Microsoft Office open, krijg ik een bestandsmap met daarin een tekstdocument en 2 toepassingsuitbreidingen.

diumenge
door diumenge - Dec 23, 2013 om 17:09
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Misschien is Excel niet geïnstalleerd met Office, dan zal je dat eerst alsnog moeten doen.

ne
door netti - Dec 23, 2013 om 18:15
67 Antwoorden / 29 Vragen

Ik heb Excel gedownload, maar niet een legale versie denk ik.Waar download ik een betrouwbare versie?

diumenge
door diumenge - Dec 23, 2013 om 18:18
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Excel moet je kopen, maar als je al Office hebt dan zou je het alsnog kunnen installeren als je de installatie bestanden nog hebt. Uiteraard is Excel wel gratis te downloaden, maar hoe en waar dat mogen we hier niet vertellen.

daf-truckie
door daf-truckie - Dec 23, 2013 om 22:18
28 Antwoorden / 1 Vragen

Probeer deze oplossing eens.

Dit probleem zelf oplossen
Volg de volgende stappen voor uw versie van Microsoft Excel om dit probleem op te lossen:

Microsoft Excel 2010

Klik op het tabblad Bestand en klik vervolgens op Opties.
Klik op Geavanceerd en schakel vervolgens het selectievakje Andere toepassingen negeren in het gebied Algemeen uit.
Klik op OK.

Microsoft Office Excel 2007

Klik op de Microsoft Office-knop en klik op Opties voor Excel.
Klik op Geavanceerd en schakel vervolgens het selectievakje Andere toepassingen negeren in het gebied Algemeen uit.
Klik op OK.

Microsoft Office Excel 2003 of oudere versies van Excel

Klik op Opties in het menu Extra.
Open het tabblad Algemeen.
Schakel het selectievakje Andere toepassingen negeren die DDE (Dynamic Data Exchange) gebruiken uit en klik op OK.

Hierna kunt u werkmappen openen door erop te dubbelklikken in Windows Verkenner.

http://support.microsoft.com/kb/211494/nl

ne
door netti - Dec 23, 2013 om 22:20
67 Antwoorden / 29 Vragen

Ik had Excel, maar stond verstopt bij apps.
Dankzij Daftruckie heb ik het probleem verholpen.
Bedankt allemaal!

ne
door netti - Dec 23, 2013 om 22:26
67 Antwoorden / 29 Vragen

Te vroeg gejuichd..
Ik heb het wel omgezet via de bovenstaande tip. Maar dat is dan in 1 leeg Excelbestand. Hoe krijg ik dit in heel Excel voor elkaar?

ne
door netti - Dec 23, 2013 om 22:41
67 Antwoorden / 29 Vragen

Excel staat nu bij mij bij 'apps'.
Nog steeds krijg ik de foutmelding als ik Dropbox en dus het Excelbestand open.

daf-truckie
door daf-truckie - Dec 24, 2013 om 12:33
28 Antwoorden / 1 Vragen

Hoi Netti,

Ik lees net dat je probleem was opgelost, de instelling geld voor heel excel.
Ik begrijp uit je verhaal dat je dit bestand bewerkt vanuit dropbox klopt dit?
Heb je dan al eens geprobeerd om dit bestand te downloaden uit dropbox naar je pc, en het dan in excel te openen?

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 24, 2013 om 12:38
7188 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Netti,
klik in het configuratiescherm eens bij programma's en onderdelen op Office 2007.
Bovenaan kunt u de keuze herstellen aanklikken.

De opgevolgde raad van daf-truckie kunt u laten staan.

Vr. gr. sjoppie.