ca
door caviamax Dec 24, 2010 om 21:10
Computers & telefonie

Hoe veilig is Ebay?

Beste experts,

Ik ben opzoek naar een controller voor de PS3. Nieuw vind ik deze dingen nogal duur dus ging ik eens op Ebay kijken. Ik vond deze controllers:één, twee, drie. Nou weet ik niet of het ''veilig'' is om één van deze dingen te kopen. De reviews over de gebruiker zijn allemaal positief. Dan moet ik ook nog rekening houden met verschepen.

Dus de vraag: Is het veilig om één van deze controllers te kopen

Caviamax

896 3 Rapporteer

birdies
door birdies - Dec 24, 2010 om 21:52
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Link nr. 3 laat in ieder geval al zien dat het niet om de originele controller gaat.

Bij de andere 2 links staat wel de originele afgebeeld, maar vind de prijs wel erg laag. Weet wel dat ze in USA goedkoper zijn, maar zoveel goedkoper?

Hopelijk komt er nog een reactie van iemand die meer thuis is dan ik in dit soort zaken.

marcvhulst
door marcvhulst - Dec 24, 2010 om 22:13
23 Antwoorden / 2 Vragen

Caviamax,

Opzich is kopen via Ebay niet onveilig. Betaal je via PayPal dan heb je alle zekerheid mocht er iets mis gaan. Ook Ebay heeft een goede klachtenafhandeling mocht er iets verkeerd gaan.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt aangezien ik niet zo veel verstand heb van de controllers.

Greetz,
Marc

ca
door caviamax - Dec 24, 2010 om 22:54
231 Antwoorden / 126 Vragen

Dank voor al uw antwoorden. Ik wacht nog even op meer reacties. Maar uit uw antwoord, Marcvhulst, kan ik opmaken dat het opzich wel veilig is? Want het enige nadeel is dat als de controller het niet doet, ik zelf verantwoordelijk ben voor het terugsturen en die kosten die daarbij komen? Maar geld krijg ik sowieso terug?

Caviamax