woud21-1991
door woud21-1991 Feb 1, 2011 om 19:43
Computers & telefonie

Geen materiaal

ik heb een ipod touch en heb er veel muziek op en films. maar als hij succesvol is gesynchroniseerd, staat erop mijn ipod '' geen materiaal. als ik de ipod weer aansluit op de computer en itunes start, staat in het balkje wel wat gb vol en in de lijasten alle muziek die erop zit. maar waarom zegt mijn ipod dan dat ik ''geen materiaal'' heb???

MvG

woud21-1991

591 4 Rapporteer

cr
door croga - Feb 1, 2011 om 22:39
25 Antwoorden / 2 Vragen

Welke app start je op waar je "geen materiaal" te zien krijgt?
Staat er in de iTunes balk ook dat er een hoeveelheid Muziek op staat?

freya
door freya - Feb 1, 2011 om 23:07
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo woud21-1991,

En in navolging op croga:
Wat voor 'materiaal' heb je op de iPod staan?
Zijn dat b.v. mp3-bestanden?
Heeft het wel gewerkt?
Heb je in iTunes de nodige vinkjes staan, waarmee je aangeeft wàt je allemaal wil synchroniseren?
Op welk moment ging het fout?
Heb je iets geïnstalleerd op de iPod?
Staat de orginele firmware op de iPod?
Zo ja, welk versie?
Misschien 'gejailbreakt'?
Al eens geheel opnieuw opgestart? (dus aan/uit-knop 3 seconden ingedrukt houden, uitschakelen en vervolgens opnieuw inschakelen)

Kortom, iets méér informatie zou welkom zijn.

m.vr.gr. Freya

woud21-1991
door woud21-1991 - Feb 4, 2011 om 18:42
2 Antwoorden / 2 Vragen

-ik start de app muziek,
-ik heb allemaal liedjes via limewire en andere download site in formaat .mp3
-ik heb alles aangevinkt wat ik erop wil, zelfs een paar keer handmatig erop gezet
- het ging fout op het moment dat de laptop zei dat ik de ipod eventueel kon loskoppelen en de synchronistatie was voltooid. toen ik de app opende op mijn ipod stond er gelijk geen materiaal.
-ook bij de films staat niks terwijl die ook aangevinkt waren.
- ja de orginele firmware staat erop van Apple
-4.2.1 dat is de versie firmware
- ik heb hem niet gejailbreakt
- opstarten van de computer?? na de synchronisatie??

MvG Carolien

freya
door freya - Feb 4, 2011 om 20:25
10999 Antwoorden / 1 Vragen

@Carolien:

Met 'opnieuw opstarten' bedoelde ik het opnieuw opstarten van de iPod. Meestal schakelt men de iPod uit door even op de 'aan/uit'-knop te drukken, maar feitelijk staat de iPod dan alleen maar in 'standby' en wordt dus niet geheel uitgeschakeld. Dus als je de iPod nooit echt helemaal uitschakelt, volg dan de aanwijzing zoals ik die eerder schreef en schakel de iPod eens helemaal uit en start dan opnieuw op.

Mocht dat alles toch niet helpen, sluit dan de iPod op de computer aan, start iTunes, selecteer links in het scherm je iPod en klik in het middelste vensterdeel op (herstellen).

Freya