astoria
door astoria Oct 24, 2008 om 13:24
Computers & telefonie

Inkomende mail

@ Experts . Krijg zo nu en dan via Windows " Kan deze bewerking niet uitvoeren omdat de standaard E-Mail client niet juist is geinstalleerd" Hoe los ik dat op ?? Fred

334 4 Rapporteer

sn
door snatsdorre - Oct 25, 2008 om 07:07
3 Antwoorden / 0 Vragen

Je kunt dat instellen in Internet Explorer ..

Kies menu; extra > internet opties > Tabblad programma's.

Wat daar staat is afhankelijk van je versie IE, als je de laatse versie hebt staat er een lijstje  waar je voor div taken (oa email) een standaard prg kunt selecteren. Bij oudere versies IE staat er een knop standaard instellingen herstellen.

dirck
door dirck - Oct 25, 2008 om 09:49
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Fred,

Bekijk even deze
vraag van eergisteren

dirck
door dirck - Oct 25, 2008 om 09:56
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Even een aanvulling, omdat je misschien XP gebruikt.

Windows Vista:
Via Configuratiescherm > Programma’s > Standaardprogramma’s.
Dan het onderdeel Programmatoegang en standaard programma’s instellen.

Windows XP:
Start > Programmatoegang en instellingen.

astoria
door astoria - Oct 25, 2008 om 13:31
362 Antwoorden / 55 Vragen

@Dirck

Windows XP:
Start > Programmatoegang en instellingen dan het onderdeel Programmatoegang en standaard programma’s instellen. Ik zie

0  Microsoft windows
0  Niet Microsoft
0  Aangepast   = Aan  Hoe verder ?? Vr Gr. Fred