eenigma
door eenigma Feb 1, 2012 om 17:23
Computers & telefonie

Het forum van Kassa kan beter werken als ............

Ik dacht en ik heb ook op kunnen maken uit de reactie van de redactie dat ik niet de enige ben die vind dat er aan dit forum wel het een en ander verbeterd kan worden. Het lijkt me handig om een inventarisatie te maken van punten waarmee we de redactie kunnen helpen dit forum te verbeteren, het is uiteraard een consumenten onderwerp omdat de VARA een dienst verleend en wij, als gebruikers van het forum deze consumeren dus wij zijn de consumenten van dit forum ;-)

Het is niet bedoeld als afzeiktopic richting redactie maar om op een constructieve en positieve manier met elkaar van gedachten te wisselen over hoe jij denkt dat het forum beter zou kunnen draaien. Natuurlijk kan het nodig zijn eerst te vertellen waar jij je aan stoort of wat je een probleem vind maar vertel er dan ajb ook bij hoe je denkt dat dit opgelost kan worden. Dan kan de redactie daarmee doen wat zij willen maar weten ze in ieder geval wel wat gebruikers belangrijk vinden, waar ze veel of weinig waarde aan hechten enzovoort.

Voor mij staat op nummer 1 dat ik het heel prettig zou vinden als er een mogelijkheid zou zij om privé met andere forumleden te mailen, soms zijn er zaken die te persoonlijk zijn en/of off topic gaan maar die je wel even wilt verduidelijken. Ook om misverstanden en ergernissen te voorkomen en op te lossen is het prettig als dit middels een persoonlijk bericht kan, het komt in mijn ervaring de sfeer en onderlinge verhoudingen vrijwel altijd ten goede. Of het nodig is de mogelijkheid een medeforummer te kunnen blokkeren na een bericht kan later nog toegevoegd worden als blijkt dat daar veel vraag naar is.

Op nummer 2 staat dat ik graag een minimale invulling van het profiel zou willen voordat je mee kan doen op het forum. Je bent op internet immers allemaal anoniem dus het is onnodig om helemaal niets bij je profiel te zetten, nu weet je (zeker als nieuwkomer) vaak niet eens of je iemand met hij of zij moet aanspreken. Gegevens als leeftijd, geslacht en woonplaats maken het communiceren met elkaar alleen maar makkelijker en aangezien je op internet kan liegen kunnen degenen die fobisch zijn over hun privacy of niet hun mening durven geven als ze niet 100.000% zeker weten dat ze niet herkend kunnen worden gewoon jokken, maar dan ook niet zeuren als je met mevrouw wordt aangesproken terwijl je een meneer bent ;-)

Anderen die al langer actief zijn hebben vast nog veel meer ideeën en tips over hoe het leuker, mooier en beter kan, ik hoor ze graag en ga er vanuit dat de redactie dat ook doet!

Groetjes,

Enigma.

1066 33 Rapporteer

freya
door freya - Feb 1, 2012 om 17:43
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo eenigma,

Hoe goed bedoeld ook, dit topic heeft niet zo heel veel zin....
De redactie is allang op de hoogte van de wensen en enkele daarvan staan al zeker een jaar op de lijst om geïmplementeerd te worden, maar desondanks komt het er toch niet van.....
Ik noem eens wat:

- Een 'edit'-knop
- Betere zoekmogelijkheden
- Een persoonlijk bericht kunnen sturen
- 'Vragen' en gegeven 'antwoorden' van andere experts kunnen bekijken
- Toevoegen van afbeeldingen in een reactie

En dat zijn nog maar de belangrijkste zaken en ook allemaal bekend bij de redactie. Kortom, dit topic zal waarschijnlijk niet méér worden dan een herhaling van zetten.....

m.vr.gr. Freya

zw
door zwaardvis - Feb 1, 2012 om 17:48
1525 Antwoorden / 51 Vragen

Niet telkens opnieuw moeten inloggen.
De witte bolletjes voor de laatste 10 items een donkere kleur geven zodat we die ook zien.

