be
door bettydek Nov 12, 2012 om 11:43
Computers & telefonie

Hoeveelhied dataverbruiki iPhone 4

wie kan er mij vertellen hoeveeldata ik maximaal per uur kan binnenhalen in het buitenland met een iphone 4s 16gb. volgens Vodafone zouden we 27GB verbruikt hebben in 14 uur en 15 minuten.....knappe jongen lijkt. Volgensmijn telefoon heb ik in totaal nu 3,2. GB gedownload..hebben nu wel de rekening gehad van bijna 23.000 euro

281 3 Rapporteer

freya
door freya - Nov 12, 2012 om 12:14
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo bettydek,

Wat verbindingssnelheid betreft zou het makkelijk kunnen, maar erg aannemelijk dat je 27GB aan dataverkeer hebt verbruikt, is dat natuurlijk niet.....
Ik zou ze maar eens een brief sturen dat een dergelijk dataverbruik (met bijpassende rekening) volstrekt onrealistisch en praktisch gezien, onmogelijk is en aansturen op een redelijke vergoeding.
Ik neem tenminste aan dat je op het gegeven moment wel in het buitenland bent geweest en dat er ook gebruik is gemaakt van internet?

m.vr.gr. Freya

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Nov 13, 2012 om 01:13
779 Antwoorden / 0 Vragen

Beste bettydek,

Ik snap best dat je geschrokken bent. Het verbruik en het bijbehorende bedrag is erg hoog.
Graag wil ik dit voor je uitzoeken. Zou je daarvoor een e-mail willen sturen naar webcare.nl@vodafone.com? Vermeld hierin aub je naam, adres, 06nummer, klantnummer, geboorte datum en laatste 4 cijfers van je banknummer. Verder zou het fijn zijn als je een korte omschrijving van je klacht erbij zet en in het onderwerpveld: Kassa/bettydek/12 nov 2012.
Zodra we je bericht hebben ontvangen, krijg je zo snel mogelijk een antwoord.

Met vriendelijke groet,
Astrid
Vodafone 24/7 Web Crew

tijger1
door tijger1 - Nov 17, 2012 om 13:30
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ha, weer een nieuwe web crew medewerkster. Join the club, zou ik zeggen. Probleem al opgelost?