varatje
door varatje Jul 27, 2006 om 16:46
Computers & telefonie

Kazaa

hallo allemaal, ik had ooit Kazaa light geinstalleerd en deze weer verwijderd maar omdat niet alle componenten verwijderd kunnen worden met conf.-software-verwijderen kan ik het programma niet opnieuw ionstalleren. Er wordt gemeld dat ik de niet verwijderde onderdelen handmatig moet verwijderen maar nu mijn vraag, weet iemand waar ik die files kan vinden?

612 7 Rapporteer

stacey
door stacey - Jul 27, 2006 om 19:10
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Vul eens onder start/zoeken kazaa light in en kijk eens wat er nog bovenkomt

Groetjes,

1a
door 1arie1 - Jul 27, 2006 om 20:09
2 Antwoorden / 3 Vragen

het programma ccleaner instaleren kan je gratis op internet downloaden haalt die ouwe troep weg van je register en je computer is ook nog sneller wist dus alleen maar rommel zoals ouwe registersleutels werkt bij mij perfect

varatje
door varatje - Jul 28, 2006 om 11:02
237 Antwoorden / 144 Vragen

ik heb inmiddels de suggesties geprobeerd maar in de map K-lite blijft het bestand khancer zitten en is met geen "pook" te verwijderen

weet er nog iemand raad?

stacey
door stacey - Jul 29, 2006 om 13:47
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Kun je de map zelf er ook niet in zn geheel uitgooien ?

1a
door 1arie1 - Jul 29, 2006 om 17:22
2 Antwoorden / 3 Vragen

eventueel formateren is het ook weg als het anders niet lukt maar probeer eens opnieuw opstarten en dan verwijderen lukt ook wel eens

bouke1966
door bouke1966 - Jul 29, 2006 om 17:53
157 Antwoorden / 3 Vragen

je kan ook het programma unlocker downloaden (freeware) om het bestand vrij te maken van eventuelen koppelingen

jo
door johandewit - Aug 18, 2006 om 22:23
7 Antwoorden / 0 Vragen

Ccleaner knapt je register op maar NIET ALLE overgebleven bestanden. Ik heb nog geen gratis programma kunnen vinden dat dat wel doet.

Wat de zaak wel opruimt is bv registry medic laatste versie maar die is niet gratis.