foekie
door foekie Nov 16, 2008 om 17:13
Computers & telefonie

Kassa2 de verlenging

hallo lieve vrienden

mijn vraag is ;waar kan ik de verlenging vinden  1dag na de uizending van kassa ?? bij uizending gemist staat hij niet en de pc zapper ook niet .volgens felix meurders kun je een paar uur na de uitzending ,,de verlenging  bekijken ! graag een eenvoudig antwoord ik ben al 62 jaar groetjes mieke

799 17 Rapporteer

johanpc
door johanpc - Nov 16, 2008 om 17:33
1379 Antwoorden / 2 Vragen

De verlening wordt maandag uitgezonden en is volgens mij  pas daarna op internet te bekijken.

Ook het programma na kassa = kinderen geen bezwaar= is pas maandag te zien.

foekie
door foekie - Nov 16, 2008 om 20:40
38 Antwoorden / 38 Vragen

hallo

weet je felix zegt ,wij gaan verder met de uitzending ,en u kunt die nu op consumenten tv bekijken ,dus? maar dat doet ie niet

groetjes mieke

foekie
door foekie - Nov 16, 2008 om 20:48
38 Antwoorden / 38 Vragen

nee dus ??? het zou gelijk achter het zaterdag avond uitzending komen ,

groetjes mieke

li
door liteon - Nov 16, 2008 om 20:48
15 Antwoorden / 3 Vragen

die komt maandag enkele uren na de uitzending op de tv, op de website te staan.

edwardus
door edwardus - Nov 16, 2008 om 21:14
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Nee het is er niet eenvoudiger op geworden. Voorheen kon je even na de uitzending overschakelen naar www.consumententv.nl en dan kon je live de uitzending zien. In sommige digitale tv plus-pakketten zit ConsumentenTV erbij, bij andere weer niet. Felix zegt nu in de uitzending dat deze verlenging in de studio verder gaat en dat op Maandag een samenvatting daarvan wordt uitgezonden. Pas daarna (de volgende dag) kun je het terugkuijken via de Kassa site.

Voor velen van ons is dit dus een vertaging van 3 dagen of meer.

foekie
door foekie - Nov 16, 2008 om 21:25
38 Antwoorden / 38 Vragen

heej edwardus ,ja hoor dat is het goede antwoord .zo zal het in elkaar zitten ,geweldig bedankt ,tot de volgende keer?? groetjes mieke

pi
door piet limburg - Nov 17, 2008 om 14:05
232 Antwoorden / 15 Vragen

Mieke,

62 jaar is nog jong,ik ben al iets ouder (68).

Zover ik weet moet je om de verlenging op TV te kijken het digitale kastje met smartcard op de kabel aangesloten hebben.Verder moet je je dan ook nog op een deel van het totaalpakket abonneren.Kost 3,95 euro per maand.Komt dan op nr 321 van de digitale tuner.

Groeten van Piet.

di
door diederik8628 - Nov 17, 2008 om 15:57
2 Antwoorden / 1 Vragen

er staat breedband /smalband ik kan geen vanbeide krijgen

hij doet niks

diederik8628

edwardus
door edwardus - Nov 18, 2008 om 00:51
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Ja precies, dat heb ik ook altijd als ik op een pc nog niet VLC Player heb geinstalleerd en de MediaPlayerConnectivity plugin voor Firefox (tip!).

Het is me een raadsel waarom omroep.nl en vara.nl hun poot al jaren stijf houden, want wie kan er nou wél met de gemiddelde standaard pc (IE+WMP) de filmpjes bekijken tegenwoordig? Ik hoop dat ze het ooit nog eens wat meer open gaan maken.

an
door ankhor - Nov 18, 2008 om 10:09
122 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb bij ziggo zo'n digitaal kastje, maar de uitzending is NIET meer

te zien na de reguliere uitzending, dus op zaterdag word de verlenging NIET meer doorgegeven op het digitale kanaal.

Ik kijk dus ook weer op maandagavond, of als ik het vergeet wat\later op het digitale consumentenkanaal.

an
door ankhor - Nov 18, 2008 om 10:09
122 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb bij ziggo zo'n digitaal kastje, maar de uitzending is NIET meer

te zien na de reguliere uitzending, dus op zaterdag word de verlenging NIET meer doorgegeven op het digitale kanaal.

Ik kijk dus ook weer op maandagavond, of als ik het vergeet wat\later op het digitale consumentenkanaal.

pi
door piet limburg - Nov 18, 2008 om 12:36
232 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Ankhor,

De digitale ontvanger van Ziggo heb ik ook,echter zonder extra pakket.Heb een tijdje het totaalpakket gehad en toen was de verlenging van KASSA toch wel echt te zien op digital-cinsumentTV nummer 321 op het kastje.Mogelijk is dit nu niet meer het geval.Maar zoals gezegd toen ik het abonnement nog had (een jaar geleden) was het wel nog gewoon aansluitend aan de gewone TV uitzending.

Groeten van Piet.

birdies
door birdies - Nov 18, 2008 om 12:53
6104 Antwoorden / 31 Vragen

........Het is me een raadsel waarom omroep.nl en vara.nl hun poot al jaren stijf houden..........

Denk niet dat het daar iets mee te maken heeft; lijkt mij meer een kwestie van oubollig 'achter lopen', net als deze site.
Krijg al jaren dezelfde enquete wat ik van deze Kassasite vind, vul hem trouw in, maar er veranderd niets.

Kortom: oubolligheid ten top bij de publieke omroep!

OpTijdNaarBed
door OpTijdNaarBed - Nov 18, 2008 om 13:20
1163 Antwoorden / 60 Vragen

Tegenwoordig heeft de verlenging een voice-over (dat is die stem die haar op- en aanmerkingen geeft). Ik kan mij niet voorstellen dat Kassa dit zaterdagavond gelijk realiseerd, dat zou een duur grapje worden!

Dit kon in het verleden overigens wel, maar toen was er nog geen voice-over. Zegt Felix nog steeds dat de verlenging live te volgen is?

Om consumenten-TV te zien is een werkende internetverbinding voldoende: www.consumententv.nl en klik vervolgens op 'kijk live'.

jcjoppe
door jcjoppe - Nov 18, 2008 om 13:30
279 Antwoorden / 59 Vragen

voorheen kon je de verlenging volgen op zaterdagavond op consumententv.Tis jammer dat ze dat niet meer doen...Johan

trucker_1
door trucker_1 - Nov 18, 2008 om 17:10
7 Antwoorden / 0 Vragen

hallo mieke

wat een kommetaar allemaal hier haaaaaaaaaa

mieke t is heel eenvoudig hier

scroll even naar boven daar zie je TV - RADIO - VARAGIDS ENZ,ENZ,

JE KLIK OP TV AAN  en dan kan je daar alles bekijken mieke

vriendelijke groet leo  doeiiiiiiiiiiiiiiiiii

OpTijdNaarBed
door OpTijdNaarBed - Nov 18, 2008 om 17:38
1163 Antwoorden / 60 Vragen

@trucker: ik denk dat je de vraag van Mieke nog een keertje moet lezen....