hu
door hurricane44 Apr 9, 2012 om 16:11
Computers & telefonie

Hyves/oxylabs/MaffiaResurrection

sinds een paar weken werkt het spel Maffia resurrecton van oxylabs niet meer .

Dit spel wordt via hyves facebook myspace en voorheen Hi5.
Hi5 is overgenomen door tagged maar deze ondersteund dit spel niet meer.
oxylabs zou het spell overzetten naar hyves, maar heefd dit nooit gedaan.

de makers geven geen gehoor aan vragen van de spelers.
een hoop spelers hebben er veel geld ingestoken nu zijn die alles kwijt.
zie ook http://oxylabs-sucks.hyves.nl/

533 4 Rapporteer

zj
door zjon - Apr 9, 2012 om 20:51
2 Antwoorden / 0 Vragen

Inderdaad, Mafia resurection doet het al een tijdje niet meer. Op vragen krijg je geen antwoord en je investering kun je op je buik schrijven. Je koopt spel onderdelen om je positie te versterken in het spel, maar dat geld ben je nu kwijt. Blijkbaar hebben ze bij oxy labs genoeg geld verdient en laten nu al hun spelers in de kou staan.
Ik vind het schandalig.

valerius-2
door valerius-2 - Apr 9, 2012 om 22:53
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Ja daar zult u echt aan moeten dat via internet bepaalde dingen worden gedaan die niet eerlijk zijn. Dat gaat steeds meer voorkomen.Bezint voordat u begint, is hier wel van toepassing.

hu
door hurricane44 - Apr 10, 2012 om 14:00
5 Antwoorden / 2 Vragen

het kortzichtige gedoe van hyves en my space.
en hi5 is al helemaal niet thuis.

dit antwoord kreeg ik vandaag in mijn email....

" Reactie Via e-mail (Martijn) 27/03/2012 10:46 VM
Hi Paul,

Het lijkt me sterk dat zij de gadget eruit halen, dit ligt namenlijk echt niet bij ons.

helaas kunnen wij weinig voor je betekenen.

Groetjes,
Martijn | HyvesGames"

dit schiet dus echt niet op..
BDI schreef gisteren precies hetzelfde, dat ie dus zo'n antwoord ook kreeg van myspace..

hu
door hurricane44 - Apr 10, 2012 om 14:14
5 Antwoorden / 2 Vragen

oxylabs huurt ruimt in bij hyves/ my space/ facebook/hi5.

Reactie Via e-mail (Martijn) 24/03/2012 02:39 NM
Hi Paul

Helaas staan wij niet in contact met oxylabs,

Ik raad je dus aan te wachten op een mailtje van hun. Wij garanderen namenlijk niet dat gadgets van een 3e partij altijd werken.

Excuses voor het ongemak.

Groetjes,
Martijn | HyvesGames

schiet niet echt op he...