Jan Barendregt
door Jan Barendregt Sep 7, 2017 om 11:52
Computers & telefonie

Gezocht handleiding Nokia 3 op papier

Op 23 augustus kocht ik voor mijn vrouw een smartphone Nokia 3. In de korte gebruiksaanwijzing wordt verwezen naar een te downloaden handleiding in pdf op www.nokia.com/phones.
Inderdaad is een handleiding op beeldscherm aanwezig, maar een afdrukbare handleiding, zoals wordt aangegeven is er niet. Ook navraag bij Nokia leverde niets anders op. Wie kan helpen?

Jan Barendregt

4799 6 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Sep 7, 2017 om 12:08
13336 Antwoorden / 36 Vragen

TS heeft het over de Nokia 3, dat is een ander toestel dan de C3 (of de X3).

DOOR SIMON55 - 7 SEP. 2017 OM 12:05
1019 ANTWOORDEN / 4 VRAGEN

Cookies
door Cookies - Sep 7, 2017 om 12:26
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Op de Nokia site staat inderdaad (nog?) geen printversie van de manual. Maar de informatie op hun site is toch wel voldoende duidelijk? Bovendien staat er zeer waarschijnlijk ook een helpfunctie op het toestel zelf.

reflecs
door reflecs - Sep 7, 2017 om 13:49
1859 Antwoorden / 4 Vragen

U kunt hem zelf maken.
Als u steeds het rechtergedeelte selecteert en kopieert (contextmenu rechtermuisknop) en plakt in b.v. Word (opmaak bron behouden) moet het lukken.
http://www.nokia.com/nl_nl/phones/support/nokia-3-user-guide/keys-and-parts
U bent er wel even mee bezig :)

Jan Barendregt
door Jan Barendregt Sep 8, 2017 om 19:09
Antwoorden / 3 Vragen

Dit is het. Het kostte wat werk, maar dan heb je ook wat. Een compleet geprinte versie van de gebruikershandleiding Nokia 3. Dank je wel. Eindelijk aan de slag met de smartphone!

reflecs
door reflecs Sep 9, 2017 om 13:28
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Graag gedaan. Leuk om te horen dat het gelukt is. Veel succes en plezier met het verkennen van de smartphone.

gerbera
door gerbera - Sep 7, 2017 om 15:55
7364 Antwoorden / 14 Vragen
Cookies
door Cookies Sep 7, 2017 om 15:56
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Waar dan?;-)) Er wordt naar een printversie gezocht.

gerbera
door gerbera Sep 7, 2017 om 16:06
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Het is wat werk maar even met de rechter muisknop op de pagina klikken en deze kan geprint worden. Een andere versie is er niet.

edrick3
door edrick3 Sep 7, 2017 om 16:10
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Had reflecs ook al aangegeven.;-)

Cookies
door Cookies Sep 7, 2017 om 16:12
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Gerbera: ja, klopt zo kan het, maar dat stond er al. TS is vlg mij op zoek naar een pdf bestand wat zo even geprint kan worden.

aurora1
door aurora1 - Sep 9, 2017 om 17:40
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Omdat er geen printbare versie gevonden kan worden zou u de door @reflecs gegeven link aan uw vrouw kunnen mailen. Dan via die mail de pagina op de gsm openen en vervolgens de pagina toevoegen aan het startscherem. Er kan dan steeds via internet (bij voorkeur dus alleen met gratis wifi) iets opgezocht worden.  Met de gsm kunnen dan van belangrijke onderwerpen screenprints gemaakt worden om gemakkelijk in de gsm te kunnen opzoeken, vooral als daarvoor een aparte map aangemaakt wordt.

edrick3
door edrick3 Sep 9, 2017 om 18:01
27632 Antwoorden / 85 Vragen

TS schreef:

Ja
door Jan Barendregt 8 sep. 2017 om 19:09
Antwoorden / 2 Vragen

Dit is het. Het kostte wat werk, maar dan heb je ook wat. Een compleet geprinte versie van de gebruikershandleiding Nokia 3. Dank je wel. Eindelijk aan de slag met de smartphone!