hi
door hiske lwd Aug 7, 2014 om 10:23
Computers & telefonie

Hoe kom ik van vodafone af voorgoed

Ik heb sinds 30 juni 2014 al problemen met vodafone ik heb een vodafone red abbonement met 4g ik ben verhuist en op mijn nieuwe lokatie heb ik geen bereik kan niet bellen bijna internet steeds uit gesprekken vallen weg naar een hele bult telefoontjes ook inmiddels klachtenlijn kwamen ze met een permocell een plug in voor 3g ook deze tot heden niet ontvangen weer gebeld zegt ze bestel hem opnieuw .. ik word steeds als een hond gehandeld en maar laten wachten
En maar betalen en compesatie ho maar nee want staat in voorwaarden en had ik maar niet moeten verhuizen echt belachelijk. .. had ook al voorgsteld om andere provider te zoeken.. maar nee hoor ik moet nog een jaar .. kunnen ze nog lekker geld aan mij verdienen .. ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik ben HELEMAAL klaar met deze provider met hun services.

5502 35 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Aug 7, 2014 om 12:19
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Een verhuizing kunt u Vodafone natuurlijk niet aanrekenen.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Aug 7, 2014 om 15:41
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Ach voor je het weet is het 30 juni 2016 ;-).

Zet de telefoon op 2G en gebruik thuis wifi. Via datzelfde wifi kun je prima bellen en gebeld worden. Met Vodafone zul je het nooit opgelost krijgen, zul je in oplossingen moeten gaan denken..

hi
door hiske lwd - Aug 7, 2014 om 22:28
15 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=tijger1 schreef op donderdag 7 aug 2014, 12:19]Een verhuizing kunt u Vodafone natuurlijk niet aanrekenen.

maar de services is waardeloos zou dus betekenen dat ik nooit kan verhuizen

hi
door hiske lwd - Aug 7, 2014 om 22:29
15 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=lekkerisdat schreef op donderdag 7 aug 2014, 15:41]Ach voor je het weet is het 30 juni 2016 ;-).

Zet de telefoon op 2G en gebruik thuis wifi. Via datzelfde wifi kun je prima bellen en gebeld worden. Met Vodafone zul je het nooit opgelost krijgen, zul je in oplossingen moeten gaan denken..

nee daar ben ik achter ik zou vodafone iedereen afraden

tijger1
door tijger1 - Aug 7, 2014 om 22:38
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Natuurlijk kunt u wel verhuizen, maar u kunt niet verwachten dat een provider over even goede dekking biedt. En als u dus naar een plek verhuist waar de dekking minder is dan houdt het op.

In het vervolg van zaken ook maar maximaal een éénjarig abonnement nemen, dan zit u niet zolang vast.

hi
door hiske lwd - Aug 7, 2014 om 22:40
15 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=tijger1 schreef op donderdag 7 aug 2014, 22:38]Natuurlijk kunt u wel verhuizen, maar u kunt niet verwachten dat een provider over even goede dekking biedt. En als u dus naar een plek verhuist waar de dekking minder is dan houdt het op.

In het vervolg van zaken ook maar maximaal een éénjarig abonnement nemen, dan zit u niet zolang vast.

als ze nou eens met een oplossing kwamen ik neem niet eens meer een dag abbonement ik ga naar juridisch loket en ben der nog niet klaar mee ik betaal voor niets en kan niet eens verder kijken

hi
door hiske lwd - Aug 7, 2014 om 22:42
15 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=lekkerisdat schreef op donderdag 7 aug 2014, 15:41]Ach voor je het weet is het 30 juni 2016 ;-).

Zet de telefoon op 2G en gebruik thuis wifi. Via datzelfde wifi kun je prima bellen en gebeld worden. Met Vodafone zul je het nooit opgelost krijgen, zul je in oplossingen moeten gaan denken..

nou gelukkig 2015 en ik zit nu op wifi voor internet maar bellen vallen gesprekken weg kan niet eens normaal bellen 30 sec bam uit...

hi
door hiske lwd - Aug 7, 2014 om 22:46
15 Antwoorden / 1 Vragen

Maar goed ik kan het hopelijk oplossen met juridisch loket want met oplossingen komen ze niet en ik bel ook niet meer want helpen ho maar... want niemand kan wat voor me doen.. ik hoop dat ik snel eraf ben en anders maar andere maatregelen want mijn emmer zit vol

hi
door hiske lwd - Aug 7, 2014 om 22:49
15 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=tatjanawich schreef op donderdag 7 aug 2014, 15:34]Emigreren, dan kom je er gegarandeerd van af :-)

denk ik ook :P

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Aug 8, 2014 om 07:42
779 Antwoorden / 0 Vragen

