m.
door m.faay Feb 6, 2014 om 21:39
Computers & telefonie

Kan ik XS4ALL nog opzeggen?

Hallo, ik had me aangemeld bij XS4ALL voor t uitgebreidste abonnement. Internet , tv, telefoon ,mobiel internet, spotify....
Had me eind november 2013 aangemeld , dit ging al fout maar goed 21 januarie 2014 kwam de monteur alles aansluiten.
Helaas ging dat niet helemaal.
Tv , internet met een matige snelheid lukte, telefoon kon niet daar zij een fout hadden gemaakt met t porteren van mijn telefoonnummer.
Hierdoor kon ik geen activatie krijgen voor mobiel internet , spotify, omdat eerst de " order" afgerond moet zijn.
Dan pas kan alles geactiveerd worden.
Nu is het 6 februari en de order is nog niet rond omdat mijn nr met een aangevraagde ticket nog steeds bij upc ligt.
Upc belde mjj op en deelde dit mij mee.
Ik zit nog steeds zonder telefoon onbereikbaar tot ergenis, lage internetsnelheid enz,,,
T personeel was bot , geen kennis van zaken, ze gooide zelfs de hoorn erop bij de klachtenlijn???
Ik heb gebeld met de opzeglijn omdat ik er echt genoeg van heb.
XS4ALL is hier in gebreke, per slot van rekening zou het 21 januarie aangesloten moeten zijn geweest, toch?
Zij hebben mij niet kunnen geven waar ik recht op heb , ik had op de 21e januari allang mijn eigen telefoonummer moeten hebben.
Zij gaven ook toe een grove fout te hebben gemaakt, en dat ik pas hoefde te betalen als alles werkte naar behoren..
Ze zeiden dat het idd behoorlijk was geescaleerd.
In 2 weken dik 5 uur gebeld mobiel en van t kastje naar de muur gestuurd
Mijn order is nooit afgesloten tot op de dag van vandaag, staat nog steeds open dus.
VRAAG : ik kan toch kosteloos opzeggen?
Hun konden niet leveren op 21e waar ik recht op had.
Heb toch al 2 weken heooorlijk geduld gehad.

Grt m.f

2305 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster
door zoekster - Feb 6, 2014 om 21:50
10966 Antwoorden / 34 Vragen
0

Ik denk dat je vanuit emotie reageert, omdat je baalt als een stekker van de situatie. Maar zeg eerlijk als je nu opzegt, ga je weer met de volgende provider aan de slag en wordt het ook weer gedoe.

Als je wilt opzeggen zul je eerst een ingebrekestelling moeten sturen waarin je ze een termijn geeft waarbinnen dit moet zijn opgelost en als dat niet lukt dan zeg je je abonnement op. Tevens vraag je een schadevergoeding (mijn part die mobielkosten).

Het effect hiervan kan zijn dat ze je wat serieuzer nemen en dat het allemaal wat sneller gaat.

ge
door gerriede - Feb 7, 2014 om 13:18
7 Antwoorden / 2 Vragen
0

Zelf heb ik nooit problemen met xs4all. Ze zijn altijd vriendelijk en geduldig en als ik zeg dat ik mobiel bel, bellen ze terug op mijn mobiele. Dus het ligt volgens mij echt niet aan xs4all. Fouten worden overal gemaakt. En als ze erkennen dat ze een fout hebben gemaakt en je hoeft die tijd niets te betalen, wat wil je dan nog meer?

po
door poecilia - Feb 7, 2014 om 14:02
26 Antwoorden / 0 Vragen
0

[quote=gerriede schreef op vrijdag 7 feb 2014, 13:18]Zelf heb ik nooit problemen met xs4all. Ze zijn altijd vriendelijk en geduldig en als ik zeg dat ik mobiel bel, bellen ze terug op mijn mobiele. Dus het ligt volgens mij echt niet aan xs4all. Fouten worden overal gemaakt. En als ze erkennen dat ze een fout hebben gemaakt en je hoeft die tijd niets te betalen, wat wil je dan nog meer?

Wat wil je nog meer?
Een werkende verbinding lijkt mij

ag
door agraus - Feb 7, 2014 om 14:14
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Wellicht hebt u te maken met een communicatieprobleem. Ik heb al jaren internet via de provider xs4all en dat tot volle tevredenheid. In 2013 overgeschakeld van kabel naar aanleg glasvezel en, gezien mijn eerdere positieve ervaring, een abonnement af gesloten ( voor alles) bij xs4all. De aansluiting/montage verliep niet vlekkeloos, maar in goed overleg werd alles voor 100% goed geregeld.

frits
door frits - Feb 7, 2014 om 22:36
146 Antwoorden / 5 Vragen
0

Ook ik heb ZEER slechte ervaringen met XS4ALL gehad, en ben nu bij ZIGGO, waar ik eerst nooit fan van was, maar het werkt fantastisch en een zeer kundige en goede helpdesk ondanks de vele negatieve berichten over ZIGGO.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Am
Amuart - Jun 18, 2024 om 17:05
Winkels & webshops

Problemen met zichtgarantie bril

Eind 2022 meting voor bril gehad in optiekwinkel en begin 2023 bril met enkelvoudige glazen ontvangen. € 238 per glas. Vanaf begin aangegeven hier niet goed mee te kunnen zien. En ook verergering van zicht en hoofdpijn klachten.

Vaak gemeld ook per mail. Werd telkens aangegeven dat bril goed is. Uiteindelijk werd het geschoven op een hersen probleem, te hoge eisen aan gezichtsvermoge ... Lees meer

Geboren Amsterdammer
Geboren Amsterdammer - Jan 10, 2024 om 22:32
Winkels & webshops
Kunnen de lege flessen automaten de toestroom niet aan?

Kunnen de lege flessen automaten de toestroom niet aan?

Geachte forumleden,

Ik sjouw al dagen mijn lege flessen van de ene naar de andere supermarkt.....

Zou het kunnen ,dat de supermarkten te veel lege blikjes en plastic flessen krijgen aangeboden en dat zij express de automaten uitzetten omdat ze anders verlies erop lijden?

Kortom : Kunnen de lege flessen automaten de toestroom niet aan? Lees meer

ni
nicmol - Jun 17, 2024 om 13:39
Vrije tijd & tuin

Hoeveel % hout mag ik aan houtopslag in mijn tuin leggeneggen

Ik  heb eenderde van in de  tuin hout liggen voor mijn houtkachel neergelecht
Het is een huurwoning
De woningbouw 
Ze zeiden dit

Goedemiddag, Ik liep vanmiddag achter uw huis voor een iets anders. Maar ik schrok mij rot wat ik in uw tuin zag. Zou u zo vriendelijk willen zijn om dit op te ruimen. Los van de uitstraling, wil ik er niet aandenken dat hier brand ontsta ... Lees meer