ha
door hancar Feb 14, 2004 om 21:52
Computers & telefonie

HOGE EXTRAKOSTEN t-MOBILE

Voor wie zijn belstatus bij houdt op de site van T- Mobile, de volgende vraag.
Wie ziet net als ik ijn buitengewone nota voor b.v. sms en 0900 nummers oplopen ???
Ze zeggen een fout in het systeem te hebben en dat de kosten bij de T mobile klanten dus op lopen op de site, je gaat er in definitieve nota niets van merken maar WIE, heeft dit ook.

811 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

markie024
door markie024 - Apr 16, 2004 om 12:38
25 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dit probleem heb ik zelf ook. Heb bijna nooit, overige kosten, maar nu staan ze in een keer op 11 euro. Ik ben zelf een T-Mobile dealer, en mijn contact persoon zegt dat dit een landelijke storting is. Als je aan het eind van de maand de factuur krijgt, dan zouden deze kosten er niet op moeten staan. Dus mijn advies is, even afwachten dat je hier de factuur van krijgt. Dat doe ik ook. Succes Gr. Mark

in
door ingrid74 - Apr 16, 2004 om 12:38
3 Antwoorden / 2 Vragen
0

Ik heb het zelfde probleem. Ik heb net een week mijn belminuten en de overige kosten zijn al 5,58 euro terwijl ik helemaal geen 0900 bel en ook geen sms-jes verstuur. Ik heb al een email naar kassa gestuurd want zo loopt de rekening aardig op en t-mobile zegt dat je de kosten so-wie-so moet betalen, want dat je die nummers niet belt is geen excuus.

je
door jenn - Apr 16, 2004 om 12:38
10 Antwoorden / 0 Vragen
0

beste ingrid, de belstatus op internet is een extra dienst en er is nu een storing ipv meteen naar consumentenbonden e.d. te rennen eerst even afwachten op je normale factuur en zul je zien dat er weinig tot niets aan de hand is. Als er idd overige kosten zijn gemaakt zul je die moeten betalen dat is waarschijnlijk wat ze bij t-mobile bedoelde...

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

Ma
Marleen Robben - Sep 30, 2024 om 20:49
Winkels & webshops
Ski jas is ingescheurd,

Ski jas is ingescheurd,

Mijn kleindochter heeft een ski jas van het merk Burton, het stof is ingescheurd,( niet bij een naad, )
ze is terug geweest in de winkel, die hebben contact gehad met de leverancier,
maar die wil niets vergoeden, 
de winkel heeft nu mede gedeeld, dat zij het mag laten maken en zij dat dan terug aan haar betalen.
maar daar is niets aan te repareren, de stof is ingescheurd.  w ... Lees meer