we
door werme022_1 Dec 14, 2005 om 07:26
Computers & telefonie

Geen foto's openen in berichtvenster

Gisteren gevraagd wie weet hoe ik in het register iets kan aanpassen om de foto's die als bijlage zijn gestuurd niet openen in m'n berichtvenster. Het enige antwoord dat ik kreeg was om in Outlook express, opties, lezen,, een vinkje te zetten bij "alle berichten zonder opmaak weergeven" Nu ben ik inderdaad de foto's in m'n bericht kwijt, maar de hele opmaak van m'n mails is anders. De juiste opmaak is als een bijlage bijgevoegd.

Dit is dus niet de oplossing!! Wie weet de juiste oplossing??

Groet Irene

277 2 Rapporteer

ve
door verwijderd - Dec 14, 2005 om 09:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Er zit een klein verschil in de manier hoe je een plaatje wilt versturen, probeer maar.

Als je een nieuw bericht maakt en een plaatje invoegt doormiddel van de icon -Figuur invoegen - dan komt deze in zijn geheel in het e-mail bericht te staan.
Als je een nieuw bericht maakt en een plaatje invoegt doormiddel van de peperclip - Bestand bijvoegen - dan wordt deze als bijlage aangegeven.

Dit is wat je zocht.

Oracle

ve
door verwijderd - Dec 14, 2005 om 10:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ oracle,

vraagsteller geeft aan de pc te hebben geformatteerd/ herinstalleerd. Daarvóór zou, middels een wijziging in het register, OE bij inkomende mail ingevoegde foto’s deze foto’s niet tonen in het berichten-venster, maar deze als attachment bijvoegen.

Nu wordt naar die zelfde instelling gezocht, dus niet aan de verzendende kant, maar aan de ontvangst-kant...

De door mij aangegeven opties blijken niet te zijn wat vraagsteller bedoeld. Dus niet het aanvinken van "afbeeldingen en andere ext. inhoud...blokkeren" (OE extra-> opties ->tab beveiligen), niet "alle berichten zonder opmaak weergeven" (idem, tab lezen)...

Geen idee hoe dit middels register te bewerkstelligen, maar dat is waar vraagsteller naar zoekt...

IJzerbroot