gerbera
door gerbera Dec 16, 2015 om 12:48
Computers & telefonie

Inloggen site

Sinds zondag kan ik niet meer inloggen op deze site. Ik gebruik van W7 en IE9 waar het tot zondag prima werkte. Werk nu met Crome waar het wel lukt. Al contact met de redaktie gehad maar geen oplossing. Er is dus blijkbaar iets veranderd in de instellingen van IE. Krijg de melding pagina niet gevonden zonder verdere foutmelding. Dit is met alle site's van VARA waarvan ik dan wel een klein deel tekst zie. Met de laptop werkt alles normaal met IE. Wie weet de oplossing, ligt dus duidelijk ergens aan de instelling van mijn PC. Dit zie ik in de startregel staan waarbij opvalt dat het woordje "skip" er tussen staat.

 http://kassa.vara.nl/kassa-leden/inloggen/?npo_cc_skip_wall=1&npo_cc=na&npo_rnd=424778729

2224 14 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Dec 16, 2015 om 13:08
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Om met het makkelijkste te beginnen: cookies enz. verwijderen bij IE9.

gerbera
door gerbera Dec 16, 2015 om 13:37
7364 Antwoorden / 14 Vragen

@ carola83, Hartelijk dank helaas het cookblik is leeg, gebeurt automatisch bij afsluiten, geschiedenis verwijderd. Krijg ook de melding "controleer de link op eventuele fouten" als ik op inloggen klik.

marita567
door marita567 - Dec 16, 2015 om 13:42
1576 Antwoorden / 17 Vragen

hallo gerbera ,

Wat mij opvalt is dat u nog met een oudere versie van IE werkt , de laatste versie is IE11 ook voor Windows 7 probeer deze eens .

reflecs
door reflecs - Dec 16, 2015 om 13:43
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Ziet de inlogpagina er wel zo uit?

https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/login

Cookies
door Cookies - Dec 16, 2015 om 13:47
13336 Antwoorden / 36 Vragen

 (zucht, reactie op reactie lukte weer eens niet) Als ik op jouw link klik, kom ik gewoon op de login pagina terecht. En als je op deze link klikt https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/login

gerbera
door gerbera Dec 16, 2015 om 14:18
7364 Antwoorden / 14 Vragen

beste @carola83, Ik kom wel op de inlogpagina echter bij het aanklikken van inloggen kom ik niet verder en krijg deze melding.; De opgevraagde pagina kon niet gevonden worden. Controleer de link op eventuele fouten en probeer het vervolgens nogmaals. Gebruik ik uw link kom ik met Chrome ook op de inlogpagina en omdat ik nu Chrome gebruik kan ik dan gewoon inloggen. Dus zal het dan maar met Chrome blijven doen.

tenormin
door tenormin Dec 16, 2015 om 15:45
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Als ik op de linken van @reflexs en @Carola.83 druk krijg ik mijn eigen inlog 'beeld' te zien.

marita567
door marita567 Dec 16, 2015 om 18:23
1576 Antwoorden / 17 Vragen

@tenormin

ik krijg ook mijn eigen inlog scherm te zien .

Cookies
door Cookies - Dec 16, 2015 om 13:53
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Marita567 heeft gelijk vwb IE9. Is er een reden waarom je nog met zo'n oude versie werkt? IE11 kun je hier downloaden https://www.microsoft.com/nl-nl/download/internet-explorer-11-for-windows-7-details.aspx Let wel op: er is een download voor een 32 en 64 bit versie.

gerbera
door gerbera Dec 16, 2015 om 13:55
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Tja het werkt nog steeds en om de een of andere reden kan ik Sp1 niet installeren waardoor ik geen hogere versie van IE kan installeren. Win7 is ooit van Vista overgezet.

reflecs
door reflecs - Dec 16, 2015 om 14:04
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Gaat u misschien via een favoriet naar inloggen?

gerbera
door gerbera Dec 16, 2015 om 14:10
7364 Antwoorden / 14 Vragen

dat klopt en dit heeft tot zondag goed gewerkt. Als ik op inloggen klik krijg ik dit bericht. De opgevraagde pagina kon niet gevonden worden. Controleer de link op eventuele fouten en probeer het vervolgens nogmaals.

reflecs
door reflecs Dec 16, 2015 om 14:16
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Lukt het dan niet met het adres dat carola.83 en ik gegeven hebben en dat u dan een nieuwe favoriet aanmaakt?

eclipse
door eclipse Dec 17, 2015 om 16:39
1561 Antwoorden / 370 Vragen

Mensen , dr hebben dr hier veel last van met dat inloggen, dooie link, of  pagina niet gevonden, of je het nu met ie 11 doet of google  maakt niet uit. dan weer wel dan weer niet t i s net een tombola. .krijg  nu weer een dooie  link van een vraag van "makreel". misschien dat een reset van google de oplossing  is dan weer laten synchroniseren?? misschien dat t  werkt ? neem aan dat gerbera gmail heeft..

