schneider
door schneider Mar 31, 2020 om 16:16
Computers & telefonie

Ik zoek een goede gratis video converter

Ik ben op zoek naar een goede, gratis videoconverter programma. Ik gebruikte altijd Freemake maar daar krijg ik ineens de naam Freemake (watermerk) door de film heen. ik wil soms videos overzetten naar MP3. Weet iemand een goed programma en dan het liefst in het nederlands maar dat hoeft niet perse
alvast bedankt

13785 16 Rapporteer

DelicieusOffZoiets
door DelicieusOffZoiets - Mar 31, 2020 om 16:28
29 Antwoorden / Vragen

HandBrake. Zoek op 'handbrake video to mp3' dan zie je een handleiding hoe het te doen (zelf geen ervaring mee). Waarom toch deze tip, HandBrake is software zonder dat daar troep in zit, geen watermerk (echt gratis) en wordt nog actief ondersteund.

edrick3
door edrick3 Apr 2, 2020 om 13:30
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Jammer dat je link niet werkt. ;-(

edrick3
door edrick3 Apr 2, 2020 om 13:34
27632 Antwoorden / 85 Vragen
heremietkreeft
door heremietkreeft - Mar 31, 2020 om 16:35
16848 Antwoorden / 202 Vragen

Let op of gratis wel echt gratis is!Hier ziet u nog een mogelijkheid, wel ook met dezelfde opmerking (en bij zoeken zie ik er nog meer). https://www.freemake.com/nl/free_video_converter/

edrick3
door edrick3 Mar 31, 2020 om 16:45
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Die gebruikt(e) TS dus al!

justmeagain
door justmeagain Mar 31, 2020 om 23:02
623 Antwoorden / 8 Vragen

Heremiet leest weer niet.

schneider
door schneider - Mar 31, 2020 om 16:44
28 Antwoorden / 28 Vragen

Hallo Heremietkreeft
freemake Heb ik dus jaren gebruikt, doordat ik nw PC kreeg moest ik het opnieuw programmeren en nu krijg ik steeds dat watermerk door de films heen. Als ik dat niet wil moet iuk betalen

ma
door malty - Mar 31, 2020 om 18:49
1112 Antwoorden / 1 Vragen

https://www.ashampoo.com/nl/eur/pin/0096/multimedia-software/Ashampoo-Video-Converter

Met de knop Gratis download kunt u het prog. 30 dagen uitproberen.

gerbera
door gerbera - Mar 31, 2020 om 21:24
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Zelf gebruik ik VSDC free video editer, is Engels en je moet even puzelen met de mogelijkheden maar werkt perfect. Omzetten naar MP3 en MP4 is mogelijk met dit programma.

Ex
door Expansievat - Mar 31, 2020 om 22:11
38 Antwoorden / 2 Vragen

handbrake

werkt super, geen watermerk, prima conversies

ma
door marjabrugel - Apr 1, 2020 om 12:00
1 Antwoorden / Vragen

Ik gebruik Any Video Converter. Helemaal gratis en erg goed. Alleen de ondertitels die ik er soms onderzet, vallen wat groot uit.
Er is vast een manier om dat aan te passen maar heb ik nog niet naar gekeken.

ti
door tilpend - Apr 1, 2020 om 12:10
132 Antwoorden / 0 Vragen

https://vidcoder.net/ gebruik ik al jaren en werkt prima. Open-source en geen watermerk.

ja
door jan24 - Apr 1, 2020 om 15:54
109 Antwoorden / 4 Vragen

Al eens een oudere versie van Freemake geprobeerd.
Mogelijk heeft u t.b.v. de nieuwe PC Freemake gedownload en daarmee eem nieuwere versie met watermerk gekregen.

audb
door audb - Apr 1, 2020 om 16:11
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Hou deze website in de gaten https://nl.giveawayoftheday.com/

Zo nu en dan staan er programma`s op die geschik zijn voor je doel maar het kan wel zo zijn dat het wat verouderde zijn maar ook worden er nieuwste programma`s weg gegeven maar dat krijg je of geen update`s maar meestal geen technische ondersteuning.

Ook dit programma https://patchmypc.com/home-updater-download

Maar voor youtube is er wel een gratis programma te vinden om die naar MP3 om te zetten.

Deze vond ik namelijk via Google : FreeYouTubeToMP3Converter5.0.2.sanet.st

koekeloer
door koekeloer - Apr 1, 2020 om 16:51
562 Antwoorden / 18 Vragen

"ik wil soms videos overzetten naar MP3" . Als u naar mp3 converteert is dat geluid / muziek, dus ik snap niet hoe daar een watermark doorheen komt.

Gliphoeve
door Gliphoeve - Apr 1, 2020 om 17:39
10 Antwoorden / 9 Vragen
pk49
door pk49 - Apr 1, 2020 om 22:10
243 Antwoorden / 2 Vragen

ik gebruik al tijden Factory Format om vanalles de converteren. Werkt ook goed voor audio. Kunt ook ondertitels toevoegen en nog veel meer.

aw
door awm - Apr 3, 2020 om 16:54
44 Antwoorden / 8 Vragen

ja dat is balen met die nieuwe freemake! Verwijder je huidige freemake grondig en installeer een oude versie die nog geen reclame had.

edrick3
door edrick3 Apr 3, 2020 om 18:14
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Works on:  Windows 7 / Windows 7 x64 / Windows 8 / Windows 8 x64 / Windows Vista / Windows Vista x64 / Windows XP / Windows XP x64

Maar als TS Windows10 gebruikt .........