ja
door jackiek May 14, 2010 om 20:17
Computers & telefonie

Glasvezel van KPN

Hallo,
ook ik ben in een aanbieding van KPN Glasvezel gestonken door interactieve tv, internet en telefoon bij deze provider onder te brengen. Telefoon en internet had ik al via KPN en ook via glasvezel en was redelijk te vreden maar nu ook de interactieve tv, maar kreeg deze week de 1e factuur binnen die mijn inziens totaal niet klopt. Ik moet in ene € 55,-- voor meerwerk gaan betalen dat de monteur gedaan zou hebben bij het aansluiten op 16-4-2010. Mij is helemaal niets bekend van meerwerk, is niet tegen mij gezegd en ik heb nergens voor getekend. Verder is alles pas op 16-4-2010 geinstalleerd en tot mijn stomme verbazig moet ik betalen vanaf 24-3-2010, nou denk het niet, ga niet betalen voor iets dat ik niet had en bovendien is mijn oude abonnement die ook via hen liep gewoon in april al betaald voor het abonnement zelfs tm 19-5-2010 zonder de gesprekskosten. Ik betaal gewoon dubbel en nog eens een maand dat ik het nieuwe bronspakket nog niet had.
Zijn er nog meer mensen die ook foute factuur van KPN hebben gehad en wat is de oplossing geweest.

311 1 Rapporteer

tdehond
door tdehond - May 16, 2010 om 20:30
4744 Antwoorden / 9 Vragen

U kunt bezwaar maken tegen de hoogte van de factuur.
In de algemene voorwaarden kunt u zien binnen welke termijn na de factuur.
Mijn voorkeur gaat uit naar schriftelijk aangetekend.