majeun
door majeun Apr 13, 2009 om 13:32
Computers & telefonie

Heb account op gmail, maar komt niks meer binnen met oude account

Hallo experts,


Sorry, maar ben geen computerfreak, heb account op gmail al een tijdje, de mails van ziggo kwamen gewoon binnen, maar nu komt niks meer binnen met account.


Wie kan me helpen?


Groetjes Marianne.

593 11 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

labswans
door labswans - Apr 13, 2009 om 13:39
1918 Antwoorden / 10 Vragen
0

Wat heeft u dan zelf uitgespookt ?


 

majeun
door majeun - Apr 13, 2009 om 14:10
110 Antwoorden / 43 Vragen
0

Hoi Labswans,


Helemaal noppes uitgespookt, dat is het net ! Mijn man krijgt ook niks meer binnen via gmail.Heeft eerst altijd perfect gewerkt.


 


Groetjes Marianne.

OpTijdNaarBed
door OpTijdNaarBed - Apr 13, 2009 om 16:42
1163 Antwoorden / 60 Vragen
0

Als ik u goed begrijp worden de mailtjes die naar uw Ziggo-account verstuurd worden, doorgestuurd naar uw Gmail-account.

Als dit het geval is en het werkt plots niet meer, is waarschijnlijk uw Ziggo-mailbox vol. Ja, u leest het goed. Dat komt nl omdat de betaalde Ziggo-box (die Ziggo 'gratis' noemt, maar gewoon inbegrepen is bij uw abonnement) velen malen kleiner is dan uw gratis Gmail-account. Als u via de website inlogt op uw Ziggo-account, kunt u de berichten wissen.

Ik wil u dringend adviseren om uw kenissen voortaan hun emails naar het Gmail-account te laten sturen, en het Ziggo-account niet meer te gebruiken. Gmail is anno 2009 velen malen krachtiger dan een standaard email-boxje en u kunt vanaf elke computer uw mail lezen. Bovendien kunt u met Gmail honderd keer van provider wisselen zonder dat u telkens een nieuwe mailbox krijgt.



majeun
door majeun - Apr 13, 2009 om 18:19
110 Antwoorden / 43 Vragen
0

Hoi Deinert,


Nee hoor, die is helemaal leeg, geen enkel mailtje meer bij Ziggo, dat had ik al gecontroleerd.


Groetjes Marianne.

OpTijdNaarBed
door OpTijdNaarBed - Apr 13, 2009 om 18:53
1163 Antwoorden / 60 Vragen
0

...maar begrijp ik uw vraag goed als ik zeg dat u dus uw emails laat sturen naar uw Ziggo-account, en deze vervolgens door laat sturen naar uw Gmail?


majeun
door majeun - Apr 13, 2009 om 19:18
110 Antwoorden / 43 Vragen
0

Hoi Deinert,


Ik heb bij Ziggo een account, dat klopt, maar dezelfde account heb ik dus bij gmail aangemaakt, zo werden alle emails van Ziggo automatisch doorgestuurd naar gmail. Het klopt wel dat ik van tijd tot tijd de mails, in het Ziggo account moest verwijderen om postvak in niet vol te laten lopen.


Groetjes Marianne.

OpTijdNaarBed
door OpTijdNaarBed - Apr 13, 2009 om 20:01
1163 Antwoorden / 60 Vragen
0

Dan zijn er 2 mogelijkheden: de eerste is dat de mailtjes in Gmail terug te vinden zijn als spam (links te vinden onder Inbox, Starred, Chats, Sent Mail, ...), of anders is het toch een instelling in uw Ziggo webmail. Tja, of u bent uw vrienden kwijt, maar daar gaan we toch maar niet van uit.   ;-)

Maar waarom via deze omweg? Het is dan toch eenvoudiger om uw vriendenkring een email-adreswijziging te sturen?



majeun
door majeun - Apr 13, 2009 om 21:01
110 Antwoorden / 43 Vragen
0

Hoi Deinert,


Er komt nog mail binnen bij Ziggo, van bv. aanbiedingen van supermarkten etc., mijn bekenden hebben mijn gmail-adres allang, dat komt dan ook goed binnen.


Wat bij spam binnenkomt open ik niet eens, maar verwijder dat tegelijk.


Groetjes Marianne.

OpTijdNaarBed
door OpTijdNaarBed - Apr 13, 2009 om 21:07
1163 Antwoorden / 60 Vragen
0

....dan weet ik wel zeker dat de verdwenen berichten in uw spam staan of stonden!


nobadfeeling
door nobadfeeling - Apr 15, 2009 om 13:48
6 Antwoorden / 2 Vragen
0

Ik sluit mij aan bij het laatste antwoord.
De gezochte mailtjes zaten waarschijnlijk bij de spam.

Mijn tip is om toch maar even te kijken wat er in de spam zit...je hoeft niet elke mail te openen in de kop kun je al zien van wie die is.

Verder kun je evt. ook kijken of enkele mailtjes al uitgefilterd worden bij je ziggo-account en/of daardoor niet worden doorgestuurd.

Ik wens je in ieder geval succes ermee



edwardus
door edwardus - Apr 18, 2009 om 01:35
6844 Antwoorden / 14 Vragen
0

Wordt de email door Gmail opgehaald via POP3 of IMAP?
In dat geval kun je binnen Gmail in Settings > Accounts zien of daar een fout is opgetreden.



Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Rooah
Rooah - Jul 4, 2024 om 12:02
Garantie & verzekeringen

Beddenleeuw - Past bestelling zonder overleg aan

Beste leden,

Op 16-06-2024 hebben wij een boxspring besteld bij beddenleeuw.nl. Het gaat om een boxspring van 180x200 in de stof ecru (beige) incl. montage.
Op 24-06-2024 hebben wij bevestiging gekregen dat onze bestelling is ingepland voor uitlevering op 03-07-2024. 
Op 02-04-2024 ontvang ik keurig een mail met het verwachte tijdslot. De boxspring zal de volgende dag worden ... Lees meer

ju
jukwis - Jul 3, 2024 om 20:15
Auto & vervoer

Geen papieren handleiding meer bij nieuwe Volvo.

Bij Volvo kun je de handleiding bij een nieuwe auto alleen op het schermpje in de auto raadplegen. Een, naar mijn ervaring, zeer verkeersonveilige situatie.
Het papieren exemplaar is vanwege het millieu afgeschaft. !? Lees meer

Mo
Movara - Jul 3, 2024 om 13:27
Winkels & webshops

Tegoedbon en geen geld na aankoop van kapot kledingstuk mag dat

heb een blouse (€19,99)gekocht in 2e handswinkel waar men zegt dat elk stuk zorgvuldig wordt nagekeken.
Helaas is bij dit stuk een fabricagefout over het hoofd gezien. Ik heb gebeld (14/6-'24); moest foto's met toelichting per email sturen.
hierna 2x gebeld en vanochtend uitsluitsel gekregen: geld kan niet teruggegeven of overgemaakt worden; dit staat ook op de kassabon.
Bij uitz ... Lees meer