Of kijk eens hoe andere forums het doen. Die gebruiken allemaal een standaard programma dat in al deze zaken voorziet zoals klik hier

zw
door zwaardvis - Feb 1, 2012 om 17:50
1525 Antwoorden / 51 Vragen

Deze dus klik hier... Kon ik maar editten....

stacey
door stacey - Feb 1, 2012 om 18:46
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=freya schreef op woensdag 1 feb 2012, 17:43]
Hallo eenigma,

Hoe goed bedoeld ook, dit topic heeft niet zo heel veel zin....
De redactie is allang op de hoogte van de wensen en enkele daarvan staan al zeker een jaar op de lijst om geïmplementeerd te worden, maar desondanks komt het er toch niet van.....
Ik noem eens wat:

- Een 'edit'-knop-
-Betere zoekmogelijkheden
- Een persoonlijk bericht kunnen sturen
- 'Vragen' en gegeven 'antwoorden' van andere experts kunnen bekijken
- Toevoegen van afbeeldingen in een reactie

En dat zijn nog maar de belangrijkste zaken en ook allemaal bekend bij de redactie. Kortom, dit topic zal waarschijnlijk niet méér worden dan een herhaling van zetten.....

m.vr.gr. Freya

Vragen en antwoorden van andere bekijken is juist Verdwijnen na de recente `verbeteringen ` van dit Forum...........net als de invoegingen/ smiley`s

En een Editknop was volgens mij al in mijn starttijd hier - in 2006 - een ` want` en reeds vaak aangevraagd.
Stond al die tijd hoog(st) op de verbeterlijst die we mochten aanleveren voor de nieuwe `verbeterde` site destijds, volgens mij weinig van de door beantwoorders aangedragen Verbeter-punten hier gerealiseerd dus weinig geloof dat dat ooit dan nog wel het geval zou zijn..........
Dus zoals Freya al aangaf, weinig zin mi ook............

godefrieda
door godefrieda - Feb 1, 2012 om 18:53
195 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=freya schreef op woensdag 1 feb 2012, 17:43]
Hallo eenigma,

Hoe goed bedoeld ook, dit topic heeft niet zo heel veel zin....
De redactie is allang op de hoogte van de wensen en enkele daarvan staan al zeker een jaar op de lijst om geïmplementeerd te worden, maar desondanks komt het er toch niet van.....
Ik noem eens wat:

- Een 'edit'-knop
- Betere zoekmogelijkheden
- Een persoonlijk bericht kunnen sturen
- 'Vragen' en gegeven 'antwoorden' van andere experts kunnen bekijken
- Toevoegen van afbeeldingen in een reactie

En dat zijn nog maar de belangrijkste zaken en ook allemaal bekend bij de redactie. Kortom, dit topic zal waarschijnlijk niet méér worden dan een herhaling van zetten.....

m.vr.gr. Freya

Ik zou nog willen aanvullen met:
- inlognaam kunnen wijzigen;
- bij inlognaam ook hoofdletter gebruik.

stacey
door stacey - Feb 1, 2012 om 19:15
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=godefrieda schreef op woensdag 1 feb 2012, 18:53]Ik zou nog willen aanvullen met:
- inlognaam kunnen wijzigen;
- bij inlognaam ook hoofdletter gebruik.

Die inlognaam(=profielnaam) steeds zelf kunnen wijzigen gaat niet gebeuren.......
Bovendien zie ik daar het nut ook niet zo van in dat mensen steeds opnieuw weer met een nieuwe naam opduiken........wat zou daar het nut van zijn ? enkel verwarrend ook.

naitsoezn
door naitsoezn - Feb 1, 2012 om 20:25
842 Antwoorden / 1 Vragen

Wat betreft privé-berichten sturen, ik denk niet dat ik daar voor ben. Dit forum is niet alleen bedoelt om problemen van vragenstellers op te lossen, maar ook als naslagwerk voor eerder gestelde vragen-en-antwoorden. Door de optie privé-berichten toe te voegen bestaat de kans dat er een heleboel vragen gesteld worden, maar vervolgens nooit (volledig) beantwoord worden omdat het probleem met privé-berichten opgelost wordt. Hier heeft een toekomstige vragensteller met hetzelfde probleem niets aan. Trouwens, iedereen kan gewoon een anoniem gmail-account aanmaken, speciaal voor dit forum, en dit gmail-account in je profiel zetten. Dit werkt praktisch hetzelfde als privé-berichten.

Hetzelfde geldt voor de edit-functie: als mensen achteraf al hun antwoorden kunnen wissen, dan doe je stevig afbreuk aan de kwaliteit van het forum. Wat wel een goede optie zou zijn, is dat je bijvoorbeeld nog 20 minuten (of in ieder geval een beperkte tijd) je antwoorden kunt editten.

Wat ik wel wenselijke toevoegingen zou vinden, is als de TS de mogelijkheid krijgt om aan te vragen om een topic te sluiten. Dus TS moet niet zelf de mogelijkheid hebben om dit topic te sluiten (want heel vaak komt het voor dat er nog een beter antwoord gegeven wordt nadat TS iedereen bedankt heeft), maar een soort van notificatie "ik ben tevree en klaar met dit topic".

Verder zou het erg fijn zijn als er iemand (één iemand betaald of meerdere vrijwilligers) wat meer het forum zou modereren. Dus af en toe ingrijpen als een topic ontspoort, reacties aanpassen die niet gepast / gewenst zijn, gebruikers terecht wijzen als ze te vaak van het pad afwijken, dat soort dingen. Dit zouden m.i. prima 'super'-gebruikers kunnen zijn met iets meer rechten dan een ander, omdat ik ook wel inzie dat de redactie van Kassa hier niet genoeg tijd voor heeft / wil maken. Er moet dan echter wel toezicht zijn op die 'super'-gebruikers....

En ten slotte heb ik nooit zo begrepen wat iedereen toch tegen de duimen had. Dit vond ik een prima systeem om bepaalde antwoorden te ontmoedigen, en andere antwoorden aan te moedigen. Een verbeterde versie van dit systeem zou ik ook toejuichen (bijvoorbeeld de zwaar-negatieve reacties steeds verder in de lijst met antwoorden laten wegzakken, en de positieve reacties hoger in de lijst laten terugkomen).

stacey
door stacey - Feb 1, 2012 om 21:56
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=naitsoezn schreef op woensdag 1 feb 2012, 20:25]En ten slotte heb ik nooit zo begrepen wat iedereen toch tegen de duimen had. Dit vond ik een prima systeem om bepaalde antwoorden te ontmoedigen, en andere antwoorden aan te moedigen. Een verbeterde versie van dit systeem zou ik ook toejuichen (bijvoorbeeld de zwaar-negatieve reacties steeds verder in de lijst met antwoorden laten wegzakken, en de positieve reacties hoger in de lijst laten terugkomen).

Als de duimen GEBRUIKT werden Zoals het hoort zou het geen probleem zijn.
Nu werd er misbruik van gemaakt de puntenscore omhoog te duimen en prima cq juiste antwoorden werden met rode duim beloond als beantwoorder `niet gepruimd werd`..........dat geeft voor nieuwkomers een vertekend beeld.
Toen ik hier net zat waren er geen duimen maar `topantwoord` dit ging vaak fout omdat reageerknop er milimeter naast hing en vaak verkeerd weer geklikt ( zonder herstelmogelijkheid !) ik zat vaak met verbazing de naar mijn idee juiste Topantwoorden te lezen terwijl die soms totaal nergens op sloegen...........
Later werd het me wel duidelijk hoe het zat maar als je paar keer rondkijkt en niet blijft `rondhangen` krijg je wel bedenkingen over de `waarde ` van de hulp/site door zoiets....
Door het in het wilde weggedruk met die duimen was het ook niet erg overzichtelijk en te snappen voor nieuwkomers wat de `wwarde ` van reactie nu was.......

abarth
door abarth - Feb 1, 2012 om 22:11
845 Antwoorden / 19 Vragen

Een edit knop.
(Zo vaak staan er naam, mail en adres gegevens die alleen in de kantooruren worden aangepast.)

Wat meer vrijheid bij discussie.
De carnavalsdiscussies zakken wel weg na drie dagen feest.

duimen alleen door TS.

Het neutraal maken van namen en antwoorden van mensen die langer dan x periode niet meer actief zijn waarbij duidelijk is welke leden nog actief zijn
dus pietjepuk99 wordt bijvoorbeeld na 1 jaar 'gast.'..of 'anoniem'

valerius-2
door valerius-2 - Feb 1, 2012 om 22:42
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Ik heb wel eens gelezen over het gezegde: Koks die voor iedere smaak kan koken is niet haalbaar. Of iets in die geest. Ik geloof dat dit ook voor forums betreft.

zwemmer
door zwemmer - Feb 2, 2012 om 00:13
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Deze verbeterwensen komen altijd en overal weer terug. Persoonlijk ben ik zeer gecharmeerd door een verbeterpennetje (heet dat niet editknop?) dat bij andere sites per persoon aangereikt wordt en waarmee men de eigen tekst naderhand kan bijsturen of wissen exclusief het geserveerde blokje. Een interne communicatiemogelijkheid is natuurlijk helemaal super en zou de site kunnen zuiveren van niet direct terzake doende aan- of opmerkingen tussen de antwoorden.

naitsoezn
door naitsoezn - Feb 2, 2012 om 09:34
842 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=stacey schreef op woensdag 1 feb 2012, 21:56][quote=naitsoezn schreef op woensdag 1 feb 2012, 20:25]...

Als de duimen GEBRUIKT werden Zoals het hoort zou het geen probleem zijn.
Nu werd er misbruik van gemaakt de puntenscore omhoog te duimen en prima cq juiste antwoorden werden met rode duim beloond als beantwoorder `niet gepruimd werd`..........dat geeft voor nieuwkomers een vertekend beeld.
[...]
Door het in het wilde weggedruk met die duimen was het ook niet erg overzichtelijk en te snappen voor nieuwkomers wat de `waarde ` van reactie nu was.......
Ja, sorry hoor, maar die mening deel ik echt totaal niet. Wat voor reden dan ook, een negatieve duim is een negatieve duim. Lekker belangrijk wat het idee hierachter is, er is schijnbaar iemand het niet met dit antwoord eens. Een nieuwkomer kan toch zelf bedenken wat de waarde is van een duim? Als er bij een antwoord één of twee rode duimen staan, dan zegt dit vrij weinig, maar als er 10 / 15 staan, dan kun je je afvragen wat de waarde van het antwoord is.

Mensen namen die duimen altijd direct zo persoonlijk op, dat wat het probleem, niet de eventuele onduidelijkheid naar nieuwkomers toe. En dat vind ik eerlijk gezegd alleen maar een probleem voor degenen die het zich persoonlijk aantrokken, en niet voor de nieuwkomers.

empyria
door empyria - Feb 2, 2012 om 10:10
504 Antwoorden / 3 Vragen

Het hele puntensysteem gewoon afschaffen.

Zo voorkom je veel flutantwoorden, flutvragen en fluttips die alleen maar worden geplaatst om...punten te scoren.

"Read" was daar een goed voorbeeld van.

de eelco
door de eelco - Feb 2, 2012 om 10:21
607 Antwoorden / 92 Vragen

ik vond de duimen een goed systeem maar merkten wel dat bepaalde mensen die niet zo lekker met elkaar konden omgaan er een potje van maakten en elkaar constand over en weer met slechte duimen bekogelde...misschien daarom als de duimen terug komen dat iedereen kan zien wie er een duim aan wie heeft gegeven dan is heel snel duidelijk wie er wie niet ligt..geeft de waarden van de duimen meer kracht en kan je niet meer annoniem onbeperkt telkens de zelfde persoon slechte duimen geven zonder dat anderen mensen het zien...

naitsoezn
door naitsoezn - Feb 2, 2012 om 10:32
842 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=de eelco schreef op donderdag 2 feb 2012, 10:21]ik vond de duimen een goed systeem maar merkten wel dat bepaalde mensen die niet zo lekker met elkaar konden omgaan er een potje van maakten en elkaar constand over en weer met slechte duimen bekogelde...misschien daarom als de duimen terug komen dat iedereen kan zien wie er een duim aan wie heeft gegeven dan is heel snel duidelijk wie er wie niet ligt..geeft de waarden van de duimen meer kracht en kan je niet meer annoniem onbeperkt telkens de zelfde persoon slechte duimen geven zonder dat anderen mensen het zien...
Als dat het probleem is, dan kun je ipv rode en groene duimen ook gewoon met plusjes en minnetjes gaan werken, waarbij de plusjes en minnetjes elkaar opheffen. Als er dus iemand een minnetje uitdeelt (om persoonlijke redenen), dan kan iemand anders dan minnetje weer plussen, waardoor het totaal weer op nul staat. Probleem opgelost.

stacey
door stacey - Feb 2, 2012 om 10:36
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=naitsoezn schreef op donderdag 2 feb 2012, 09:34]Ja, sorry hoor, maar die mening deel ik echt totaal niet. Wat voor reden dan ook, een negatieve duim is een negatieve duim. Lekker belangrijk wat het idee hierachter is, er is schijnbaar iemand het niet met dit antwoord eens. Een nieuwkomer kan toch zelf bedenken wat de waarde is van een duim? Als er bij een antwoord één of twee rode duimen staan, dan zegt dit vrij weinig, maar als er 10 / 15 staan, dan kun je je afvragen wat de waarde van het antwoord is.

Mensen namen die duimen altijd direct zo persoonlijk op, dat wat het probleem, niet de eventuele onduidelijkheid naar nieuwkomers toe. En dat vind ik eerlijk gezegd alleen maar een probleem voor degenen die het zich persoonlijk aantrokken, en niet voor de nieuwkomers.

Wat zou het nut zijn als je het niet eens bent met een goed antwoord een rode duim te geven ?
Als iemand ergens geen recht op zou hebben en je zegt dat krijg je een rode duim omdat mensen niet willen horen dat ze pech hebben.................Kul natuurlijk.
Zeg maar eens tegen iemand dat ze geen recht hebben op geld terug als ze wat gekocht hebben.........krijg je 100 rode duimen omdat niemand dat wil horen en iemand die volledig onterecht beweerd dat dat wel zo is of zou moeten krijgt 1000 groene.........slaat toch nergens op.
Als vraagsteller zelf wat zou kunnen uitdelen zou het nog tot daar aan toe zijn, dan is het ook niet onbeperkt duimen heen......
Dus duimen hebben geen enkel nut, geven enkel irritaties als er misbruik van gemaakt wordt en persoonlijk vind ik het nogal kinderachtig, dikke duimenkaart is leuk voor kinderen, we zijn hier volwassen dacht ik.

Maar hele punten systeem mag wat mij betreft de deur uit, we zitten hier om mensen te helpen en daar hoeven we niet met puntje voor worden beloond, ik heb liever dat vraagsteller echt geholpen word ( en er niet rondgeleuterd wordt om het - ongeacht wat - posten voor punten ) en als vraagsteller het meld of hij er wel of niet iets aan had, of bv bedankt zou zeggen als hij goed geholpen is, dat vind ik veel meer waard dan een punt of een ster.

zwemmer
door zwemmer - Feb 2, 2012 om 10:37
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Die duimen voegden niets toe. Het gaat erom dat er waardering van de TS is voor de antwoorden. En, een duim zonder motivatie is niet informatief.

Zwemmer

naitsoezn
door naitsoezn - Feb 2, 2012 om 10:53
842 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=stacey schreef op donderdag 2 feb 2012, 10:36][quote=naitsoezn schreef op donderdag 2 feb 2012, 09:34]...

Wat zou het nut zijn als je het niet eens bent met een goed antwoord een rode duim te geven ?
Als iemand ergens geen recht op zou hebben en je zegt dat krijg je een rode duim omdat mensen niet willen horen dat ze pech hebben.................Kul natuurlijk.
Zeg maar eens tegen iemand dat ze geen recht hebben op geld terug als ze wat gekocht hebben.........krijg je 100 rode duimen omdat niemand dat wil horen en iemand die volledig onterecht beweerd dat dat wel zo is of zou moeten krijgt 1000 groene.........slaat toch nergens op.
Als vraagsteller zelf wat zou kunnen uitdelen zou het nog tot daar aan toe zijn, dan is het ook niet onbeperkt duimen heen......
Dus duimen hebben geen enkel nut, geven enkel irritaties als er misbruik van gemaakt wordt en persoonlijk vind ik het nogal kinderachtig, dikke duimenkaart is leuk voor kinderen, we zijn hier volwassen dacht ik.

O, ik ben het 100 procent met je eens dat veel vragenstellers hier de waarheid niet willen horen. Maar in al die tijd met het duimen-systeem ben ik het vrij weinig tegen gekomen dat er veel meer rode dan groene duimen (dus een verschil groter dan 1 of 2) gegeven werd aan een antwoord die precies de spijker op z'n kop sloeg.

Het goede punt van die duimen vond ik gewoon, dat iemand in één oogopslag kon zien wat de algemene teneur was over een antwoord. Nu moet je het hele topic doorlezen om te lezen of een bepaald antwoord later nog wordt tegengesproken. We zijn allemaal volwassen mensen (dat ben ik met je eens), dus we zouden ook het verschil wel kunnen zien tussen 1 of 2 rode duimen of 10 / 15 rode duimen (en dan bedoel ik: rode duimen extra tov. groene duimen).

Wij beantwoorders moeten gewoon niet direct zo op de kast springen als er iemand een rode duim geeft. Wat maakt dat nou uit? Eén rode duim is de mening van één iemand... Ook hier zou een moderator uitkomst bieden, om de discussie over de terechtheid van een duim direct uit het topic te halen.

[quote]
Maar hele punten systeem mag wat mij betreft de deur uit, we zitten hier om mensen te helpen en daar hoeven we niet met puntje voor worden beloond, ik heb liever dat vraagsteller echt geholpen word ( en er niet rondgeleuterd wordt om het - ongeacht wat - posten voor punten ) en als vraagsteller het meld of hij er wel of niet iets aan had, of bv bedankt zou zeggen als hij goed geholpen is, dat vind ik veel meer waard dan een punt of een ster.
Puntensysteem mag inderdaad weg, al zou het wel fijn zijn om een soort van indicatie te behouden hoe lang iemand al op het forum zit en hoeveel (door de TS beoordeelde) goede antwoorden hij / zij heeft gekregen. Dus gewoon een "Lid sinds xx/yy/zzzz en heeft A bedankjes gehad" ofzo. Verder kan dat puntensysteem me gestolen worden.

stacey
door stacey - Feb 2, 2012 om 11:39
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=naitsoezn schreef op donderdag 2 feb 2012, 10:53][Het goede punt van die duimen vond ik gewoon, dat iemand in één oogopslag kon zien wat de algemene teneur was over een antwoord. Nu moet je het hele topic doorlezen om te lezen of een bepaald antwoord later nog wordt tegengesproken. We zijn allemaal volwassen mensen (dat ben ik met je eens), dus we zouden ook het verschil wel kunnen zien tussen 1 of 2 rode duimen of 10 / 15 rode duimen (en dan bedoel ik: rode duimen extra tov. groene duimen).

