Klacht Hollands Nieuwe
Sinds twee weken Hollands Nieuwe als leverancier van mobiele telefonie. Maakt mooie wervende reclame en hanteert scherpe prijzen.
Meenemen van oude mobiele nummer aangevraagd. In afwachting daarop is tijdelijk nummer verstrekt.
De verstrekte SIM kaart werkt echter niet, met geen mogelijkheid e-mail contact te krijgen met Hollands Nieuwe, er wordt niet gereageerd.
Alleen de tekst
"Dankjewel voor je e-mail.
Wij gaan direct aan de slag met je vraag. We proberen je binnen 2 werkdagen antwoord te geven""
Hollands Nieuwe heeft ook geen telefoonnummer om te bellen.
Ondertussen is abonnement gewoon ingegaan.
Kortom: Slecht bedrijf, slechte service & slechte communicatie, tot nu toe afrader.
En dat voor een bedrijf dat de klanten nog moet zien binnen te halen.
Zijn er anderen met hetzelfde probleem ?
Hollands Nieuwe is onderdeel van Vodafone, misschien kunt u daar terecht met uw klacht.
succes
Paul
Hollands Nieuwe is een buitengewoon slecht opererend bedrijf zonder enige service (je kunt ze nl niet bellen, zij bellen jouw ,bij voorkeur op een tijdstip dat je niet de telefoon kunt beantwoorden waardoor contact nauwelijks mogelijk is op het moment dat je problemen hebt)
Eenieder die overweegt om een abonnement van Hollands Nieuwe te nemen: DOE HET NIET!!!!
Service is werkelijk om te huilen. Mijn zoon probeert al 2 maanden zijn internet aan te praat te krijgen (€10,- euro per maand), schrijft dan een mailtje en wordt vervolgens onder zijn schooltijd gebeld en kan dan niet opnemen. terugbellen heeft geen zin en dus maar weer een mailtje met hetzelfde patroon tot gevolg. Om Koot en Bie aan te halen: "een poreuze cirkel".
Bedroevend, irritant en hopelijk ooit door Kassa aan te pakken
Hallo,
Ook ik krijg een sik van Hollandsnieuwe. Mijn vrouw heeft een Iphone en dus een kleinere simkaart nodig. Bij de bestelling direct aangegeven dat er zo'n kaart moest komen. Nu zo'n drie weken en vele mailtjes verder is er nog steeds geen oplossing. Wel betalen, maar geen passende simkaart. Het is qua communicatie gewoon een k*t bedrijf.
Hopelijk heeft iemand een ide hoe je er toch vanaf kan komen.
Ik zit sinds 1 juni bij HN. Sinds 2 weken heb ik ineens helemaal geen bereik meer in huis. Ik probeer contact te krijgen om te vragen wat er aan de hand is - een storing ofzo? Maar kan ze alleen mailen en daar reageren ze niet op. Inderdaad, zo'n kort mailtje dat automatisch wordt gestuurd, dat ze heel snel zullen reageren. Niet dus.
Ik heb - na anderhalve week, de wanhoop nabij - Vodafone gebeld, het is immers hun netwerk. Zij kunnen wel kijken hoe het zit met het netwerk en evt. storingen, maar dat doen ze niet. Alleen als HN dit vraagt, en die reageren niet. Ik heb dus niets aan de tip om hen te bellen.
Ik kan geen kant op. Ik loop klanten en omzet mis omdat mensen mij niet kunnen bellen. En ik krijg geen contact en geen antwoord van de klantenservice van HN. Echt waardeloos dus.
Ik wil NU, direct overstappen naar een ander. Maar ja, ik heb een contract afgesloten voor 24 maanden (sim-only). Waarom 24 maanden? Geen idee, het leek allemaal zo mooi en ik denk daar nu pas over na. Had ik maar ...
Maar ze plegen toch wanprestatie als ik gewoon geen bereik heb? In huis, gewoon, een heel normaal huis uit begin 20e eeuw. Waar tot 2 weken geleden nooit een probleem was met mobiele netwerken. En nu ineens wel. Ik vermoed dat er een netwerkprobleem is, wie kan het me vertellen? Maar vooral: wanneer ben ik weer gewoon bereikbaar en kan ik zelf ook weer bellen, want mijn beltegoed loopt natuurlijk gewoon op terwijl ik ondertussen telefoontjes mis en extra kosten maak om op een andere manier te bellen ...
Als je vooraf ging zoeken zag je al hoe zij met jou contact zouden opnemen.
Mijn vraag als misschien klant werd ook niet binnen 3 dagen beantwoord en toen ik iemand kreeg die het contract definitief wilde afsluiten en alles beloofde was dit een reden om het daarom niet te doen.
