ch
door chellokorink Jun 23, 2013 om 11:57
Computers & telefonie

Geen gehoor bij sparenmetjebeltegoed.nl

Beste kassa,
Ik heb onlangs mijn belminuten opgebeld via de 0900 lijn bij deze site,
volgens de voorwaarden stond dat ik binnen 5 werkdagen het geld op mijn rekening ontvangen zou hebben
Het gaat om een bedrag van totaal 127,00 euro
Ik heb al 2x via het contact formulier een mail laten sturen. Maar er wordt gewoon niet op gereageerd. Zal aangifte doen iets uitmaken?
Op de site staat ook dat over de 804 leden 16.517,75 euro is uitbetaald, waarom mijn geld dan niet !

1690 5 Rapporteer

ro
door ron530 - Jun 23, 2013 om 12:53
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Het is toch van de gekke dat je 1 euro 30 voor het 900 nummer moet betalen exclusief kosten van de provider om 75 eurocent tegoed op te sparen. De kosten stijgen zo boven de baten uit. Let wel op!! want per gesprek kan er maar 75 eurocent gespaard worden. Die 127 euro is als sneeuw voor de zon verdwenen.

ch
door chellokorink - Jun 23, 2013 om 14:33
3 Antwoorden / 1 Vragen

maar dst is dsn toch van de gekken waarom als het zo goed loopt niet mij netjes snel uitbetalen ik vind dit gewoon niet kunnen deed het speciaal bij hun zodat het bedrag snel betaald zou worden stel fraudeurs !

dearagain
door dearagain - Jun 23, 2013 om 14:36
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*de site ziet er ontzettend "professioneel" uit

*Ik zou daar zeker geen zaken mee doen!

zoekster
door zoekster - Jun 23, 2013 om 14:39
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Heb je de algemene voorwaarden door gelezen?
klik HIER

Misschien kun je daar wat in vinden waarom het zo lang duurt. Zoals ik het lees, kun je maar 10 euro per 5 dagen krijgen en dat ook nog in 1 maand. Dus sowieso moet je nog een behoorlijke tijd wachten eer je je volledige 127 euro binnen hebt.
En ook houden ze zichzelf (!) niet aansprakelijk als de uitbetaling langer duurt.

sparenbeltegoed
door sparenbeltegoed - Sep 10, 2013 om 20:01
1 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Chello Korink,

Wij vinden het erg vervelend dat u onze dienst negatief heeft ervaren.
Wij begrijpen uw bericht, daarom wil ik er graag persoonlijk op reageren.

Op 20 juni j.l. heeft u ons voor de eerste keer gecontacteerd, op onze website staat vermeld dat wij reageren binnen 5 werkdagen, mijn collega's hebben op 24 juni j.l. op uw e-mail gereageerd. Daarnaast heb ik dezelfde dag persoonlijk gereageerd op uw e-mail, in mijn persoonlijke bericht stond vermeld dat ik helaas niet in staat was eerder te antwoorden in verband met een sterfgeval in de familie, hiervoor heb ik u mijn excuses aangeboden.

Verder heb ik u, zoals zoekster al aangeeft, doorverwezen naar onze algemene voorwaarden, waar wij als particulier initiatief (helaas) afhankelijk zijn van uitbetaling door onze provider, welke in alle gevallen pas 30 dagen (telefoon) of 10 tot 12 weken (SMS) na het einde van de maand uitbetaald.

Omdat wij afhankelijk zijn van uitbetaling door onze provider, is het helaas in uw geval voorgekomen dat de uitbetaling niet op tijd was verwerkt door onze provider/bank, waardoor wij geen financiële middelen hadden om uw verzoek tot uitbetaling eerder te verwerken.

Op vrijdag 2 augustus werd de uitbetaling van onze provider/bank verwerkt, in plaats van de beloofde woensdag 31 juli. Hierop hebben wij u op zaterdag 3 augustus geïnformeerd dat wij, op onze vrije dag, alle openstaande verzoeken zouden verwerken, dit is ook conform onze algemene voorwaarden gebeurd.

Wij willen u nogmaals onze welgemeende excuses aanbieden voor de ontstaande situatie en hopen op uw begrip.

Hopende hiermee voldoende te hebben geïnformeerd..

Met vriendelijke groet,
Kilian
SparenmetjeBeltegoed
http://www.sparenmetjebeltegoed.nl