co
door comsument Feb 10, 2004 om 14:03
Computers & telefonie

@home abonnement

Heb sinds een aantal weken een budget-abonnement van @home a €17.95 pm. ik kreeg na 1.5 week een mailtje van home waarin zij mij meedeelden dat er een fout was gemaakt bij de aansluiting. Zij hadden mij aangesloten bij de duurdere variant i.p.v het budget-abonnement. Het had weliswaar geen financiele concequentie voor mij, maar ik vraag mij toch af of zij dit niet met opzet doen. Eerst de mensen laten werken met een duurdere variant van internet abonnement, en daarna overschakelen naar hetgeen je besteld heb.
Zo kun je mensen toch op e.o.a. manier toch manipuleren om een duurder abonnement te nemen. Mag dit zomaar?

827 6 Rapporteer

gery
door gery - Apr 16, 2004 om 12:37
504 Antwoorden / 8 Vragen

Eeen foutje maken is helaas menselijk, toch?
Je moet maar zo denken, ik heb er toch even(tijdelijk) profijt van gehad.
Groeten: gery

mrsempel
door mrsempel - Apr 16, 2004 om 12:37
57 Antwoorden / 3 Vragen

Zolang dit niet bij honderden nieuwe aansluitingen gebeurt, lijkt mij dat hier geen opzet in het spel is. In ieder geval hebben zij de fout gemaakt en heb jij daar kort van kunnen profiteren. De extra kosten zijn uiteraard voor rekening van @Home. Mooi meegenomen zou ik zeggen!

mplondeman
door mplondeman - Apr 16, 2004 om 12:37
3 Antwoorden / 1 Vragen

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb dit probleem gehad met een @home verbinding verhuizing.

Ik had bij mijn ouders een @home breedband verbinding a € 47.95 en verder is alles wel goed geregeld maar wat U ook nog krijgt is dat de rekening hiervan niet klopt, ik kreeg dus een rekening van 2 x € 47.95 en heb deze via omwegen kunnen herstellen.

Mocht U dit nu ook krijgen bel dan niet naar de @home 0900 nummer maar naar hetvolgende nummer : 020 8800731

Dit is namelijk het telefoon nummer van onderstaande :

Athome 92 Gijroscoopwg 90 1042AX Amsterdam

Dit telefoon nummer willen ze niet geven bij de helpdesk maar via een omweg heb ik dit telefoon nummer kunnen krijgen ; namelijk een ex medewerker van @home.

Meld hier al je problemen en mocht dat ook niet lukken dan moet je veel brieven sturen. Zet ook in de brief de contact personen met wie je allemaal heb gesproken en vraag een reductie nummer aan, na 3 van deze reductie nummer kan je een GRATIS maand internetten.

Mij is het nu een aantal keren gelukt.

Succes,

Met vriendelijke groet,

Londeman Marcel Paul
Groningen

ja
door jany_1 - Apr 16, 2004 om 12:37
2 Antwoorden / 0 Vragen

bedankt voor deze goede tip, ik heb al anderhalf jaar problemen met @ home, ze zijn me ook nog bijna 400,00 euro verschuldigd voor teveel geincasserd abonnementsgeld. Wij hebben nl. vanaf dec 2001 breedband en nadat we al bijna 2 jaar klaagden over de snelheid bleken wij aangelosten te zijn op basis. Dus @home moet betalen, als ik dat geld terug heb ga ik zeker naar een andere aanbieder, maar @home komt afspraken niet na, ondanks hun eigen gemaakte fouten. Ik heb wel bewijs dat mijn snelheid niet goed is, nu nog niet mijn snelheid is nu 320 kbit terwijl dit 2000 kbit moet zijn, LANG LEVE @home

ja
door jany_1 - Apr 16, 2004 om 12:37
2 Antwoorden / 0 Vragen

ben blij, ik heb breedband betaald en basis ontvangen en dat l ruim 1 jaar. en discussie niet mogelijk hoor? we lossen het op zeggen ze dan, alleen weten wij niet wanneer en hebben wij nog steeds ons teveel betaalde abonnementsgeld niet terug en schrijf @home nog steeds 47.00 euro af. En terugbetalen ho maar, Dat is nou ook @home. Denk er maar eens over na, er zijn veel adsl providers met beter senlheid en minder abonnementsgeld. Wij doen dat ook maar eerst geld terug

je
door jeria - Apr 16, 2004 om 12:37
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ik weet dat er veel negatieve reakties zijn over @home maar ik heb een positieve reaktie.Wij hebben n.l. door brand een half jaar niet kunnen internetten en hebben essent het voorgesteld om ons terug te betalen en dat hebben ze vervolgens netjes afgehandeld.We hebben van al die tijd het geld terug gekregen.
Groetjes Jeria