Beste hiske lwd,

Ik wil je graag verder helpen. Wil je jouw klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar: webcare.nl@vodafone.com. Met als onderwerpveld: kassa | accountnaam | datum waarop het bericht is geplaatst | onderwerp bericht

Gegevens:
- mobiele nummer
- klantnummer
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- de laatste 4-cijfers van je bankrekeningnummer
- ordernummer van de SignaalPlus

Groet, Désirée

Vodafone 24/7 Web Crew

an
door anne1234 - Aug 8, 2014 om 11:44
51 Antwoorden / 2 Vragen

Raar , want ik heb nog nooit problemen gehad met Vodafone,. dat kan ik van andere providers niet zeggen. Als u ergens gaat wonen waar het bereik niet 100% is dan zou je zeggen ,daar moet Vodafone dan aan werken maar daar moet je hun dan wel de kans toe geven. En niet opgeven met contact zoeken. Wat ik overigens niet snap is dat dat zo moeilijk blijkt om te bewerkstelligen. Mijn ervaringen met Vodafone zijn niet anders dan heel correct en uitstekende service.

pinguin1
door pinguin1 - Aug 8, 2014 om 12:03
37 Antwoorden / 6 Vragen

De signaal plus is ook geen optie, want die heeft een heel hoog stroomverbruik. Ik ben al een tijd met Hollandse Nieuwe bezig. Ook Vodafone en dat schiet niet op. Uit zitten en dan snel opzeggen.

jansje
door jansje - Aug 8, 2014 om 12:09
131 Antwoorden / 14 Vragen

ik heb zelf nooit problemen met vodafone. even naar hun site. en je kan gewoon chatten met 1 van de medewerkers. Kost niets!!. Is wel zo makkelijk

pe
door peterkeller - Aug 8, 2014 om 13:05
66 Antwoorden / 0 Vragen

Vodafone voldoet niet aan uw verwachtingen en u wilt naar een ander.

Omdat Vodafone niet aan uw (redelijke) verwachtingen voldoet is er sprake van wanprestatie. U kunt zelf in overleg met Vodafone tot ontbinding van de overeenkomst overgaan of dat aan de Rechtbank vragen.

U moet wel een redelijke, laatste termijn (bv 14 dagen) stellen om de wederpartij in de gelegenheid te stellen zelf die maatregelen te treffen, dat u wel tevreden bent.

Dan mag Vodafone aan de rechter uitleggen wat Vodafone, als deskundige partij, heeft gedaan om u als klant, en ondeskundige partij, tevreden te stellen.

Ik heb geen idee wat dat kost. Maar als je al schermt met deze termen zal Vodafone wellicht sneller overstag gaan.

Het is zeker geen vermanende vinger, maar dit soort informatie is vrij gemakkelijk zelf via Google op internet te vinden. Heb ik ook zelf opgezocht.

http://www.atmadvocaten.nl/5339/contractenrecht/ontbinding-overeenkomst-enschadevergoeding-ontbinding-overeenkomstschadevergoeding/

http://zakelijk.infonu.nl/juridisch/62017-wanprestatie-de-ontbinding.html

tot15karakters
door tot15karakters - Aug 8, 2014 om 14:42
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Heeft U voor de verhuizing de dekking gecontroleerd?

En is het binnenshuis of ook buiten?

Als buiten had je niet moeten verhuizen of tijdig een andere wel dekkende provider moeten nemen.

Maar als je buiten wel bereik hebt en binnen niet is je huis te goed en met verkeerde materialen geïsoleerd.

Vooral Glaswol dekens met aluminium folie en nog HR++ ramen geven vaak zeer slechte dekking.
Als dit het geval is kun je thuis ook een externe buiten antenne gebruiken en die aansluiten als je thuis komt.

