ro
door rolex Aug 27, 2009 om 07:14
Computers & telefonie

Kan geen foto's uploaden

Hallo,

Kan iemand mij vertellen wat er fout is? Ik upload regelmatig foto's naar mijn Hyves, en sinds zondag krijg ik de melding:

DE UITZONDERING UNKNOWN SOFTWARE EXCEPTION ( OXC 000000D)

IS OPGETREDEN IN DE TOEPASSING OXODC9143C.

VOOR HET ANTWOORD ALS VAST BEDANKT.

609 5 Rapporteer

chris74
door chris74 - Aug 27, 2009 om 08:42
564 Antwoorden / 44 Vragen

Ik zou zeggen stel de vraag bij Hyves zelf, die zullen daar vast wel antwoord op kunnen geven.

stacey
door stacey - Aug 27, 2009 om 08:54
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Heb je niet de toegestane hoeveelheid die je per maand mag uploaden overschreden ?

Ik heb geen probleem gehad, dus lijkt me niet te wijten aan storing op hyves.

Succes,

monkey
door monkey - Aug 27, 2009 om 08:59
52 Antwoorden / 1 Vragen

Rolex,

deze melding heeft niets te maken met Hyves, maar met het besturingssysteem van jouw PC. In dit geval is dat XP gok ik zo? Deze fout wordt vaak veroorzaakt doordat een bestand dat je upload - in dit geval naar Hyves - eerst door je virusscanner/anti spywarescanner gaat. Hierin loopt het bestand vast, en krijg je genoemde foutmelding.

Welke virusscanners/anti spywarescanners gebruik je? Ik weet dat dit probleem bij bv Lavasoft Ad Aware vaak voorkomt. Laat maar even weten, of probeer ze anders kort uit te zetten als je een foto in Hyves wil uploaden. Moet goed gaan.

Monkey

ro
door rolex - Aug 27, 2009 om 12:38
14 Antwoorden / 10 Vragen

Hallo,

inderdaad ik gebruik AdAware maar weer een domme vraag hoe kan ik die tijdelijk uitschakelen?

alvast bedankt

monkey
door monkey - Aug 29, 2009 om 14:35
52 Antwoorden / 1 Vragen

Je kan AdAware niet pauzeren - het is zowieso een lastig te verwijderen programma. Een tijdelijke oplossing kan wel zijn om naar Taakbeheer te gaan (ctrl+alt+del), en bij 'Processen' te zoeken naar ad-aware.exe.
Rechtermuisknop, en stopzetten.

Hierna zal je wel je pc opnieuw moeten opstarten, om het weer in gang te zetten.

Monkey