stafie
door stafie May 11, 2009 om 21:36
Computers & telefonie

Geen outlook kunnen verzenden

Sinds kort kan ik geen outlook express meer verzenden, wel ontvangen. Voorheen geen last gehad.
Al mijn instellingen zijn goed, er staan geen vinkjes waar ze niet staan moeten.....
Heeft iemand nog tips?


bvd.

1508 26 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

aurora1
door aurora1 - May 11, 2009 om 22:27
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Op de site van de provider kijken of instellingen moeten worden gewijzigd. Controleren of wel via webmail kan worden verzonden. De instellingen bij accounts nogeens zorgvuldig nalopen of opnieuw de gegevens intikken.


Welke foutmelding krijgt u? 

stafie
door stafie - May 11, 2009 om 22:30
38 Antwoorden / 12 Vragen
0

via webmail is het wel gelukt, dat heb ik met ziggo al geprobeerd.
outlook geeft melding, het maken van verbinding met server is mislukt, plus nog wat nummers

aurora1
door aurora1 - May 11, 2009 om 22:37
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Het gaat mn om de nummers. die kunnen aangeven wat er mis is. Die nummers kunt u op google intikken (foutcode:....) en zo mogelijk een oplossing vinden. Overigens, als u deze vraag op google intikt, ziet u verschillende forums met mogelijke oplossingen.

dirck
door dirck - May 12, 2009 om 00:23
3201 Antwoorden / 3 Vragen
0

Toen ik de vraag las, dacht ik al, zal wel weer Ziggo wezen.

De POP3 en de SMTP server, eindigt dit op @home.nl?
Zoja, maak daar dan eens @ziggo.nl van.



stafie
door stafie - May 12, 2009 om 14:38
38 Antwoorden / 12 Vragen
0

ja, klopt helemaal....sinds het ziggo is geworden, veel problemen, met multikabel ging het (bijna) altijd goed.
Ik ga jullie oplossingen bekijken, en zeer bedankt voor het reageren.


groetjes Coby

raadgever
door raadgever - May 13, 2009 om 12:48
123 Antwoorden / 10 Vragen
0

Is mij ook wel eens overkomen. Toen was het de virusscanner die probleem veroorzaakte. Schakel die eens uit en ga dan over tot verzenden via outlook.


Succes.

ch
door chrisantonis - May 13, 2009 om 13:47
63 Antwoorden / 4 Vragen
0

Heb je pas iets veranderd een andere computer aangeschaft of ook windows mail. Heb laatst ook problemen gehad, had windows mail en heb outlook erbij gepakt en kon niets meer verzenden met windows mail, heb op een andere computer waar outlook niet geinstalleerd was geprobeerd en daar werkte het wel.

labren
door labren - May 13, 2009 om 13:54
862 Antwoorden / 0 Vragen
0

ja ziggo ik ben voor al de problemen bij ziggo over gestapt naar een andere internet provider sindsdien geen problemen meer gehad.

da
door damsma - May 13, 2009 om 14:31
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb Ziggo en had hetzelfde probleem. Om een lang verhaal kort te maken, er kwam een gratis monteur, maak een afspraak, hij werpt een blik op het kastje en zegt, ja, dat klopt, die werken niet meer. Binnen 3 minuten een nieuw kastje aangesloten en alles werkte weer!


Ja, ja, soms gaat het goed!

polleke1945
door polleke1945 - May 13, 2009 om 14:36
76 Antwoorden / 2 Vragen
0

Er zijn verschillende mogelijkheden.
pop3 moet zijn mail.home.nl
smtp moet zijn mail.home.nl
Verwijder deze en typ ze opnieuw in, dat wil vaak helpen.
Sinds kort is ook de inlog veranderd van "gebruikersnaam" naar "gebruikersnaam@home.nl"
suc6



stafie
door stafie - May 13, 2009 om 15:48
38 Antwoorden / 12 Vragen
0

Even een reactie op jullie reacties.....
Ik heb niets veranderd.....ik was een weekje weg, daarvoor geen problemen gehad, toen ik thuis kwam opeens geen mail kunnen verzenden.
Een andere provider? ik zou ff niet weten welke.....ik denk dat er meerdere providers problemen geven?
En ik heb ziggo al gebeld, mijn modum is goed, de instellingen waren ook goed, en voor de rest konden ze mij niet helpen!
De accounts had ik al een keer veranderd naar pop.ziggo.nl en smtp.ziggo.nl.....maar dat hielp ook niet.
Ziggo is wel bezig, want een collega van mij en meerdere hebben ook problemen met de mail..........
Dus............


groetjes Coby

polleke1945
door polleke1945 - May 13, 2009 om 16:32
76 Antwoorden / 2 Vragen
0

Coby,
Als je mijn adviezen opvolgt moet het werken.
Anders is er iets (tijdelijk) niet in orde met de mailserver van Ziggo.



stafie
door stafie - May 13, 2009 om 16:40
38 Antwoorden / 12 Vragen
0

Polleke....

Ik zal je oplossing proberen.......maar als je ziggo hebt.....kun je dan evengoed @home.nl gebruiken?

pietergompie
door pietergompie - May 13, 2009 om 17:07
5 Antwoorden / 1 Vragen
0

Als je eerst abonnee was bij Home en nu Ziggo,hoef je niets aan je instellingen te wijzigen.Gewoon "mail.home.nl"blijven gebruiken.
In de toekomst komt daar verandering in.
Er is vanochtend in een deel van Brabant wel een storing geweest.Misschien vandaar.



raadgever
door raadgever - May 13, 2009 om 17:08
123 Antwoorden / 10 Vragen
0

Coby, heb je mijn advies al uitgetest? Even de virusscanner buiten werking stellen. Een andere mogelijkheid is om de firewal even uit te schakelen.


