derdehelft
door derdehelft May 17, 2013 om 15:26
Computers & telefonie

Internet op iapad

Ik heb een iapad met daarop internet via KPN . Ik probeer met mijn MijnKPN account in te loggen
vervolgens kom dan de vraag Activeer mobiel internet abonnement dan moet je je mobielnummer ingeven en ontvang dan een sms je met een code Hiermee kun je de online diensten activeren. Maar ik ontvang geen code op mijn iapad dus kan ik niet activeren wie weet raad

2777 14 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - May 17, 2013 om 17:33
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Hebt u hier iets aan?

Klik hier

tijger1
door tijger1 - May 17, 2013 om 17:52
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wat voor extra diensten wilt u dan activeren? Je krijgt op de I-pad wel een bericht in het berichtencentrum, let op dat wordt niet opgeslagen. Dus als dat een code is blaadje ernaast met pen.

U kunt ook even bellen 0800-0402 24 uur gratis.

lekkerisdat
door lekkerisdat - May 18, 2013 om 15:34
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Even de applicatie openen waarmee je smsjes kunt ontvangen.

tijger1
door tijger1 - May 18, 2013 om 16:45
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=lekkerisdat schreef op zaterdag 18 mei 2013, 15:34]Even de applicatie openen waarmee je smsjes kunt ontvangen.

Op een I-pad kan je geen sms'jes ontvangen.

dirck
door dirck - May 20, 2013 om 01:19
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Ik weet niet of het al gelukt is, maar dit staat er te lezen op de kpn site:

Mobiel Internet Abonnement installeren

1) Installeer eerst de microsim kaart van KPN

> Haal de simkaarthouder uit de iPad door een pinnetje in de opening aan de zijkant van de iPad te drukken
> Plaats de KPN MicroSIM-kaart in de houder en schuif deze in de iPad
> De SIM-kaart wordt automatisch gezien door je iPad

2) Voer de standaard pincode in

Als je de MicroSIM-kaart geplaatst hebt, zal je iPad deze automatisch detecteren. Na enkele ogenblikken verschijnt een pop-up om je pincode in te voeren. Deze code bestaat standaard uit de 4 cijfers 0000.

Je iPad is nu klaar voor internet

derdehelft
door derdehelft - May 20, 2013 om 10:25
3 Antwoorden / 4 Vragen

het internet doe het wel maar het account Activeer lukt niet maar bedankt misschien weet een ander raad in ieder geval bedankt

tijger1
door tijger1 - May 20, 2013 om 10:38
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar wat wilt u dan activeren?

derdehelft
door derdehelft - May 20, 2013 om 10:57
3 Antwoorden / 4 Vragen

hier mee kan je MB,s aan passen en je tegoed bekijken en nog meer dingen

aurora1
door aurora1 - May 20, 2013 om 11:15
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Bedoel je via de applicaties van de KPN? Die moet je eerst op de Ipad installeren. KLIK HIER voor de beschikbare apps, waaronder Mijn KPN en MB meter.

dirck
door dirck - May 20, 2013 om 16:42
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Om dat sms'je te kunnen ontvangen, zul je eerst dat simkaartje in een mobieltje moeten steken. (denk ik)

zw
door zwaardvis - May 20, 2013 om 18:05
1525 Antwoorden / 51 Vragen

De goedkope versie van de iPad (als we tenminste over een iPad spreken) hebben geen Simkaart en daarmee kun je alleen via Wifi internetten en skypen en Facetimen.

tijger1
door tijger1 - May 20, 2013 om 19:14
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Voor alle vragen over mobiel en mobiel internet, ook op je I-pad al wordt dat niet gezegd, is het gratis nummer

Zij helpen graag, (dat zeggen ze) en doen ze ook.

dokun
door dokun - May 21, 2013 om 19:23
152 Antwoorden / 0 Vragen

Het is heel eenvoudig (ik had hetzelfde probleem met mijn sim van bling.nl en mijn iPad4). U moet de simkaart eerst via een mobile telefoon activeren. Als dat gedaan is zal de simkaart en dus het internet op uw iPad werken :)

tijger1
door tijger1 - May 21, 2013 om 19:33
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@dokum

Dat hoeft helemaal niet. Als je het kaartje van KPN er in doet, gaat het vanzelf.

En het internet wekt al bij de Ts, hij//zij wil alleen speciale apps installeren en activeren.