wicca23
door wicca23 Apr 11, 2006 om 16:32
Computers & telefonie

(gsmpartner)Top Value failisement Kpn mobile neemt over!

Hallo mensen,

Ik heb samen met mijn partner een gsm abonnement afgesloten bij Gsmpartner (top value) maar sinds maandag 10 April 2006 is top value faliet. Kpn mobile wil de contactanten overnemen maar alleen tegen een abonnement die hoger ligt als het huidige abonnementsvorm. Zakelijke gebruikers van Top value die hebben de mogelijkheid bij kpn om een busines select abonnement te krijgen tegen een aantrekkelijke prijs.

Particulieren hebben geen mogenlijkheid voor een kpn mobiel samen abonnement te nemen met nummerbehoud want a.s. donderdag 14 April vallen alle nummers van Top value uit de lucht en kpn kan hier niks aan doen.

Er wordt duidelijk onderscheid gemaakt door Kpn voor Particuliere als zakelijke gebruikers van Top value.

Wij vragen alle mensen die gebruik maken van (GSM partner) Top value om in actie te komen voor een soortgelijke abonnement te verkrijgen door Kpn.

Graag zien wij uw reactie via deze site tegemoet.

1302 11 Rapporteer

se
door sega1976 - Apr 12, 2006 om 10:28
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb het zelfde probleem.

Echter ik wil gewoon een nieuw abbonnement afsluiten (met een neiuw nummer) bij een andre provider. Ik vraag me af of mijn abonnemen bij GSMpartner nu ook meteen vervalt op het moment dat KPN de lijn afsluit. Met andere woorden hoe lang loopt mijn abonnenment bij GSMpartner nog door (en hoe lang moet ik nog betalen) als ik niet meer kan bellen of gebeld kan worden.

Wie weet het?

wi
door wippie - Apr 12, 2006 om 11:06
260 Antwoorden / 0 Vragen

Als een bedrijf uit de lucht is vanwege failliement kunnen ze U niet meer de diensten aanbieden die ze volgens contract zouden moeten leveren. Derhalve niet meer betalen aan zo'n bedrijf en mocht er automatisch worden afgeschreven, direct storneren en het rekening nummer van het bedrijf laten blokkeren. Let goed op Uw bankafschriften!!!

de
door demy1 - Apr 12, 2006 om 11:41
2 Antwoorden / 1 Vragen

Wij zijn ook benadert door kpn met de mededeling dat gsmpartners failliet is. willen wij onze nrs. behouden moesten wij voor donderdag een brief ondertekenen , wij hebben dit ten goede trouw gedaan,maar we zijn dan 15 euro duurder uit p/m.

Nu blijkt dat gsmpartners helemaal NIET failliet is maar een zakelijk geschil heeft omtrent invulling mantelcontract(zie site gsmpartners.nl).en wij gebruikers hiervan de dupe zijn en met de rug tegen de muur worden gezet of meer betalen bij kpn of as donderag afgesloten te worden.

Ik heb kpn om commentaar gevraagd hierover maar krijg alleen te horen u wordt gebeld door kpn en blijven volhouden dat gsmpartners failliet is.

Bij dit soort dingen krijg je toch meestal 7 dagen bedenkttijd ipv 3 dagen en onder valse voorwenselen teken je dan,  en wat dacht u aanschaf nieuwe nrs.,briefpapier,bestickering auto's etc?

Uit reactie van gsmpartners blijkt dat zij naar de rechter zijn gestapt en dat kpn dit niet wil afwachten en dat volgens hun 10.000 zakelijke gebruikers er de dupe van zullen worden wereldwijdt.

Kan kpn dit nu zomaar doen????????

wicca23
door wicca23 - Apr 12, 2006 om 12:31
11 Antwoorden / 8 Vragen

Beste mensen,

Ik en mijn partner zijn nog NIET ingegaan op het aanbod van de kpn, de afdeling bedrijfsrelaties hebben ons verteld dat inderdaad a.s donderdag de nummers uit de lucht worden gehaald maar als je je nummer wilt behouden dan kun je op hun aanbod ingaan.

wat wij u aanraden is namelijk het volgende, u vult het formulier in maar maar een appart bijlage met daarin het gewenste abbonnements vorm en de kortingen die daar bij horen. wij doen namelijk het Kpn mobile samen abbonnement van 30 euro en daar gaat € 7,50 af voor onderling samen gratis bellen tot max 1000 minuten en je krijgt nu volgens de site van kpn 25% extra korting.

Tevens hebben wij vandaag een uur geleden een mail gestuurd naar Gsm partner met de vraag wat wij het beste kunnen doen op dit moment, en wat wettelijk is toegestaan hier moet ik nog antwoord op krijgen, want het liefst blijf ik gewoon bij Gsm partner omdat alles vlekkenloos verliep en de service was GOED!

Nader bericht.

bedankt.

PS, mensen die niet op het aanbod van kpn ingaat hun contract van Gsm partner komt dan te vervallen dit is vernomen van de kpn.

ta
door tante_1 - Apr 18, 2006 om 22:39
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Ik wil ook best overstappen naar KPN en het liefst tegen hetzelfde tarief, maar of dat gaat lukken en reel is, is maar de vraag.

In tegenstelling tot de berichten die ik van anderen lees, heb ik van Top Value nog geen fatsoenlijk antwoord gekregen op mijn vraag wanneer ik mijn telefoonaansluiting weer kan gebruiken en hoe zij denken de problemen met KPN op te lossen. Ik heb met hen een contract, niet met KPN.

Volgens Top Value (althans de nieuwsbrief op de site en de brief die ik thuis ontvangen heb) zijn zij niet failliet maaar wachten zij een kort geding af. Wanneer, door wie aangespannen etc, is onduidelijk. Wat wel duidelijk is, is dat ik een contract heb met Top Value, en zij weer met KPN.

Ikben benieuwd of iemand al wel contact met Top Value gehad heeft.

wicca23
door wicca23 - Apr 19, 2006 om 00:44
11 Antwoorden / 8 Vragen

Hallo mensen,

Op 13 April 17:30 uur is mijn aansluiting voor uitgaande gesprekken geblokkeerd door de KPN,ik ben niet op het aanbod van de KPN ingegaan,en zij van de klantenservice van KPN vertelde mij dat ik op het aanbod in moet gaan anders komt alles te vervallen en dit binnen een gestelde termijn van 2 dagen.Ik heb een brief opgesteld met daar in alle informatie vanuit Gsmpartner en de voorwaardes van KPN en van Top value Bv.en dat ik een Claim in gaat dienen van elke dag dat ik geen aansluiting heb en dat ik alle schade verhaalt op beide partijen (zowel KPN als Top Value Bv.) en dat mijn mobiel nummer beschikbaar blijft.

Vandaag klokslag 19:00 uur was mijn blokkade voor uitgaande gesprekken weer vrijgesteld, ik belde meteen de klantenservice 06-12001200 optie 1 en toen wilde ik weten wie deze gesprekskosten nu betaald en welk tarief geld er op moment, en zij zeiden mij dat de kosten voor 13 April die worden afgemeten door Top value en de kosten nu op dit moment door Kpn, toen zei ik dat ik niet op het aanbod in bent gegaan en toen zei hij mij , dan weet ik het eerlijkgezegd ook niet op dit moment. Ik vindt het allemaal maar erg verwarrend en deze situatie brengt alleen maar wantrouwen met zich mee.

wicca23
door wicca23 - Apr 19, 2006 om 14:42
11 Antwoorden / 8 Vragen

Hallo mensen,

Sinds vandaag 19 April klokslag 14:30 uur ben ik weer afgesloten door Kpn, ik snap er geen knars meer van en wordt hier ook zeer overspannen door, en ik begrijp ook niet waarom kassa hier ook geen aandacht aan besteed want de klanten van Top Value Bv./ Kpn worden nu gewoon letterlijk en figuurlijk in de maling genomen!!!

ik kon eerst bellen en gebeld worden tot 13 April 17:30 uur toen werd mijn uitgaande gesprekken geblokkeerd en op 18 April 19:00 was ik weer aangesloten en kon ik weer bellen etc en nu vandaag 19 April 14:30 uur ben ik volledig afgesloten. ik vindt dit zeer ongepast en erg onaangenaam.

wo
door wox - Apr 20, 2006 om 08:20
1 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Wica, ik had zelf ook een abonnement bij Top Value en ik heb hem wel overlaten zetten op mijn eigen naam omdat ik mijn nummer wil behouden. Ik snap dat jij nog steeds voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten met een goedkoop abonnement. De webbundel die ik nu bij KPN heb, is ok duurder dan wat ik had bij Top Value, maarrrrrrrrrr heb je je niet afgevraagd hoe het in godsnaam mogelijk was voor Top Value zo goedkoop de abonnementen en toestellen aan te bieden??? Wij Nederlanders willen graag gratis of goedkoop. Ik voel me dan ook niet genaaid door KPN, maar door TOP VALUE! Ik deed zaken met TOP VALUE en niet met KPN, deze was slechts de leverancier voor mijn bereik. Ik zelf heb er voor gekozen mijn contract via TOP VALUE af te sluiten. Zij zijn de contractant en verantwoordelijk voor de aansluiting, mjn aansluiting! Zij hebben zich niet voldaan aan de verplichtingen richting hun leverancier KPN, dus wie is nu de eikel??? Ik snap niet dat jij dat niet snapt wicca en af zit te geven op ook KPN, zij hebben je een aanbod gedaan waar je ja of nee tegen had kunnen zeggen, ze hadden ook direct de stekker eruit kunnen halen. En wat op hun site staat met betrekking tot de nota van maart, dat wij die niet hoefen te betalen...........tuurlijk niet want zij betalen KPN NIET, Wica en de rest. De mensen van TOP VALUE dachten slim te zijn met het spelen met bonussen, maar hebben zich dus niet verder aan de verplichtingen richting KPN en ONS kunnen voldoen. Ik heb altijd mijn nota's voldaan richting hun en had dit dus ook niet verwacht. Zij hebben zitten spelen met onze aansluitingen en zitten nu van ons geld waarschijnlijk ergens lekker op een strand luchtkastelen te bouwen (zie www.topvalue.nl). En met je betrekking tot je afsluiting....ja als je geen formulier tekend..... Succes met je frustratie en je overspannenheid en ga je eens verdiepen in regels zodat je snapt hoe het leven in elkaar zit.
<SCRIPT language=javascript>postamble();

wicca23
door wicca23 - Apr 20, 2006 om 11:32
11 Antwoorden / 8 Vragen

@ Wox volgens mij heb je de berichten niet begrepen,en mensen afkraken behoort zeker niet tot mijn doeleind.Maar waar er 2 zijn hebben er ook 2 schuld het is namelijk zo dat door een conflict wij allemaal de dupe zijn.En ik had ook vermeld dat ik het helemaal niet erg vindt om meer te gaan betalen,dat in tegendeel omdat ik dan ook bereikbaar bent het gaat mij allemaal om de manier hoe het gegaan is daar ben ik best kwaad over, dat lijk mij ook wel normaal toch, en dat Kpn met een aanbod komt ja ok dat is ook wel goed maar wel raar dat ik ook benaderd bent door Vodafone om klant van hun te worden, hoe komen hun ineens aan dat idee zij weten niks van mij af en heb ook niks doorgegeven aan hun.

Daarom zei ik ook duidelijk waar er 2 zijn hebben er 2 schuld.De factuur van maart betaal je ook niet teminste op dit moment niet zoals het op de site staat van gsmpartner, ik heb mijn bank ook de opdracht gegeven dat Top Value niks meer hoef afteschrijven,en dat ik het zelf in beheer neemt.

de
door demy1 - Apr 21, 2006 om 10:32
2 Antwoorden / 1 Vragen

Beste Wicca

Wij hebben als bedrijf zijnde wel getekend en 17 april jl ging evengoed een van onze nummers uit de lucht.

Navraag bij KPN leverde ons een vervelende nasmaak op met als gevolg dat wij alles opnieuw moesten invullen en dan werd wel bekeken of dat nr weer in de lucht kwam.

Ook beloofde KPN met een aanbod te komen tot nu toe nog niks.

Het ergste was dat de medewerker van KPN zeer onvriendelijk was oa met de mededeling maar op tijd te betalen en hing zo op.

Navraag bij KPN incassoafd. bleek dat alles gewoon betaald was incl. Maart?????????

Ik ben inmiddels wel weer aangesloten,we wachten maar weer af wat KPN gaat doen.(en Top value)

Want bij Gsmpartner was alles goed geregeld zoals gsm stuk de volgende dag een leentoestel en kosteloos retouneren etc.

Ik heb het ook voorgelegd bij de OPTA maar die kunnen erop dit moment niets mee,misschien ineen later stadium.

wicca23
door wicca23 - Apr 24, 2006 om 17:54
11 Antwoorden / 8 Vragen

Hallo Mensen,

De Factuur van maart is bij ons nog niet geincaseerd,dit staat ook op de site van gsmpartner.

Door deze omstandigheden tussen 2 firma's wilde ik en me partner een soort gelijk abonnement hebben als van Top Value, Kpn bood een Kpn mobile samen aan en dan heb je 1000 minuten voor 7.50 uit je bundel maar dan heb je samen 500 minuten per persoon om te besteden en dit is behoorlijk duur.

Wij Zijn naar Orange gegaan en hebben geinformeerd en zij kwamen met een aantrekkelijk aanbod voor samen bellen, namelijk Orange naar Orange bellen Free abonnement en dat is 10 euro  uit je bundel voor echt 2000 minuten per persoon Totaal samen 4000 minuten voor een zeer laag terief zie hun site, een mobiel erbij en 4 maanden 10 euro korting op je abonnement geen aansluitkosten en als je iemand aanbrengt dan krijg je 2 maanden gratis p.p orange naar orange bellen , ik zou zeggen kijk eens erna en overweeg.

Je nummer kun je meenemen van Top Value naar Orange maar alleen als deze wordt vrijgegeven door Top Value.Je overeenkomt met Top Value (Gsmpartner) kun je ontbinden omdat hun de diensten niet meer leverd (conform de algemene voorwaarden Gsmpartner)Juridisch sta je in je recht.

Wij wensen alle mensen van Top Value Succes.