eltiena
door eltiena Oct 19, 2011 om 16:34
Computers & telefonie

FOUTCODE BIJ VERZENDEN VAN EMAIL

Sinds de storing van KPN internet, het email verkeer lag er tot gistermiddag uit, heb ik kennelijk iets aangevinkt waardoor mijn verzonden berichten zijn gefilterd. Sinds maandagmiddag kon ik mijn verzonden items niet meer zien. Ik was zelfs de gehele map kwijt. Maar die is weer terug, uitgezonderd de twee laatste dagen. Via Beeld heb ik naar de Huidige Weergave gekeken bij aanpassen en bij FILTER en alles WISSEN...
Maar dat mocht niet baten. Het item zit ook niet in een ander map.
Ik zag steeds als ik de map (met onzichtbare) verzonden items aanklikte: Er is en filter toegepast. En bij verzenden en ontvangen steeds: 3 van 16 worden verzonden ...waarna de foutmelding volgde. (0X800CCC80) Deze server ondersteunt geen enkele verificatiemethode...enz...
bij eigenschappen van de (onzichtbare map) staat dat 348922KB aanwezig is....

(OEPS... hoe meer ik lees hoe minder ik begrijp van wat ikzelf tikte)
Ik hoop dat iemand heeft begrepen wat ik bedoel...
groeten uit Stadskanaal van L-10

1106 4 Rapporteer

herbyatnl
door herbyatnl - Oct 19, 2011 om 17:10
18 Antwoorden / 1 Vragen

De berichten die je wilt verzenden staan waarschijnlijk niet in verzonden items (omdat ze nog niet verzonden zijn) maar in "Postvak UIT"

Los daarvan is het makkelijk om te weten welk mailprogramma je gebruikt, dan kan ik wat duidelijkere uitleg geven.
Je moet in ieder geval naar de eigenschappen van het account en kijken bij
"Server voor uitgaande mail" of hier "Voor de server voor uitgaande mail is verificatie vereist"? aangevinkt staat, zo ja vink het dan eens uit en probeer of je daarna deze melding nog steeds krijgt.

eltiena
door eltiena - Oct 19, 2011 om 17:13
17 Antwoorden / 3 Vragen

AAN herbyatnl...
Ik weet niet of mijn bedankbericht u heeft bereikt...
Deze zal ik hier alsnog plaatsen...
Geweldig!!! ik heb het vinkje weggehaald bij: voor de server voor uitgaande e-mai (SMTP) is verificatie vereist....
helemaal goed !!!!
prrrrrrrrrrrrrtttt alle berichten stroomden binnen...
Wat ik daar te zoeken heb gehad???
Geen idee... Ik wist niet dat er een storing was van email verkeer en dacht dat het aan mijn instellingen lag... (waar ik overigens nooit aan morrel)... en heb dus zitten Kl violen... met alle gevolgen van dien...
Dat uur aan de telefoon met KPN klantenservice maal 10 cent per minuut ga ik nu terug eisen (Grijnst)

JOFEL dat je zo snel reageerde...
Nogmaals bedankt!!

herbyatnl
door herbyatnl - Oct 19, 2011 om 21:19
18 Antwoorden / 1 Vragen

Geen probleem, bedankt voor het terugmelden ook ;)

eltiena
door eltiena - Oct 19, 2011 om 21:55
17 Antwoorden / 3 Vragen

HAHAHAHa Heb je je eindelijk een leuk kloffie aangetrokken? Je weet dat duikersbrillen handig zijn als je op pleinen demonstreert en de hermandad gaat je te lijf met traangas....

Ik ga zo verder met mijn vriendin helpen met het installeren van email op windows 7 waar ze geen outlook express 6 meer heeft maar het moet doen met windows live.mail.
Ik vond dat zelf vreselijk te ontdekken dat windows 7 geen outlook express meer had.. Wel kunnen we microsoft outlook 2007 installeren.
Nou ja hoe dan ook soms is een pc best ingewikkeld...
Maar mijn email loopt weer als een trein.
Groet uut grunnen.