ck
door ck May 31, 2006 om 15:01
Computers & telefonie

Kan niet meer downloaden

hallo,

sinds ik draadloos internet heb van sitecom heb ik het probleem dat ik niks meer kan downloaden best vervelend weet iemand hier hoe je dit oplost??

605 4 Rapporteer

ck
door ck - May 31, 2006 om 15:31
27 Antwoorden / 8 Vragen

hallo laaglander,

sorry voor dat ik te weinig informatie gaf.

het programma geeft geen foutmelding alleen dan dat het heeft bemerkt dat je achter een NAT router of firewall zit.

outlook  gebruik ik noot maar hotmail werkt gewoon.

staat je firewall goed (download programma toegang geven)kunt u hier meer info over geven?

windows kan ik gewoon updaten.

is dit genoeg info?

ck
door ck - May 31, 2006 om 15:42
27 Antwoorden / 8 Vragen

ik kan het weer bedankt dat je me hebt geholpen ik heb gewoon wat knopjes veranderd bij northon :D

laaglander
door laaglander - May 31, 2006 om 15:42
473 Antwoorden / 1 Vragen

hallo ck,

je geeft erg weinig informatie. start het programma waarmee je download niet meer op? geeft die een foutmelding? doet outlook het bijvoorbeeld ook niet? staat je firewall goed (download programma toegang geven). kun je je windows nog wel updaten, dat is ook downloaden ;-). dus graag meer info

laaglander
door laaglander - May 31, 2006 om 15:48
473 Antwoorden / 1 Vragen

graag gedaan voor de weinig hulp die ik je heb gegeven ;-)