be
door beau_1 Nov 5, 2003 om 13:35
Computers & telefonie

Kan ik alsnog aan een ander toestel komen

Sinds ik in het bezit ben van een T68i, heb ik al problemen met het toestel icm een t-mobile abonnement. Ik heb het toestel wel verkregen via een contractsverlenging en heb na de uitzending t-mobile gebeld voor meer informatie over deze actie. Aangezien mijn toestel al een keer ter reperatie naar t-mobile was opgestuurd, en de klachten er nog steeds waren, was ik tevreden te horen dat ik een nieuwe T610 zou krijgen. Een week na het opsturen krijg ik ipv een nieuw toestel weer mn oude toestel opgetuurd, met het bericht dat tijdens het onderzoek waterschade is aangetroffen bij de joystick en dat alle garantie vervalt, en dus ook een nieuw toetstel. volgens het reparatieformulier zal mijn telefoon het nog even doen, maar zeer snel het begeven. Deze waterschade is ontstaan door bijvoorbeeld regen. Aangezien ik na een jaar deze telefoon in mn bezit te hebben gehad nog steeds geen fatsoenlijk gesprek ermee gevoerd heb, heb ik T-mobile opgebeld voor verdere uitleg. Volgens T-Mobile heb ik nu nergens recht meer op, ondanks dat ik na de eerste reparatie geen waterschade had en al tig keer heb gebeld met mn klachten. Dit is volgens mij wel een heel makkelijke manier van T-mobile om alsnog van hun verplichtingen af te komen. Dus zelfs als je wel een telefoon via T-Molbile hebt verkregen (waar ik 3 maanden op heb moeten wachten wegens tekort aan telefoons) wordt je alsnog niet geholpen met deze actie.
Bij de eerste reparatie had ik dus geen schade en heeft T-Mobile de telefoon gerepareert, maar bij de tweede reparatie, waarna ik een T610 zou krijgen, wordt opeens waterschade vastgesteld, vervalt garantie, tewijl de problemen hetzelfde zijn als toen ik de telefoon in bezit kreeg. Heb ik enige kans om via T-Mobile alsnog aan een nieuwe telefoon te komen

559 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

be
door beebeebas - Apr 16, 2004 om 11:53
7 Antwoorden / 0 Vragen
0

Goeie kans datl T-Mobile voet bij stuk zal houden. Het is echter zeker de moeite waard om toch nog een (schiftelijke) poging te wagen. Als mede T-Mobile abonnee weet ik dat het absoluut geen zin heeft om te bellen met de helpdesk van T-Mobile. Zodra de vraag moeilijker is dan 'Hoe activeer ik mijn voicemail' haken de meeste callcentermedewerkers daar af. Een brief schrijven (aangetekend) is dan vestandig. Heb ik ook een keer gedaan, en (na lange tijd wachten, dat wel) uiteindelijk een bevredigend antwoord. Ik zou in de brief de gehele situatie goed uitleggen en vragen (niet eisen, probeer vriendelijk in de brief te zijn) om de telefoon alsnog ter reparatie terug te zenden. Eindig de brief met iets als 'Mocht u niet op mijn verzoek in willen gaan dan ontvang ik graag het bewijs dat mijn telefoon waterschade heeft opgelopen waardoor mijn recht op garantie is komen te vervallen. Ik zie uw antwoord met afwachting tegemoet.' Volgens mij ben jij namelijk schriftelijk met hun garantie overeengekomen en mogen zij niet zomaar die garantie uitsluiten vanwege e.o.a. smoes, zonder hier bewijs voor te hebben. Ik denk dat als ze moeten kiezen tussen bewijzen dat er waterschade is of telefoon ter reparatie terug te nemen dat ze voor dit tweede kiezen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ke
keesbakels - Jun 27, 2024 om 10:05
Elektronica & tv

Hoe krijg ik hinderlijke voice over weg?

Goedemorgen forumleden,

Bij het afspelen  van de opgenomen programma's "the unheard tapes", uitgezonden door de EO, spreekt er een buitengewoon hinderlijke voice over mee. Niet alleen doet deze (AI?) stem zijn best om vrijwel alle klemtonen verkeerd te leggen, ook zijn er rare versprekingen zoals het uitspreken van D-Day als deedee en van zooi maakt hij 2001. Om van Franse plaatsname ... Lees meer

Ma
Maximaal70 - Jun 26, 2024 om 12:15
Huishouden & energie

Portaal vernieuwt de ene badkamer wel en de andere niet. even oud, even slecht

Wij zien in onze wijk met Portaal sociale huurhuizen dat er rare verschillen worden gemaakt in het vernieuwen van de oude, schimmelige badkamers. Er is een schimmige selectie gaande waar we de vingers niet achter krijgen. Hetzelfde geldt voor de even oude keukens. Mag dat zomaar? 


Lees meer

je
jelloowmelloow - Jun 26, 2024 om 06:02
Geldzaken & recht

Overstap voor aansluiting glasvezel, oplegging boete gerechtigd?

In juni 2022 sloot ik via de glasvezelaanbieder/aanlegger in mijn regio bij provider 1 een abonnement af voor afname internet en tv via glasvezel. Mijn huidige aansluiting is via VDSL, dus ik dacht erop vooruit te gaan. Over mijn VDSL-provider, provider 2, ben ik al jarenlang heel tevreden. Scherpe prijzen en goede service. Een abonnement afsluiten tijdens de aanleg bespaart aanlegkosten, reden wa ... Lees meer