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 16, 2015 om 14:08
7188 Antwoorden / 3 Vragen
reflecs
door reflecs Dec 16, 2015 om 14:15
1859 Antwoorden / 4 Vragen

*knip*

sjjoppy
door sjjoppy Dec 16, 2015 om 14:20
7188 Antwoorden / 3 Vragen

*knip*

reflecs
door reflecs Dec 16, 2015 om 14:21
1859 Antwoorden / 4 Vragen

.

eclipse
door eclipse Dec 17, 2015 om 16:40
1561 Antwoorden / 370 Vragen

bonje heren ? naja een Hr  dan ...   :-)

reflecs
door reflecs Dec 17, 2015 om 16:50
1859 Antwoorden / 4 Vragen

@eclipse, nee hoor :) Mijn antwoord en de rest waren overbodig geworden.

sjjoppy
door sjjoppy Dec 17, 2015 om 17:02
7188 Antwoorden / 3 Vragen

@eclipse,
bonje met de site, kan niet meer previewen zonder sporen na te laten. :-))

marita567
door marita567 - Dec 16, 2015 om 14:15
1576 Antwoorden / 17 Vragen

@gerbera ,

probeer de link van reflecs / carola.83 dat is de juiste en kijk of het dan werkt .

de link die u hebt uit de favorieten is niet juist

Cookies
door Cookies Dec 16, 2015 om 14:20
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Da's dezelfde link als die van mij en gerbera schrijft dat het dan ook niet lukt. Misschien gaat gerbera, zoals reflecs al schrijft, inderdaad via favorieten naar deze site.

gerbera
door gerbera Dec 16, 2015 om 14:24
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Beste mensen ik kom dus wel op de inlogpagina maar kom dan niet verder. Dus mijn link uit de favorieten werkt prima. Zie verder mijn reactie op het bericht van @carola83 van 13.47u. Allen bedankt we komen er denk ik niet uit.

marita567
door marita567 Dec 16, 2015 om 14:35
1576 Antwoorden / 17 Vragen

sorry carola.83 ik had de reactie van gerbera niet gezien

marita567
door marita567 - Dec 16, 2015 om 14:33
1576 Antwoorden / 17 Vragen

@gerbera ,

U schrijft om de een of andere reden kunt u SP1 niet installeren , probeert u dit eens klik hier

reflecs
door reflecs - Dec 16, 2015 om 16:01
1859 Antwoorden / 4 Vragen

U schrijft in de vraag het adres met http terwijl dit https moet zijn.

Kunt u wel bij andere beveiligde sites inloggen?

Anders heeft u hier misschien iets aan, de laatste reactie.

http://help.npo.nl/conversaties/kan-niet-inloggen-bij-uitzending-gemist-en-hier-wel

Het zou overigens goed zijn als Sp1 geíïnstalleerd zou kunnen worden. Toch nog een keertje proberen?

gerbera
door gerbera - Dec 16, 2015 om 17:01
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Beste mensen, allen bedankt voor de suggesties echter mijn IE is van slag door deze site.  Alle adviezen opgevolgd zelf met de PC gerammeld om alles weer op zijn plaats te krijgen maar niets heeft geholpen. En wat SP1 betreft ook hier de reactie doe het zelf maar. Kan er verders alles mee doen. Werk voor deze site wel met Chrome, heb ik ook nog wat variatie-;))
Dus nogmaals bedank @gerbera

Cookies
door Cookies - Dec 16, 2015 om 17:45
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Gerbera, SP1 heb je echt nodig, IE9 is ook echt niet veilig meer. Lees deze info even door http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows7/learn-how-to-install-windows-7-service-pack-1-sp1

Cookies
door Cookies - Dec 16, 2015 om 17:55
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Als je de info hebt gelezen over SP1, kun je daarna via deze weg het servicepack downloaden http://www.microsoft.com/nl-nl/download/details.aspx?id=5842

gerbera
door gerbera Dec 16, 2015 om 22:58
7364 Antwoorden / 14 Vragen

beste @carola83, ook dat heb ik al geprobeerd maar ook hier werkt het niet. Vermoedelijk is met het vervangen van de defecte HD iets niet helemaal goed gegaan met het overzetten van bestanden op de nieuwe HD door het reparatiebedrijf. Maar alles werkt verder prima en heb een goede beveiliging. Moet nog ff doorsparen voor een nieuwe PC. @gerbera

Cookies
door Cookies Dec 17, 2015 om 16:47
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ik lees net op Security.nl dat Microsoft in januari 2016 stopt met de ondersteuning (dus geen beveiligingsupdates meer) van o.a. IE 9 op Win7

Microsoft gaat gebruikers oude IE-versies waarschuwen

Microsoft zal volgende maand gebruikers van oude IE-versies waarschuwen dat hun browser niet meer wordt ondersteund. Vanaf 12 januari 2016 staakt Microsoft namelijk de ondersteuning van verschillende versies van Internet Explorer. Gebruikers die nog IE-updates willen ontvangen moeten dan upgraden.

In het geval van Vista moet IE9 worden gebruikt, terwijl op Windows 7 en Windows 8.1 Internet Explorer 11 de enige ondersteunde versie is. Om gebruikers te waarschuwen zal Microsoft op 12 januari, op de dag dat de ondersteuning stopt, een update uitbrengen die gebruikers een waarschuwing toont. De update verschijnt voor systemen met Windows 7 die nog IE8, IE9 of IE10 gebruiken, of Windows Server 2008 R2 met IE8, IE9 of IE10.

aurora1
door aurora1 - Dec 17, 2015 om 17:21
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Hier W7 en Firefox en geen problemen.
Misschien werkt het als u IE reset?