ri
door rickysixty Apr 4, 2007 om 09:51
Computers & telefonie

Internetplusbellen tegemoetkoming overlast

Voor zover ik begreep zou KPN een schamele 2 maanden abonnementskosten kwijtschelden voor de doffe ellende die ze hadden veroorzaakt bij een aantal van hun abonnees.

Ikzelf heb nog niks terug gezien. Iemand anders wel? Of moet je soms weer gaan bellen met die ellendige helpdesk? Nee toch! Nee toch zeker!!!!

bweh !

318 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 4, 2007 om 10:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb € 125,- ontvangen als compensatie voor hun slechte service en gemaakte helpdesk-onkosten. Technische problemen heb ik nooit gehad.
Ben heel erg boos geweest op de KPN maar nu erg tevreden met deze oplossing.

ve
door verwijderd - Apr 6, 2007 om 00:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Ricky

Bij mijn weten krijg je geen geld terug, maar krijg je twee maanden gratis. Komt op hetzelfde neer, maar je moet je afschriften dus controleren of er niet toch afgeschreven wordt.

groet, C.

ve
door verwijderd - May 1, 2007 om 22:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

De eerste vergoedingen zijn de deur uit, maar er volgen nog meer. Als u bericht van KPN heeft gekregen dat u recht heeft op kwijtschelding krijgt u het ongetwijfeld terug.

ve
door verwijderd - May 2, 2007 om 10:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik vrees dat er veel mensen voor een teleurstelling komen te staan met eventuele schadevergoedingen e.d.

ik ben pas sinds februari aangesloten bij i+b van kpn en heb de eerste maand niet kunnen bellen, kon niet gebeld worden en internet deed het half. ik heb die factuur teruggeboekt en de volgende 2 gewoon netjes betaald (totaal 473 euro), nu werd ik vorige week zomaar ineens  afgesloten zonder waarschuwing of aanmaling. dit om de eerste factuur die ik teruggeboekt heb (56 euro). ik ALWEER bellen. nu willen ze de helft crediteren (28 euro) en daar liggen ze nog moeilijk over te doen terwijl er al 473 euro is betaald aan 2 andere facturen. ik denk dat ze aan ons toch een goede klant hebben en hierom ook niet moeilijk moeten doen. ik heb dus niets gezien van die 2 maanden geen abokosten betalen maar om die 28 euro doen ze wel moeilijk.

stelletje hersenlozen daar bij KPN