.

Maar dat was nu juist het punt cq probleem, algemene teneur had veelal niets meer van doen met waarde van een antwoord in veel gevallen, puur met haat en nijd naar beantwoorders toe ongeacht het `goed of fout`...........
Maar wie beoordeelt een antwoord op juist of niet juist ?
En wat is `goed` en wat is `fout` dat is ook niet altijd zomaar te zeggen..........
En het niet eens zijn met een ander betekend niet dat ander geen gelijk en jij wel gelijk zou hebben......
Zou er iemand als bv een moderator met verstand van zaken de antwoorden controleren en de juiste antwoorden er tussenuit duimen had het wellicht nog waarde.......
Maar dan kun je die net zo goed gelijk de vragen maar laten beantwoorden ;-)

door 1953 - Dec 7, 2014 om 18:56
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Borduur maar even hierop verder i.p.v. een eigen topic te gaan starten.

Mijn ergernissen voor deze website zijn:
- met de regelmaat wordt u 'automatisch' uitgelogd;
- met de regelmaat wordt mijn toetsenbord instelling van 'NLD-INTL' automatisch ingesteld op 'NLD-NLD', dus vreemde tekens op het scherm;
- Geruime al niet meer mogelijk is om bij TIPS een tip te waarderen, laat staan een gouden tip waarderen;
- gebruikersnaam wijzigen in een andere gebruikersnaam;
- elke reactie eerst moet kopiëren om niet het ongeluk te hebben dat uw reactie in het niets verdwijnt, dan wel dat er 'automatisch' is uitgelogd;
- u kunt van alles naar de redactie (online) sturen met vragen of opmerkingen, o.a. via een contactformulier, en er gebeurt niets mee hunnerzijds.

Cookies
door Cookies - Dec 7, 2014 om 21:34
13336 Antwoorden / 36 Vragen

.......- Geruime al niet meer mogelijk is om bij TIPS een tip te waarderen, laat staan een gouden tip waarderen......

Ik begrijp dat met name bovenstaande erg vervelend voor je is.

diumenge
door diumenge - Dec 7, 2014 om 21:53
11969 Antwoorden / 15 Vragen

... gebruikersnaam wijzigen in een andere gebruikersnaam ...

Dat had heel wat aliassen gescheeld...

door 1953 - Dec 8, 2014 om 02:37
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Vergat deze nog te vermelden:
- de beste experts van de maand ...:
-3. czar;
-5. ikbenik;

Beiden inactief! Wat doen die twee dan nog in de lijst/overzicht van de beste experts van de maand ... ?

tijger1
door tijger1 - Dec 8, 2014 om 08:57
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En dat Kassa blijkbaar op afstand uw toetsenbord instellingen beheert........Zit vast de AIVD achter.

En waarom is @1953 nog geen expert? ;-)))

tot15karakters
door tot15karakters - Dec 8, 2014 om 10:30
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Een ruim 2 jaren oud bericht....

en ook een forum moet zichzelf aanpassen....
Alles veranderde dus ook hier, oude verdwenen, nieuwe komen en helaas,
de redactie van Kassa bepaalde met het Vara bestuur wat er wel en niet komt en mag.

Daarom geen advies van mij.

komsja
door komsja - Dec 8, 2014 om 17:29
1064 Antwoorden / 218 Vragen

Het enigste wat afgeschaft moet worden zijn die idiote sterren,want er zijn er bij!! (noem geen namen) die alle sterren hebben als zijnde dat ze expert zijn of goeie antwoorden hebben gegeven.
Nouweuhh dat is dus pertinent niet waar kan ik u melden plus dat een hoop mensen denken,dat hoe meer sterren des te deskundiger is dat persoon dus zal hij of zij het wel weten.Niet dus.

door 1953 - Dec 8, 2014 om 17:36
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=tijger1 schreef op maandag 8 dec 2014, 08:57]En dat Kassa blijkbaar op afstand uw toetsenbord instellingen beheert........Zit vast de AIVD achter.

