va
door vandekerkhof Jul 6, 2009 om 22:59
Computers & telefonie

Help

ik heb een nieuwe pc gekocht leeg ,moest zelf de dryvers er op zetten,waren op cd er bij geleverd,daarna heb ik windows home xp een legale versie er op gezet,nu mijn vraag alles werkt perfekt,alleen als ik de pc opstart komt de melding \\.\dri_kbfiltr niet vinden kan deze wegklikken ,maar mijn vraag is hoe krijg ik dat probleem weg ,bij voorbaat dank jan

668 15 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Jul 6, 2009 om 23:23
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dag jan, probeer eens om foutcontrole en repair te laten lopen, missschien lost dat het probleem op? Gaat via Deze computer - openen - hdd(c:) - eigenschappen - extra - foutcontrole.

vr.gr.

gsm
door gsm - Jul 6, 2009 om 23:24
5940 Antwoorden / 47 Vragen

De juiste volgorde is altijd:

Windows XP -installeren
Daarna de drivers voor de PC installeren
Windows XP updaten
De nieuwste drivers voor de PC downloaden (bij fabrikant van PC en/of moederbord en uitbreidingsborden) en installeren.

matusso
door matusso - Jul 6, 2009 om 23:44
191 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo Jan,

dri_kbfiltr is een (deel van een) driver van Dritek. Gokje, multimedia-toetsenbordgekocht? Installeer de drivers hiervoor opnieuw. Dat lost het probleem waarschijnlijk op.

va
door vandekerkhof - Jul 7, 2009 om 01:39
5 Antwoorden / 5 Vragen

ik heb alle die mijn vraag beantwoordt hebben uit ge probeerdt heelaas niets helpt ,wacht de volgende af

birdies
door birdies - Jul 7, 2009 om 02:01
6104 Antwoorden / 31 Vragen

1. Klik op Start, dan op Uitvoeren

2. Tik MSCONFIG, dan op OK.

3. Klik op tabblad Opstarten
4. Verwijder het vinkje bij cpatr10

5. Klik op OK.

P.C. daarna opnieuw opstarten; zet een vinkje bij het schermpje dat je na het opnieuw opstarten te zien krijgt.

va
door vandekerkhof - Jul 7, 2009 om 23:33
5 Antwoorden / 5 Vragen

ik heb het msconfig bij zoeken ingetikt bij op starten gezocht naar cpatr10 maar kon het helaas niet vinden jammer gr jan

aurora1
door aurora1 - Jul 8, 2009 om 00:14
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Mogelijk moet je je toetsenbord opnieuw installeren. Kijk ook nog even op onderstaande sites. Lukt het nog steeds niet, dan kun je eventueel een HijackThis logje plaatsen en het probleem daar voorleggen.

vr.gr.

birdies
door birdies - Jul 8, 2009 om 00:27
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Via Zoeken werkt het niet, het moet via Uitvoeren.

Maar ik begrijp dat als je op Start klikt, niet Uitvoeren hebt staan. Dan moeten we eerst Uitvoeren tevoorschijn toveren.

Klik met de rechtermuisknop op Start - klik op eigenschappen - klik op Aanpassen - klik op het tabblad Geavanceerd - zet een vinkje voor De Opdracht Uitvoeren.
Klik dan op OK en Toepassen.

Nu zul je zien dat Uitvoeren te vinden is onder de Startknop en volg dan de stappen die ik eerder neer zette.

va
door vandekerkhof - Jul 9, 2009 om 16:56
5 Antwoorden / 5 Vragen

beste mensen bedakt voor u hulp,het probleem was mijn usb toetsen bord,ikmoest het eerst verwijderen de software toen de comp herstart en opnieuw geinstaleerd nu werkt hij perfekt,nog maals bedank voor de hulp gegroet jan

aurora1
door aurora1 - Jul 10, 2009 om 01:08
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dank voor het terugmelden jan en graag gedaan. Problem solved.

vr.gr.

kroonmeester
door kroonmeester - Jul 10, 2009 om 02:11
457 Antwoorden / 45 Vragen

Nu nog 'Wie gaf het beste antwoord'?

kenwel2
door kenwel2 - Jul 10, 2009 om 10:40
1574 Antwoorden / 13 Vragen

@kroonmeester (hoe toepasselijk!) Jij zeer zeker niet.... ;-)

ts heeft een bedankje achtergelaten, da's heel veel waard, daar kan niets tegen op!

kroonmeester
door kroonmeester - Jul 12, 2009 om 15:05
457 Antwoorden / 45 Vragen

@Kennwel1

Ik hoefde niets meer aan toe te voegen aan de antwoorden. Dus voor de vraagsteller hint om  sowieso een beslissing te nemen: wie gaf mij het beste antwoord?

Het beste antwoord? Dat verdient er één met het juiste of beste antwoord. Niet mij dús! Ik gaf geen antwoord op de vraag.

birdies
door birdies - Jul 12, 2009 om 15:16
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Kroonmeester, hou eens op met je gezeur; jij bent volgens mij de enige die dit belangrijk schijnt te vinden.

Vraagsteller heeft bedankt, dat is meer dan voldoende. Het staat mensen vrij om de 'beste antwoord' knop te gebruiken. Jij loopt hier de mensen bijna te verplichten dit te doen.

Kappen graag (voor de zoveelste keer).

johanpc
door johanpc - Jul 12, 2009 om 15:29
1379 Antwoorden / 2 Vragen

@kroonmeester

Als je kikit op punten ga je naar de kermis .

De echte beantwoorders van deze site vinden dat hele punten systeem onzin.

En het zou de vara sieren als ze eens stoppen met het punten systeem waar overigens al meereder vaste beantwoorders om gevraagd hebben.