ri
door rickysixty Apr 4, 2007 om 09:51
Computers & telefonie

Internetplusbellen tegemoetkoming overlast

Voor zover ik begreep zou KPN een schamele 2 maanden abonnementskosten kwijtschelden voor de doffe ellende die ze hadden veroorzaakt bij een aantal van hun abonnees.


Ikzelf heb nog niks terug gezien. Iemand anders wel? Of moet je soms weer gaan bellen met die ellendige helpdesk? Nee toch! Nee toch zeker!!!!


bweh !


 

318 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Apr 4, 2007 om 10:04
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Heb € 125,- ontvangen als compensatie voor hun slechte service en gemaakte helpdesk-onkosten. Technische problemen heb ik nooit gehad.
Ben heel erg boos geweest op de KPN maar nu erg tevreden met deze oplossing.


ve
door verwijderd - Apr 6, 2007 om 00:35
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Ricky


Bij mijn weten krijg je geen geld terug, maar krijg je twee maanden gratis. Komt op hetzelfde neer, maar je moet je afschriften dus controleren of er niet toch afgeschreven wordt.


groet, C.

ve
door verwijderd - May 1, 2007 om 22:39
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

De eerste vergoedingen zijn de deur uit, maar er volgen nog meer. Als u bericht van KPN heeft gekregen dat u recht heeft op kwijtschelding krijgt u het ongetwijfeld terug.

ve
door verwijderd - May 2, 2007 om 10:12
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

ik vrees dat er veel mensen voor een teleurstelling komen te staan met eventuele schadevergoedingen e.d.


ik ben pas sinds februari aangesloten bij i+b van kpn en heb de eerste maand niet kunnen bellen, kon niet gebeld worden en internet deed het half. ik heb die factuur teruggeboekt en de volgende 2 gewoon netjes betaald (totaal 473 euro), nu werd ik vorige week zomaar ineens  afgesloten zonder waarschuwing of aanmaling. dit om de eerste factuur die ik teruggeboekt heb (56 euro). ik ALWEER bellen. nu willen ze de helft crediteren (28 euro) en daar liggen ze nog moeilijk over te doen terwijl er al 473 euro is betaald aan 2 andere facturen. ik denk dat ze aan ons toch een goede klant hebben en hierom ook niet moeilijk moeten doen. ik heb dus niets gezien van die 2 maanden geen abokosten betalen maar om die 28 euro doen ze wel moeilijk.


stelletje hersenlozen daar bij KPN

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

kl
kl.beens - May 2, 2024 om 11:57
Winkels & webshops

Hoe kan ik On that ass bereiken?

Ik heb begin dit jaar fotoboeken besteld bij Albelli samen met een collega, daarbij konden we 3 producten gratis bestellen uit een lijst van verschillende leveranciers. Mijn collega ging voor een onderbox van "On that ass". Ik heb 2 eurocent betaald en zijn adres opgegeven. Nadat hij zijn "gratis" onderbox had ontvangen, kreeg hij elke maand een ander onderbox. Hij had mij na de 1e zending gebeld ... Lees meer

ha
hansenmarja - May 1, 2024 om 16:24
Huishouden & energie
Klacht online bij fysieke winkel

Klacht online bij fysieke winkel

Ik heb ij een fysieke winkel eern pannenset gekocht omdat de winkel ze niet op voorraad had.
Na ontvangst 1 pan gebruikt en bij deze liet de binnenkant van de bodem los.
De overige pannen {nog} niet durven gebruiken.
Contact, via mail, opgenomen met winkel hoe dit op te lossen.
Zij kregen geen comntact metr de externe leverancier maar hebben mail gezonden.
Hierop kreeg ik ... Lees meer

Va
VanJetje - May 2, 2024 om 20:48
Auto & vervoer

NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren

In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen. 
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke ... Lees meer