chanda
door chanda Jan 24, 2005 om 13:33
Computers & telefonie

Hoe werkt het telefoonboek in de xiron mp3 speler

Ik heb sinds kort de xiron mp3 speler van Blokker. In de handleiding staat beschreven hoe je telefoonnummers op kunt slaan. Ik snap er werkelijk geen hol van.

Is er iemand die dit al heeft uit geprobeerd en zo ja, hoe moet ik dit doen???

1077 8 Rapporteer

ee
door eeyore - Jan 31, 2005 om 20:15
23 Antwoorden / 1 Vragen

Hai,

welke Xiron heb je (typenummer en aantal mb) ??

Groetjes!

chanda
door chanda - Jan 31, 2005 om 20:19
4 Antwoorden / 1 Vragen

xiron mp3 speler van blokker 512 mb geheugen versie 2.1

ee
door eeyore - Feb 1, 2005 om 07:46
23 Antwoorden / 1 Vragen

Ja okee, maar dat toestel heeft ook een typenummer, bijvoorbeeld MP-FUB26 of zoiets dergelijks??

chanda
door chanda - Feb 1, 2005 om 11:24
4 Antwoorden / 1 Vragen

In de gebruiksaanwijzing staat XIRON MP 876.

verder staat in de mp3 speler onder F/W version het nummer

SCD-75074V6.0

HOPELIJK IS DIT VOLDOENDE? TROUWENS ALVAST BEDANKT VOOR JE REACTIE

ee
door eeyore - Feb 1, 2005 om 15:05
23 Antwoorden / 1 Vragen

Hè shit toch, ik dacht dat ik daar ook de gebruiksaanwijzing van had, maar het is een andere - staat niets in over telefoonboek... Is er een mogelijkheid dat je wat mailt of zo, zodat we er samen toch op kunnen brainstormen?? Sorry voor zover...

Groetjes.

chanda
door chanda - Feb 1, 2005 om 17:55
4 Antwoorden / 1 Vragen

dit staat zover in de handleiding:

importeren van telefoonbestand

deze functaie biedt de mogelijkheid om telefoonbestanden van een pc naar het apparaat te importern. Hierbij gaat u als volgt te werk

maak een telbook.exe bestand van de gewenste telefoongegevens en sla dit bestand vervolgend op als Telbook.bin bestand.

Als u werkt met een usb-aansluiting, adn kunt u het bestand telbook.bin kopieren naar de root directory.

nadat u het apparaat heeft ingeschakeld, gaat u naar het menu telefoonboek en importeert u de geselecteerde telefoonnummers.

vervolgens kopieert u het bestand telbook.bin en importeert u het bestand naar uw apparaat.

ik krijg dus als ik safe as... een telbook.bin bestand te zien maar dan geeft hij aan file cannot be opened!

safe ik het bestand dan geeft hij aan: error create file error

nou brainstorm maar eens even

ee
door eeyore - Feb 1, 2005 om 19:00
23 Antwoorden / 1 Vragen

Als ik het me goed herinner is de volgorde alsvolgt:

- sla je telbook-file op als .bin bestand

- verbind je mp3 via usb

- kopieer je .bin bestand naar de root-directory van je mp3

- zet je mp3 aan, ga naar de telbook modus en kies importeer tel file

- kies bevestigen dmv functietoets.

klopt dit wel???

chanda
door chanda - Feb 3, 2005 om 10:14
4 Antwoorden / 1 Vragen

Het is mij inmiddels gelukt.

groetjes en bedankt.