jj
door jjhs Aug 19, 2005 om 22:07
Computers & telefonie

K750i

Hallo ,Ik heb sinds een paar dagen een sony-Ericsson k750i gekocht,maar het probleem is dat ik er geen nederlandse taal op heb .

Ook niet in de instellingen , bij de winkel zeiden ze dat je er deze taal wel op kan laten zetten maar dat kost weer 20 euro en je bent de telefoon een paar dagen kwijt.

Is er geen software die ik zelf er op kan zetten of downloaden?

Of een andere optie om nederlands er op te zetten.

512 4 Rapporteer

morrigan
door morrigan - Aug 20, 2005 om 19:17
87 Antwoorden / 0 Vragen

Bij de meeste gsm's kun je dit niet zelf, maar moet je dit laten doen!

shinchan
door shinchan - Aug 21, 2005 om 19:07
18 Antwoorden / 7 Vragen

Toen ik mij k750i kocht had ik alle talen, dus dat snap ik niet. Ok
maar bij zeiden ze als je een probleem hebt, laat je mobiel dang update
(software van je mobiel). Ga eens naar bel company of phono house. Daar
zullen ze het wel doen sommige doen het gratis. Als ze geld vragen, kan
je het ook zelf doen www.sonyericsson.nl of com, volg de instructies op
de site. Ga maar eerst langs mobiel zaken.

lo
door loonster161 - Sep 6, 2005 om 14:03
2 Antwoorden / 0 Vragen

Is er tegen jou bij de verkoop verteld dat er geen nederlands op zit?? Zover ik weet moeten ze dat bij de verkoop vermelden, hebben ze dit niet gedaan zou ik terug naar naar de shop en een toestel eissen dat het wel heeft!!. Je kan het vast en zeker wel downloaden, of bij een sonu ericsson service point langs gaan, zie kunnen je ook vast wel helpen. Op de site van sony ericsson vindt je de adressen. Maar ik zou eerst naar de winkel terug gaan.

succes

di
door digi - Oct 1, 2005 om 21:35
6 Antwoorden / 0 Vragen

Het betreft hier duidelijk een Eurospec toestel zonder NL specs.... SE service point kan alleen originele software erop zetten die er reeds op zat. Dus of terug naar de winkel en vragen of hun het flashen willen betalen, indien je niet geinformeerd was.