we
door werme022_1 Dec 16, 2005 om 16:55
Computers & telefonie

Geen vraag maar de oplossing voor bijlageprobleem in bericht van Outlook Express

Vorige week stelde ik de vraag of iemand wist hoe ik in het register kan instellen dat afbeeldingen niet automatisch in het bericht worden getoond.

Ik heb m'n kladje waar het op staat gevonden en meteen in het register de instelling gedaan. Het werkt prima? Geen foto's of afbeeldingen meer in het bericht van Outlook.

Als iemand belangstelling heeft voor deze instelling , laat het weten, dan typ ik het over.

Groet

Irene

290 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Dec 17, 2005 om 10:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een aantal mensen zijn bezig geweest om uit te zoeken wat het zou kunnen zijn en hebben verschillende oplossingen aan gedragen die dus niet de juiste waren.

Nu heb jij de oplossing weer gevonden die volgens jou de goede is maar laat ons dan niet raden wat het is en vermeld het hier even.

Mogelijk hebben wij er ook iets aan en misschien zocht een ander hier ook wel naar, dank je wel Irene,

Oracle

ve
door verwijderd - Dec 17, 2005 om 11:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hieronder de opl.:

Ga naar start>Uitvoeren>regedit>HKEY_CURRENT_USER\Identities\(gebruikerscode)\Software\Microsoft\OutlookExpress\5.0. Klik vervolgens rechts in het rechtervenster en vul hier een nieuwe DWORD-waarde in die je de naam automatically Inline Images geeft. Hierna ga je naar waarde en klik je met de rechtermuisknop hierop. Selecteer wijzigen en zorg ervoor dat er in het venster DWORD-waarde bij waardegegevens een 0 staat.

Dat is het! geen afbeeldingen meer in je berichtvenster.

Groet Irene

ve
door verwijderd - Dec 17, 2005 om 12:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Huh ! Moeilijk doen allemaal. Goed. Het werkt wel het aanpassen van de
register hive's. maar een verkeerde instelling zonder backup en je hebt
een series probleem ! Je moet dan wel zeker thuis zijn in het Os. wile
je de schade weer kunnen aanpassen. Iets wat zeker niet voor iedereen
is weg gelegd...

Maar om welk programma gaat het. Outlook of outlook expres.

Die 2 zijn zeker niet het zelfde. maar je kan bijvoorbeeld in
outlookXpress het volgende doen ga naat de bovenste balk en kies
achtereenvolgens de volgende functie. Beeld / Indeling / en dan op te
getoonde tabbld de onderste functie voorbeeld weergave weg vinken. (
vinkje dus weghalen ) en dan toepassen.

Kan zijn dat je dat voor alle mappen opnieuw moet doen !

Iets dergelijks zit ook in outlook ( maar dat is bijv weer niet
geschikt voor newsgroepen ) hoe ? selecteer beeld en zet dan het
leesvenster uit ( Office 11 ) Office 10 is exact hetzelfde maar dan
voorbeeldvenste weergeven weg vinken ) Suc6

ve
door verwijderd - Dec 17, 2005 om 13:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Lees de opl. die me werden aangedragen van eergisteren even!!!!. Ook jouw opl. was daarbij, maar als je het doet zoals jij voorstelt, is de opmaak van Outlook Express niet meer hetzelfde en je krijgt de originele opmaak in een bijlage meegeleverd. Heel vervelend.

Irene