Als je gaat verhuizen dus eerst controleren of jou provider voldoende dekking heeft en niet achteraf klagen.
Hetzelfde geld voor Internet via ADSL , soms is 1 staat verder wonen dubbele snelheden dus ik heb bewust gekozen tussen 3 huizen en heb zowel mobiel als ADSL perfect bereik.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Aug 8, 2014 om 17:15
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=hiske lwd schreef op donderdag 7 aug 2014, 22:42]kan niet eens normaal bellen 30 sec bam uit...Je moet ook niet bellen via het gsm netwerk maar via wifi ;-).
Klik hun app installeren, btg kopen en 120 dagen naar vast gratis bellen en naar mobiel 1,2 cent p/m (zonder start). Leuk zo'n prijzig abonnement met onbeperkt bellen, zonde van het geld alleen.. (niet verder vertellen hè ;-)).

labren
door labren - Aug 10, 2014 om 18:40
862 Antwoorden / 0 Vragen

dan betaal je toch gewoon niet !!!!

hi
door hiske lwd - Aug 11, 2014 om 20:30
15 Antwoorden / 1 Vragen

Helpen daar heb ik geen vertrouwen meer word steeds belooft.. ik wil alleen weten hoe ik van jullie af kom.

=vodafonewebcare schreef op vrijdag 8 aug 2014, 07:42: Beste hiske lwd,

Ik wil je graag verder helpen. Wil je jouw klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar: webcare.nl@vodafone.com. Met als onderwerpveld: kassa | accountnaam | datum waarop het bericht is geplaatst | onderwerp bericht

Gegevens:
- mobiele nummer
- klantnummer
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- de laatste 4-cijfers van je bankrekeningnummer
- ordernummer van de SignaalPlus

Groet, Désirée

Vodafone 24/7 Web Crew

hi
door hiske lwd - Aug 12, 2014 om 08:50
15 Antwoorden / 1 Vragen

Wat is ordernummer van signaal plus ?

=vodafonewebcare schreef op vrijdag 8 aug 2014, 07:42: Beste hiske lwd,

Ik wil je graag verder helpen. Wil je jouw klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar: webcare.nl@vodafone.com. Met als onderwerpveld: kassa | accountnaam | datum waarop het bericht is geplaatst | onderwerp bericht

Gegevens:
- mobiele nummer
- klantnummer
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- de laatste 4-cijfers van je bankrekeningnummer
- ordernummer van de SignaalPlus

Groet, Désirée

Vodafone 24/7 Web Crew

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Aug 12, 2014 om 10:17
779 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi hiske lwd,

Zonder jouw gegevens kan ik helaas niet controleren wat er precies besproken / beloofd is. Het is normaal gesproken mogelijk om een abonnement tussentijds te beëindigen door het contract af te kopen. Je betaalt dan in één keer het abonnementsgeld voor de maanden dat het contract nog loopt.

Je gaf in je bericht aan dat er een femtocell besteld was. De femtocell die wij aanbieden heet SignaalPlus. Voor meer informatie zie ook: http://voda.fo/ne/kxai9. Indien je een bevestiging hebt gekregen met een ordernummer, dan kun je dit ordernummer ook vermelden in de e-mail.

Met vriendelijke groet, Robbie

Vodafone 24/7 Web Crew

hi
door hiske lwd - Aug 13, 2014 om 10:21
15 Antwoorden / 1 Vragen

Ik weet geen ordernummer want heb niets gekregen en als ik bel zegt ze bestel nog een x maar is nu al 2 x besteld en nog niets en krijg geen ordernummer mee.

=vodafonewebcare schreef op dinsdag 12 aug 2014, 10:17: Hoi hiske lwd,

Zonder jouw gegevens kan ik helaas niet controleren wat er precies besproken / beloofd is. Het is normaal gesproken mogelijk om een abonnement tussentijds te beëindigen door het contract af te kopen. Je betaalt dan in één keer het abonnementsgeld voor de maanden dat het contract nog loopt.

Je gaf in je bericht aan dat er een femtocell besteld was. De femtocell die wij aanbieden heet SignaalPlus. Voor meer informatie zie ook: http://voda.fo/ne/kxai9. Indien je een bevestiging hebt gekregen met een ordernummer, dan kun je dit ordernummer ook vermelden in de e-mail.

