ze
door zeyno73 Mar 24, 2006 om 16:17
Computers & telefonie

Harde schijf

HALLO ALLEMAAL

NOG BEDANKT VOOR AL JULLIE ADVIES HULP, MAAR ENTERPRISE MIJN HARDE SCHIJF IS ZO INGEDEELD; C(432 MB BESCHIKBAAR, GROOTE 9.76 GB) D(11.3 BESCHIKB. GROOTTE 27.4 GB) E (33.6GB BESCHIKB. GROOTTE 37.3 GB) DUS IK WIL WAT VAN E GEBRUIKEN..

HEB NOG NIETS GEDAAN , IK WACHT NU OP EEN REACTIE ENTERPRISE.....EENS KIJKEN  WAT JOUW REACTIE IS  , NOU HOOP SNEL WAT VAN JE TE HOREN...IK ZOU BEST WEL VAKER MET JE KLETSEN OVER DE PC'S ...... ALVAST BEDANKT....

276 3 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 24, 2006 om 16:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zeyno, laten we je vragen alsjeblieft bij elkaar houden en doorgaan in je topic xxx (klik op de link) anders wordt het te onoverzichtelijk.
Je hoeft geen nieuwe vraag te stellen (en dus geen nieuw topic te starten), je kan in de oorspronkelijke vraag gewoon op reageren klikken onder het antwoord waarop je wil reageren... :-)
Ik zal dus reageren in je eerste topic.

N.b. je hoeft je vragen en je reacties ook niet in vette schuine letters te typen, we kunnen het gewone lettertype ook prima lezen. ;-)

Enterprise.

ve
door verwijderd - Mar 24, 2006 om 16:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Sorry, deze link dus >
hardware

ve
door verwijderd - Mar 27, 2006 om 18:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit kan u doen met partition magic. alleen voor dit programma moet u wel betalen.

Ik  heb wel een site gevonden waar u een trail vanaf kunt halen:

http://www.softpedia.com/progDownload/Partition-Magic-Download-2118.html

alleen ik weet niet of u uw harde schijf dan ook kunt resizen met de trail. met de officiele versie gaat het wel.