elenay
door elenay Jan 25, 2008 om 17:09
Computers & telefonie

Hoe kan ik zien welke IE ik heb?

Beste collegae,

Ik zit de op merking en jullie antwoorden hierop van grootvader mee te lezen op deze link:http://kassa.vara.nl/portal?_scr=cons_question&_uc=no&cat=626&qid=351592

Toen dacht ik van, maar ik heb volgens mij al IE7, dus ...??

Ik kijken bij eigenschappen en in software, maar ik kan nergens lezen welke IE ik heb.

Hoe kan ik dit dus zien? En hebben hier de mensen met IE ook de updates dan niet automatisch afgesteld?

Vast bedankt voor jullie reacties. Vgr. Elena

724 6 Rapporteer

elenay
door elenay - Jan 25, 2008 om 17:25
1031 Antwoorden / 142 Vragen

, snel en goed antwoord freya, ik heb dus idd IE7. En moet ik dan nu wel of niet automatische updates doen? Ze kunnen mij niet meer updaten met IE van 6 naar 7? Wat vind jij?

freya
door freya - Jan 25, 2008 om 17:30
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Nu je het toch al gebruikt zou ik zeggen: "zolang je verder geen problemen hebt, gewoon blijven gebruiken".

Ik zeg niet voor niets altijd: "If it ain't broken, don't fix it!"

Freya

freya
door freya - Jan 25, 2008 om 17:32
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo elena,

Ga in Internet Explorer naar Help -> Info en je ziet precies welk versienummer je gebruikt.

m.vr.gr. Freya

elenay
door elenay - Jan 25, 2008 om 17:33
1031 Antwoorden / 142 Vragen
edwardus
door edwardus - Jan 25, 2008 om 22:23
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Het bericht ging trouwens ook over Windows Update Servers, lijkt me nogal stug dat je die hebt staan.

xandor020
door xandor020 - Jan 25, 2008 om 22:55
180 Antwoorden / 8 Vragen

Beetje off-topic... Maar dat schijnt tegenwoordig iedereen te doen hier,,

De maanden met de minste computerstoringen ooit waren de laatste 3 maanden van 1999.... Dit omdat alle grote bedrijven hun IT status 'bevroren' en wijzigingen, aanpassingen en nieuwe features verboden. ;)