helga666
door helga666 Dec 7, 2011 om 18:53
Computers & telefonie

Het spel cittyville op facebook

er is iets misgegaan, mijn zoon heeft geprobeerd op facebook voor het spel cityville cash te kopen via zijn mobiel, dit is niet gelukt hij kreeg elke keer de melding mislukt dus een een antal keren geprobeerd om cash te kopen maar dat lukte dus niet, intussen tijd moet hij 317 euro betalen aan de telefoon provider, en hij heeft helemaal niks ontvangen van facebook cityville, dit is ronduit belachelijk en uit de hand gelopen,
wie weet wat ik hieraan kan doen?
alvast bedankt voor een reactie

452 2 Rapporteer

daphneelove
door daphneelove - Dec 7, 2011 om 22:24
7 Antwoorden / 1 Vragen

het is heel erg vervelend,
ik heb ook al is een keer voor een spel gebelt,
ik doe het nooit meer,
ze nemen je geld maar facebook geeft niks terug !

sw
door swat1500 - Dec 8, 2011 om 13:03
3799 Antwoorden / 0 Vragen

u zult moeten wenden tot de leverancier van het bewuste spel die kennelijk in gebreke is gebleven het gekochte goed te leveren. De provider is hierbij slechts degene geweest die betaling mogelijk heeft gemaakt.
Als er meer klachten zijn over het wel betalen maar niet leveren van de betrokken leverancier en betaling geschiedt middels een sms dienst dan kunt u wel klagen bij de provider en is er kans op teruggave van het geld.