je
door jeroen.j Jun 25, 2013 om 16:27
Computers & telefonie

Hoe kan ik met microsoft onderhandelen

hallo ik ben heel erg benaadeeld bij microsoft en ik ben inmiddels 438.95 euro armer en heb nogsteeds niet terug wat ik allemaal had :(

ik had een nieuwe xbox360 gekocht en nog geen 5 weken na mijn aanschaf moest hij gerepareerd worden, toen ik hem terug kreeg bleek het dat ze mijn xbox hadden omgeruilld want toen ik hem terug van reparaite kreeg mocht ik hem opnieuw opsturen voor reparatie omdat hij alweer niet juist werkte en wat bleek de garantie was ineens verlopen en ik had ineens een ander serie nummer, dus ik kocht maar een nieuwe omdat micorsoft de fout niet wou toekennen, toen ik een nieuwe gekocht had zette ik all mijn oude savegames + downloadable content op de nieuwe xbox zodat ik niets zou verliezen, en je raad het al de eerste avond van spelen loopt mijn xbox vast en geeft hij de rooie ring, en wil niet meer opstarten dus ik moest hem terug naar de winkel brengen, die gaven me een nieuwe xbox mee, dus ik ben alle oude save games kwijt , nu heb ik microsoft gecontacteerd voor een compensatie voor alle downloads die ik niet opnieuw kan downloaden maar ze weigeren me het terug te geven, ookal staat het duidelijk in mijn download history en het is heel veel microsoft points (betaald met geld via xbox live)
ik hoop dat iemand weet hoe ik mijn content terug krijg want ik ben nu blut doordat ik een nieuwe xbox moest aanschaffen.

1529 8 Rapporteer

je
door jeroen.j - Jun 28, 2013 om 00:58
5 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=jeroen.j schreef op dinsdag 25 jun 2013, 16:27]hallo ik ben heel erg benaadeeld bij microsoft en ik ben inmiddels 438.95 euro armer en heb nogsteeds niet terug wat ik allemaal had :(

ik had een nieuwe xbox360 gekocht en nog geen 5 weken na mijn aanschaf moest hij gerepareerd worden, toen ik hem terug kreeg bleek het dat ze mijn xbox hadden omgeruilld want toen ik hem terug van reparaite kreeg mocht ik hem opnieuw opsturen voor reparatie omdat hij alweer niet juist werkte en wat bleek de garantie was ineens verlopen en ik had ineens een ander serie nummer, dus ik kocht maar een nieuwe omdat micorsoft de fout niet wou toekennen, toen ik een nieuwe gekocht had zette ik all mijn oude savegames + downloadable content op de nieuwe xbox zodat ik niets zou verliezen, en je raad het al de eerste avond van spelen loopt mijn xbox vast en geeft hij de rooie ring, en wil niet meer opstarten dus ik moest hem terug naar de winkel brengen, die gaven me een nieuwe xbox mee, dus ik ben alle oude save games kwijt , nu heb ik microsoft gecontacteerd voor een compensatie voor alle downloads die ik niet opnieuw kan downloaden maar ze weigeren me het terug te geven, ookal staat het duidelijk in mijn download history en het is heel veel microsoft points (betaald met geld via xbox live)
ik hoop dat iemand weet hoe ik mijn content terug krijg want ik ben nu blut doordat ik een nieuwe xbox moest aanschaffen.

ik heb contact gehad met microsoft US maar die geven niet thuis, en elke keer als ik de Nederlandse support probeer te vinden krijg ik alleeen maar US? weet iemand hoe ik mensen met verstand hiervan kan vinden?

nhalink
door nhalink - Jun 28, 2013 om 13:12
21 Antwoorden / 1 Vragen

De savegames ben je inderdaad kwijt maar gedownloadde content kun je gewoon weer opnieuw downloaden in de market, omdat je het al aangeschaft hebt hoef je er niet voor te betalen.

Het is ook altijd verstandig om savegames naar de cloud te kopiëren die nu ook op de xbox zit.

je
door jeroen.j - Jun 28, 2013 om 16:18
5 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=nhalink schreef op vrijdag 28 jun 2013, 13:12]De savegames ben je inderdaad kwijt maar gedownloadde content kun je gewoon weer opnieuw downloaden in de market, omdat je het al aangeschaft hebt hoef je er niet voor te betalen.

Het is ook altijd verstandig om savegames naar de cloud te kopiëren die nu ook op de xbox zit.

ik heb jarenlang gespeeld en de cloud slaat maar heel weinig op aangezien er zo weinig MB opslag mogelijk is, en ik ben naar mijn download history gegaan maar hij zegt altijd *content no longer availible* of hij zegt *cant add this item to downloads*

nhalink
door nhalink - Jun 30, 2013 om 20:41
21 Antwoorden / 1 Vragen

Savegames kun je ook naar een usb-stick kopiëren, want in de cloud kun je maar weinig opslaan inderdaad.

Content die niet meer verkrijgbaar is gaat om games of downloads die al erg oud zijn, ik weet niet wat er aan de hand is content die wel beschikbaar is maar je niet kunt downloaden.
Ikzelf start download via xbox.com, misschien dat je daar meer succes hebt.

je
door jeroen.j - Jun 30, 2013 om 20:48
5 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=nhalink schreef op zondag 30 jun 2013, 20:41]Savegames kun je ook naar een usb-stick kopiëren, want in de cloud kun je maar weinig opslaan inderdaad.

Content die niet meer verkrijgbaar is gaat om games of downloads die al erg oud zijn, ik weet niet wat er aan de hand is content die wel beschikbaar is maar je niet kunt downloaden.
Ikzelf start download via xbox.com, misschien dat je daar meer succes hebt.

de enige optie die ik kreeg toen ik het naar een externe hd wou kopieren was *transfer content* dat betekend dat het alles overzet maar niet kopieerd dus ik ben alles kwijt aangezien de nieuwe xbox waar ik het opgezet had dezelfde dag nog crashte, ik heb het via xbox.com geprobeerd maar dezelfde content werkt niet, en de oudere dlc's staan nogsteeds op Marketplace maar hij laat het me niet opnieuw downloaden via download history en als ik het via Marketplace probeer zegt die dat ik het opnieuw moet kopen :(

nhalink
door nhalink - Jun 30, 2013 om 23:38
21 Antwoorden / 1 Vragen

Doe je het wel met hetzelfde account? Als ik inlog kan ik al mijn downloads zien en ze nagenoeg allemaal downloaden

je
door jeroen.j - Jun 30, 2013 om 23:43
5 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=nhalink schreef op zondag 30 jun 2013, 23:38]Doe je het wel met hetzelfde account? Als ik inlog kan ik al mijn downloads zien en ze nagenoeg allemaal downloaden

ja alles wat ik download gaat via de zelfde gamertag maar ik speel 360 al sinds hij uit is en ik heb ongeveer voor 4000euro aan downloads, en voor ongeveer 600euro kan ik niet opnieuw downloaden :(

nhalink
door nhalink - Jul 2, 2013 om 00:35
21 Antwoorden / 1 Vragen

Je kan proberen mensen te vinden die de downloads nog hebben en ze willen kopiëren voor je, anders ben je overgeleverd aan Microsoft.