Met vriendelijke groet, Robbie

Vodafone 24/7 Web Crew

an
door anne1234 - Aug 13, 2014 om 11:46
51 Antwoorden / 2 Vragen

Robbie,..
Wat een oplossing zeg ,afkopen van een contract ,dat is toch niet oplossen van het probleem ,vind ik een beetje een heel rare oplossing of beter gezegd hulp aanbod,.
In plaats van dat je zegt ,we gaan daadwerkelijk dit en dit doen om het probleem echt op te lossen ,want zo hebben jullie je geld wel en de topic opener is zijn geld zo wie zo kwijt.. is niet helemaal eerlijk he,.. zelfs heel oneerlijk..

hi
door hiske lwd - Aug 13, 2014 om 11:53
15 Antwoorden / 1 Vragen

Heb gegevens gestuurd behalve order nummer en klant nummer weet ik zo niet en de klacht is wel bekend.

=vodafonewebcare schreef op dinsdag 12 aug 2014, 10:17: Hoi hiske lwd,

Zonder jouw gegevens kan ik helaas niet controleren wat er precies besproken / beloofd is. Het is normaal gesproken mogelijk om een abonnement tussentijds te beëindigen door het contract af te kopen. Je betaalt dan in één keer het abonnementsgeld voor de maanden dat het contract nog loopt.

Je gaf in je bericht aan dat er een femtocell besteld was. De femtocell die wij aanbieden heet SignaalPlus. Voor meer informatie zie ook: http://voda.fo/ne/kxai9. Indien je een bevestiging hebt gekregen met een ordernummer, dan kun je dit ordernummer ook vermelden in de e-mail.

Met vriendelijke groet, Robbie

Vodafone 24/7 Web Crew

hi
door hiske lwd - Aug 13, 2014 om 12:03
15 Antwoorden / 1 Vragen

Hoop dat er nu eindelijk naar mij geluistert word
want enige wat ik wil is dat jullie mij kosteloos het cpntract ontbinden dat mag nu wel eens na 2 maanden

[

quote=vodafonewebcare schreef op dinsdag 12 aug 2014, 10:17]Hoi hiske lwd,

Zonder jouw gegevens kan ik helaas niet controleren wat er precies besproken / beloofd is. Het is normaal gesproken mogelijk om een abonnement tussentijds te beëindigen door het contract af te kopen. Je betaalt dan in één keer het abonnementsgeld voor de maanden dat het contract nog loopt.

Je gaf in je bericht aan dat er een femtocell besteld was. De femtocell die wij aanbieden heet SignaalPlus. Voor meer informatie zie ook: http://voda.fo/ne/kxai9. Indien je een bevestiging hebt gekregen met een ordernummer, dan kun je dit ordernummer ook vermelden in de e-mail.

Met vriendelijke groet, Robbie

Vodafone 24/7 Web Crew

hi
door hiske lwd - Aug 13, 2014 om 12:05
15 Antwoorden / 1 Vragen

Thx ga ik zkr wat mee doen

=peterkeller schreef op vrijdag 8 aug 2014, 13:05: Vodafone voldoet niet aan uw verwachtingen en u wilt naar een ander.

Omdat Vodafone niet aan uw (redelijke) verwachtingen voldoet is er sprake van wanprestatie. U kunt zelf in overleg met Vodafone tot ontbinding van de overeenkomst overgaan of dat aan de Rechtbank vragen.

U moet wel een redelijke, laatste termijn (bv 14 dagen) stellen om de wederpartij in de gelegenheid te stellen zelf die maatregelen te treffen, dat u wel tevreden bent.

Dan mag Vodafone aan de rechter uitleggen wat Vodafone, als deskundige partij, heeft gedaan om u als klant, en ondeskundige partij, tevreden te stellen.

Ik heb geen idee wat dat kost. Maar als je al schermt met deze termen zal Vodafone wellicht sneller overstag gaan.

Het is zeker geen vermanende vinger, maar dit soort informatie is vrij gemakkelijk zelf via Google op internet te vinden. Heb ik ook zelf opgezocht.

http://www.atmadvocaten.nl/5339/contractenrecht/ontbinding-overeenkomst-enschadevergoeding-ontbinding-overeenkomstschadevergoeding/

http://zakelijk.infonu.nl/juridisch/62017-wanprestatie-de-ontbinding.html

tijger1
door tijger1 - Aug 13, 2014 om 12:30
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als u een klacht indient zonder klantnummer, schiet dat natuurlijk niet op. Dat kunt u toch zo nagaan?

hi
door hiske lwd - Aug 13, 2014 om 12:36
15 Antwoorden / 1 Vragen

Heb al gestuurd

=tijger1 schreef op woensdag 13 aug 2014, 12:30: Als u een klacht indient zonder klantnummer, schiet dat natuurlijk niet op. Dat kunt u toch zo nagaan?