Ik heb ook Hollands nieuwe en ik maak me zo boos.. Ook zo frustrerend dat je ze niet te pakken kan krijgen en je gewoon machteloos kan afwachten.. als ik sms verstuurd hij het vaak wel 6 x en dat gaat van me btg af als ik daarover mail krijg ik een oplossing van 2 pagina's wat ik even moet doen net of ik dat allemaal snap.. Nadat iemand met verstand van telefoons dat voor mij had gedaan mailde ik hollands nieuw. Want ik had verteld dat ik ook geld terug wou daarvoor toen reageerde ze met we willen eerst het probleem op lossen en daarna geld terug geven klinkt op zich nog logisch.Nu is het opgelost en nu reageren ze niet meer op mijn mailtjes over dat ik geld terug wil. Daar komt nog bij dat ik 9 aug. al weer me btg opgewaardeerd moest hebben ook dat hebben ze tot heden nog niet gedaan terwijl ik recht heb op mijn btg. Nu moet ik uit onmacht een bundel bij hun kopen van 5 euro want het lijkt zo mooi dat je over je bundel heen kan bellen met 3 cent maar dat is dus onzin. En dan komt het mooie nog dat ze zelf die 5 euro er niet op gooien terwijl het wel bij mij is afgeschreven.. Nu zit ik dus met een abonnement zonder dat ik kan bellen!!!!
Tsja...
Als je qua prijs het onderste uit de kan wilt hebben, kan de klepel op je neus vallen.......
Ergens moet op bezuinigd worden, want ze willen/moeten toch winst maken.
Dus????
Ex-Haagsche Harrie
Ik zie een correspondentie adres onder: over Hollandse nieuwe.
Dus desnoods schriftelijk aangetekend een klacht indienen.
site: klik
Het zou mijn keuze niet zijn omdat ik op de site geen knop contact zie waar ik eenvoudig het servicenummer kan lezen of het e-mail adres.
Beste Kassa,
Ook ik heb alleen maar ellende met Hollands Nieuwe. Drie abonnementen afgesloten voor de kinderen! Gelukkig maar voor een jaar. De kaarten erin, helaas er stond geen beltegoed op. Na 2 dagen mailtje terug : het activeren van de simkaart moet je doen door een SMS te sturen. Hoezo zit er dan geen aanwijzing bij dat dat zo werkt?
De tweede maand duurde het 2 dagen extra voordat het beltegoed bijgeschreven was. Weer een mailtje : vertraging, met de excuses.... De derde maand hadden ze 2 dagen netwerkproblemen en konden de kids niet bellen. Wel compensatie van 2 dagen, maar dus weer problemen en een mailtje moeten sturen.
Maar nu zitten we halverwege maand 4 en als ze hun beltegoed opvragen krijgen ze ineens een veel lager bedrag en daarna de melding : netwerkfout. Het scheelt bijna 2 euro wat ze ineens kwijt zijn. Rara hoe kan dat nou weer ineens???
Weer een mailtje gestuurd, maar het blijft gewoon een hele slechte provider! Ik had me wel ingelezen , maar had alleen problemen gevonden toen ze net gestart waren. Ik dacht dat ze die problemen inmiddels wel opgelost zouden hebben, maar mooi niet dus.
Ik heb geen zin om het hele verhaal te doen, maar voor ieder die twijfelt, begin er niet aan. Hoe vaak zijn we niet gewaarschuwd voor bedrijven die als motto hebben: "Bel ons niet, wij bellen U". Hollands Nieuwe, maakt het nog mooier door erachteraan te plakken: "Wij vinden het niet nodig, dat u als klant dure belkosten dient te maken, om ons (de klantenservice) te bellen. Laat een bericht achter op de site en wij bellen u, of we sturen u een mail". Prachtig, als zeg ik hetzelf. Of te wel, ze bellen alleen terug als je binnen de 7 werkdagen dreigt met het opzeggen van het abonnement. Daarna dien je 25 mailtjes te sturen (via de site), schrijven ze dat ze binnen 1 werkdag terugbellen, en als ze überhaupt al na een paar dagen reageren, dan is dat via de mail en schrijven ze dat ze u gebeld hebben, maar dat u niet opnam (inspreken of nog een keer bellen doen ze blijkbaar niet). En als je iets van een antwoord krijgt, is dat vaak niet naar tevredenheid, dus stuur je een reply en daar hoor je nooit meer iets over. Maar goed. Ik ben bezig met adresgegevens te achterhalen en dan ga ik wel even langs, ik kan me verbaal goed uitdrukken. Overigens het is een onderdeel van Vodafone, gevestigd in Maastricht, dus ga met je klachten ook daarheen en laat je niet door een telfoniste afschepen, maar vraag naar een meerdere en leg aan diegene het verhaal uit. Ik ga een persoonlijke hetze tegen ze beginnen, wat het is geen hollands nieuwe, maar zure haring!
Oja, telefoonnummer Vodafone Maastricht: 0433555555.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Extreme tandarts angst
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
...
Lees meer
Hoeveel vloeibaar wasmiddel gebruiken dopjes
Hoeveel fijne was per dopje van het flacon te gebruiken? Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer