Ga
door Gargamel1900 Dec 19, 2023 om 17:43
Computers & telefonie

GSMWEB.NL misleid klanten door buitenlandse toestellen te leveren bij aktie's

Recent was er bij Samsung een aktie waarbij je bij aankoop van bepaalde produkten een Samsung tablad werd beloofd. Het produkt in mijn geval was bij aankoop Samsung S23 ultra die ik kocht bij GSMWEB.NL met een factuur van 2 oktober 2023 (de dag dat deze aktie inging). GSMWEB.NL maakte voor deze promotie reclame op hun site bij dit toestel. Ik heb alles ingestuurd zoals van Samsung nodig was. Na 5 weken ontvang ik van Samsung een afwijzijzing dat ik hellaas de tablad niet krijg, reden toestel is niet gekocht bij een Nederlands bedrijf. Nadien zegt Samsung dat het door GSMWEB.NL geleverde toestel niet meedoet daar dit in mijn geval een toestel is dat voor de Spaanse markt bestemd is en dat ik me maar tot GSMWEB.NL moet wenden. Dat heb ik gedaan maar daar willen ze nergens van weten maar ze geven wel toe dat ze buitenlandse toestelen leveren.
Had ik dat eerder geweten dan had ik bij dat bedrijf nooit een toestel gekocht (zal dat nu ook nooit meer doen). Het  bedrijf GSMWEB.NL Misleid klanten met dergelijke akties daar ze weten dat hun toestelen niet voldoen voor dergelijke akties.  Wie heeft deze ervaring ook met GSMWEB.NL , een toestel gekocht en dat je van Samsung het beloofde promotie produkt niet levert daar je geen Nederlands toestel is gelevert.

1186 6 Rapporteer

Thecla58
door Thecla58 - Dec 19, 2023 om 17:48
856 Antwoorden / 3 Vragen

Waarom stel je deze vraag alweer?

Zie hier

sira
door sira Dec 19, 2023 om 17:52
2345 Antwoorden / 24 Vragen

Ik denk dat hij de vorige antwoorden niet eens heeft gelezen.

Thecla58
door Thecla58 Dec 19, 2023 om 18:02
856 Antwoorden / 3 Vragen

Ben ik met je eens.

Mabelle
door Mabelle Dec 19, 2023 om 20:29
427 Antwoorden / 1 Vragen

En deze antwoorden leest hij dus ook niet.

sira
door sira - Dec 19, 2023 om 17:49
2345 Antwoorden / 24 Vragen

Ik wilde net als Thecla58 ook vragen waarom u een nieuw topic opent over GSMweb.
https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/computers-telefonie/gsmweb-nl-1?id=607510

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 19, 2023 om 17:53
7194 Antwoorden / 3 Vragen

Samsung had bij deze actie natuurlijk moeten vermelden dat dit aanbod alleen geldig is als de verkoper meedoet.

ju
door juliomariner Dec 19, 2023 om 18:39
1328 Antwoorden / 2 Vragen

Nee GSMWEB had niet mogen melden dat ze meededen

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Dec 19, 2023 om 18:47
2065 Antwoorden / Vragen

Het moet raar lopen als er geen voorwaarden en een lijst met de deelnemende bedrijven op de site van Samsung heeft gestaan.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Dec 19, 2023 om 18:44
2065 Antwoorden / Vragen

Helder toch, zeker als GSMWEB de cashback actie op de eigen site heeft vermeld, dan schep je verwachtingen. Je zult GSMWEB in gebreke moeten stellen en wie weet draaien ze wel bij voordat je naar de kantonrechter moet.

Redacteur
door Redacteur - Dec 20, 2023 om 14:21
1055 Antwoorden / 62 Vragen

Topic kan dicht, vraag is al gesteld.