En waarom is @1953 nog geen expert? ;-)))

U staat zelf stuif bovenaan qua klassement.

tijger1
door tijger1 - Dec 8, 2014 om 17:39
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@komsja

Maar de mensen die het weten, denken dat dus niet, want die hebben: "Hoe werkt dit". gelezen.

door 1953 - Dec 9, 2014 om 02:28
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=tijger1 schreef op maandag 8 dec 2014, 17:39]@komsja

Maar de mensen die het weten, denken dat dus niet, want die hebben: "Hoe werkt dit". gelezen.

... En achterhaald nog wel: PUNTENTELLING (per oktober 2011)
!

de eelco
door de eelco - Dec 9, 2014 om 10:06
607 Antwoorden / 92 Vragen

[quote=1953 schreef op dinsdag 9 dec 2014, 02:28][quote=tijger1 schreef op maandag 8 dec 2014, 17:39]@komsja

Maar de mensen die het weten, denken dat dus niet, want die hebben: "Hoe werkt dit". gelezen.

... En achterhaald nog wel: PUNTENTELLING (per oktober 2011)
!

1953 ga nou niet doen alsof jij niet opgewonden word van de sterren en punten die je in een korte periode hebt verzamelt ....
maar wees gerust hoor want hier zitten meerdere personen die een ziekelijke behoefde hebben om op alles een antwoord/opmerking te geven...
gelukkig zijn er ook mensen die gewoon uit goedheid andere mensen belangeloos van raad en daad voorzien..
ook ik heb hier meerdere vragen gesteld en ben telkens goed geholpen maar blijkbaar is het voor de beheerder moeilijk om te filteren wie er de juiste bedoelingen hebben en wie ziekelijk opzoek zijn naar erkenning....
ben nu een paar jaar een dagelijkse bezoeker en leer nog steeds regelmatig hoe een ""groot"" probleem moeiteloos kan worden opgelost..

door 1953 - Dec 11, 2014 om 17:20
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=de eelco schreef op dinsdag 9 dec 2014, 10:06][quote=1953 schreef op dinsdag 9 dec 2014, 02:28][quote=tijger1 schreef op maandag 8 dec 2014, 17:39]@komsja

Maar de mensen die het weten, denken dat dus niet, want die hebben: "Hoe werkt dit". gelezen.

... En achterhaald nog wel: PUNTENTELLING (per oktober 2011)
!

1953 ga nou niet doen alsof jij niet opgewonden word van de sterren en punten die je in een korte periode hebt verzamelt ....
maar wees gerust hoor want hier zitten meerdere personen die een ziekelijke behoefde hebben om op alles een antwoord/opmerking te geven...
gelukkig zijn er ook mensen die gewoon uit goedheid andere mensen belangeloos van raad en daad voorzien..
ook ik heb hier meerdere vragen gesteld en ben telkens goed geholpen maar blijkbaar is het voor de beheerder moeilijk om te filteren wie er de juiste bedoelingen hebben en wie ziekelijk opzoek zijn naar erkenning....
ben nu een paar jaar een dagelijkse bezoeker en leer nog steeds regelmatig hoe een ""groot"" probleem moeiteloos kan worden opgelost..

Tja...als er één van de weinigen een ziekelijke drang om negatief over ander te vitten of te katten, dan bent gij de haantje de voorste daarin.

door 1953 - Dec 14, 2014 om 20:20
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Het werkt nog steeds om een goudenwaardering te verstrekken, de teller blijft op '0' staan.

door 1953 - Dec 22, 2014 om 23:15
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Ja, wonderlijk toch weer die redactie van deze website.

Meldde dat bij TIPS een tip was geplaatst in de commerciële sfeer over wijnen. Tip blijft staan, mijn reactie zijn verwijderd.

Zo ook mijn vraag over 'HTTP 500' is geëlimineerd.

Waarschijnlijk een gevoelige irritatiesnaar aangeraakt?