ar
door arnold1956 - Aug 18, 2014 om 16:47
5 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem, maar Vodafone geeft Niet thuis op mijn klachten, geen bereik met bellen en internet, vals voorgelicht in de Vodafone winkel te leeuwarden, zeer hufterig en dreigend behandeld door de verkoper/adviseur te leeuwarden, ik betaal gewoon niet meer en heb hun nog i maal een brief gestuurd met het verzoek het abonnement te ontbinden, kijk een op google naar het Recht van de Consument en DE WET VAN DAM, daar staat waardevolle informatie op, succes er mee Hiske lwd.

tijger1
door tijger1 - Aug 18, 2014 om 16:50
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wat heeft de wet Van Dam hier mee van doen?

hi
door hiske lwd - Aug 18, 2014 om 16:53
15 Antwoorden / 1 Vragen

En is het opgelost ?

=arnold1956 schreef op maandag 18 aug 2014, 16:47: Ik heb ongeveer hetzelfde probleem, maar Vodafone geeft Niet thuis op mijn klachten, geen bereik met bellen en internet, vals voorgelicht in de Vodafone winkel te leeuwarden, zeer hufterig en dreigend behandeld door de verkoper/adviseur te leeuwarden, ik betaal gewoon niet meer en heb hun nog i maal een brief gestuurd met het verzoek het abonnement te ontbinden, kijk een op google naar het Recht van de Consument en DE WET VAN DAM, daar staat waardevolle informatie op, succes er mee Hiske lwd.

ar
door arnold1956 - Aug 18, 2014 om 17:35
5 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=tijger1 schreef op maandag 18 aug 2014, 16:50]Wat heeft de wet Van Dam hier mee van doen?

ar
door arnold1956 - Aug 18, 2014 om 17:36
5 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=tijger1 schreef op maandag 18 aug 2014, 16:50]Wat heeft de wet Van Dam hier mee van doen?
Ga dat maar eens goed lezen, er staan genoeg mogelijkheden om onder je abonnement uit te komen, succes.

tijger1
door tijger1 - Aug 18, 2014 om 17:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=arnold1956 schreef op maandag 18 aug 2014, 17:36][quote=tijger1 schreef op maandag 18 aug 2014, 16:50]Wat heeft de wet Van Dam hier mee van doen?
Ga dat maar eens goed lezen, er staan genoeg mogelijkheden om onder je abonnement uit te komen, succes.

Grote onzin.

ar
door arnold1956 - Aug 18, 2014 om 17:37
5 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=hiske lwd schreef op maandag 18 aug 2014, 16:53]
En is het opgelost ?

[quote=arnold1956 schreef op maandag 18 aug 2014, 16:47]Ik heb ongeveer hetzelfde probleem, maar Vodafone geeft Niet thuis op mijn klachten, geen bereik met bellen en internet, vals voorgelicht in de Vodafone winkel te leeuwarden, zeer hufterig en dreigend behandeld door de verkoper/adviseur te leeuwarden, ik betaal gewoon niet meer en heb hun nog i maal een brief gestuurd met het verzoek het abonnement te ontbinden, kijk een op google naar het Recht van de Consument en DE WET VAN DAM, daar staat waardevolle informatie op, succes er mee Hiske lwd.

ar
door arnold1956 - Aug 18, 2014 om 17:40
5 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=hiske lwd schreef op maandag 18 aug 2014, 16:53]
En is het opgelost ?

[quote=arnold1956 schreef op maandag 18 aug 2014, 16:47]Ik heb ongeveer hetzelfde probleem, maar Vodafone geeft Niet thuis op mijn klachten, geen bereik met bellen en internet, vals voorgelicht in de Vodafone winkel te leeuwarden, zeer hufterig en dreigend behandeld door de verkoper/adviseur te leeuwarden, ik betaal gewoon niet meer en heb hun nog i maal een brief gestuurd met het verzoek het abonnement te ontbinden, kijk een op google naar het Recht van de Consument en DE WET VAN DAM, daar staat waardevolle informatie op, succes er mee Hiske lwd. Vodafone te Maastricht is erg laks met reageren, lees hun forums maar eens hoeveel mensen op antwoord wachten voor een oplossing van alle problemen