Graag uw reactie.


 

ta
door taco25 - May 13, 2009 om 17:13
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb het ook gehad, en kreeg het ook niet voor mekaar. Uiteindelijk maar met Thunderbird geprobeerd, lukte eerst ook niet maar toen ik het veranderde in pop.ziggo.nl en smtp.ziggo.nl
in plaats van home.nl lukte het wel.



raadgever
door raadgever - May 13, 2009 om 17:31
123 Antwoorden / 10 Vragen
0

Ik schreef Coby maar bedoel uiteraard Staffie . Heb je mijn advies al uitgetest? Even de virusscanner buiten werking stellen. Een andere mogelijkheid is om de firewal even uit te schakelen.


Graag uw reactie.

stafie
door stafie - May 13, 2009 om 18:01
38 Antwoorden / 12 Vragen
0

wij waren eerst bij Multikabel....ging altijd prima......
bij ziggo zeggen ze dat ik gewoon pop.quicknet.nl kan blijven gebruiken?
Ik woon dus in N H....en niet in brabant

gr. Coby

polleke1945
door polleke1945 - May 13, 2009 om 18:48
76 Antwoorden / 2 Vragen
0

maar als je ziggo hebt.....kun je dan evengoed @home.nl gebruiken?

Yep, doe ik ook.


jovel
door jovel - May 13, 2009 om 19:40
7 Antwoorden / 0 Vragen
0

Goede  avond,


Advies  vul het feedbackformulier van COAX NL in, http://www.coax.nl/feedback/


dan gaan zij voor u  en al die   anderen  die problemen hebben met Ziggo of een andere  Kabel provider aan de slag.


 

stafie
door stafie - May 13, 2009 om 19:44
38 Antwoorden / 12 Vragen
0

Bedankt Jovel.........en natuurlijk alle anderen,.
groetjes Coby

aurora1
door aurora1 - May 13, 2009 om 21:20
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Missschien werkt het zoals via de link wordt voorgesteld en tot de oplossing leidde, nl het account verwijderen en opnieuw aanmaken onder een andere naam:

 

co
door conpom - May 13, 2009 om 22:42
5 Antwoorden / 2 Vragen
0

'k Heb hetzelfde probleem gehad. Ook met Ziggo en Outlook (2000). Van alles geprobeerd (antivirus uitgeschakeld, alle instellingen van Outlook vernieuwd) Uiteindelijk heeft het probleem zich na een paar dagen vanzelf hersteld..... Ik denk achteraf dus dat het een probleem bij Ziggo was, en niet bij ons thuis.....

baard
door baard - May 14, 2009 om 12:34
16 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hoi staffie,


 


Dit heb ik in het verleden ook gehad bij @home.


Toen was de oplossing als volgt:webmail openen en daar alle onnodige email verwijderen (reklame, en andere aanbiedingen en tevens onbelangrijke email.) daarna gewoon de webmail afsluiten en mijn email werkte als voorhwwn.


Misschien helpt deze tip.   Gr/H

br
door braaksel - May 23, 2009 om 19:44
10 Antwoorden / 3 Vragen
0

Zelf mail ik altijd via de site van mijn provider.

Geen gedoe met outlook.

Soms kun je er iets minder mee maar persoonlijk wil ik niet meer anders.



stafie
door stafie - May 24, 2009 om 21:36
38 Antwoorden / 12 Vragen
0

Beste mensen...........

allen hartelijk dank voor de reacties........
ik was weer een paar daagjes ertussenuit......en wat schetst mijn verbazing? Ik kan weer verzenden met outlook express. Dus volgens mij lag het toch aan Ziggo.............thxs....
pfff....kijken hoelang het nu weer duurt voordat er weer wat gebeurd :-)


groetjes Coby

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

si
simon1969 - Jun 17, 2024 om 16:00
Winkels & webshops
Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

Ik heb op 19 mei 2024 100 stuks injectienaalden besteld en betaald bij Safe Products.nl. Krijg netjes na betaling een mailtje van de betaalde order en dat deze binnen 2- 5 werkdagen geleverd zou gaan worden. Tot op heden is er niets geleverd en ik had ze juist snel nodig voor mijn medicijnen iname. Mijn apotheek kan deze maat naalden niet leveren en ben dus aangewezen op een online winkel. Ik heb ... Lees meer

ni
nicmol - Jun 17, 2024 om 13:39
Vrije tijd & tuin

Hoeveel % hout mag ik aan houtopslag in mijn tuin leggeneggen

Ik  heb eenderde van in de  tuin hout liggen voor mijn houtkachel neergelecht
Het is een huurwoning
De woningbouw 
Ze zeiden dit

Goedemiddag, Ik liep vanmiddag achter uw huis voor een iets anders. Maar ik schrok mij rot wat ik in uw tuin zag. Zou u zo vriendelijk willen zijn om dit op te ruimen. Los van de uitstraling, wil ik er niet aandenken dat hier brand ontsta ... Lees meer

Mu
Mureuswausss - Jun 13, 2024 om 01:46
Computers & telefonie

Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode

Goedenavond Kassa,

Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.

Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon. 
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.

Vanzelfsprekend heb ik een repa ... Lees meer