bm
door bmwk100lt Jul 6, 2005 om 11:57
Computers & telefonie

Incasso Tiscali

Heb ADSL bij Tiscali. Bij afsluiten 2 jaar geleden werd steeds 1 maand terug gefactureerd. Dus jullie pas begin augustus. Dit is gefaseerd terug gedraaid tot vooraf factureren. Of zich een prima situatie maar....

 

Nu gaan ze weer steeds vroeger factureren. 1-7 is de rekening voor Augustus al weer geïncasseerd. Dit vind ik niet leuk meer. Ik snap best dat Tiscali financiële problemen heeft maar dat hoeft toch niet zo opgelost te worden?

 

Is daar wat aan te doen. een reactie aan de klantenservice heeft niks anders als een standaard mailtje op geleverd.

 

Hans

281 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Jul 6, 2005 om 12:11
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

dubbelpost

ve
door verwijderd - Jul 7, 2005 om 00:18
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik ben blij dat ik niet de enige ben die dit wil weten. Het is te gek voor woorden, eerst was de afschrijving halverwege de maand. In april heb ik Tiscali hier ook al naar gevraagd, want het was toen ook al in de 1e week van de maand. Ze doen alsof het heel gewoon is; "Met de overgang naar het nieuwe facturatiesysteem in januari 2005 betaalt u het abonnementsgeld voor de komende kalendermaand. U betaalt, net als bij het abonnement van uw krant of vaste tijdschrift, uw abonnementsgeld vanaf januari 2005 één maand vooruit"


In december betaalde je door die overzetting binnen 3 weken ofzo 3 maanden internet! december, januari en februari....


Mag dit nu maar zomaar?? Je hebt ze gemachtigd, je kan alleen maar per automatische afschrijving betalen.


Internet en dergelijke, de helpdesk is prima, maar dit ; *&%$#@


 


 


 


 

ve
door verwijderd - Jul 16, 2005 om 14:58
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb mijn vraag ook in Geldzaken - betalingen geplaatst. Ik hoop dat daar wel reakties komen.

ve
door verwijderd - Jul 16, 2005 om 16:15
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hier vind je het antwoord zoals eerder door Enterprise gegeven


http://kassa.vara.nl/portal?_scr=cons_question&cat=658&qid=86394

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

El
ElleP - Jul 3, 2024 om 13:33
Winkels & webshops

Mag Webwinkel Boeties.nl restitutie weigeren in dit geval?

Paar weken terug paar laarzen gekocht. Online staat dat de laarzen in het begin oncomfortabel kunnen zijn, maar dat na 2 weken dragen het leer naar de voet gaat vormen. Dit staat op de site van Sendra, het merk van de laarzen. Ze voelden bij het passen wat oncomfortabel, maar ze pasten verder prima.   Na een kwartier erop lopen werden ze echter pijnlijk. Dit werd niet minder na een week en lang ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - Jul 1, 2024 om 17:59
Garantie & verzekeringen

Lekkage huurwoning en novilon.

Ik heb een fikse lekkage gehad in mijn huurwoning.
In de berging waar ook de cv ketel hangt lag novilon en toen deze was opgepakt kwam het water omhoog uit de vloer.
De novilon ligt aan een stuk door mijn woning.
De firma die de lekkage heeft verholpen attendeerde mij erop dat de novilon van de gang en keuken waarschijnlijk ook aan de onderkant nat is.
De vloer in de badkamer d ... Lees meer

q.
q.zonneveld - Jul 1, 2024 om 12:48
Elektronica & tv

Hoe zit het met terugleverkosten voor zonnenpanelen als de teruglevering regelmatig wordt geblokkeerd door overbelasting van het net?

Mijn omvormer valt regelmatig uit door overbelasting op het net. Dat scheelt wel 30% t.o.v. de situatie bij mijn vriendin die elders woonachtig is.(zonnenpanelen en installatie zijn identiek). De terugleverkosten zijn bij mij echter veel hoger dan bij haar , terwijl de opbrengst bij haar ruim 20% hoger is dan bij mij, omdat haar dak zuid-west is en bij mij zuid-oost.
, Lees meer