fredangela
door fredangela Jun 27, 2005 om 14:50
Computers & telefonie

Het niet na kunnen komen van.....

Hallo,
Sinds April dit jaar ben ik met mijn adsl over naar Tiscali. Op zich ging dit goed en erg soepel. Ik heb hierbij gelijk de telefoon mee laten nemen. Nu doet het probleem zich voor dat Tiscali niet in staat is om mijn telefoon aanstluiting voor elkaar te krijgen, en zit ik dus zonder telefoon (die ik nog wel betaal) en sinds 24-06-05 mijn kpn lijn ook is komen te vervallen zit ik dus nu compleet zonder.
Met veel (mobiel) telefoon, e-mail en brief verkeer wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd met als reseltaat dat Tiscali nog steeds niet in staat is mijn lijn te activeren. Vandaag weer gebeld met als antwoord: misschien over een week of twee. Dat is dus 2 en een halve maand verder.
Dit moet toch niet kunnen?
Op mijn vraag dan mijn kpn weer aan te vragen op kosten van Tiscali kreeg ik helemaal geen antwoord!!

Mocht u willen over stappen? Dan niet naar Tiscali!!!! Drama!!

228 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jun 27, 2005 om 17:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Ik neem aan dat je doormiddel van een aangetekende brief je abbonements geld van je vaste telefoon rekening terug hebt gevraagd?Je betaald voor een dienst die zij niet kunnen leveren!

ve
door verwijderd - Jun 27, 2005 om 17:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Triest verhaal maar wat is de vraag ?

ve
door verwijderd - Jun 27, 2005 om 18:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

"De kosten van de niet geleverde diensten worden pas verrekend als we het probleem hebben opgelost" Aldus Tiscali.

ve
door verwijderd - Jul 1, 2005 om 17:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Tiscali moet je ook nooit naar toe gaan is gewoon een probleem om een antwoord te krijgen ook als je op tijd opzegt hoor je niets ook niet op mails aan hun. maar intussen kom je nooit meer van hun af het lijkt echt op onderwered praktijken daar.