ch
door charlotte berben Apr 6, 2017 om 09:50
Computers & telefonie

Klacht over Fiber

Vanaf maandag 4 april hebben we geen internet, tv en telefoon. Na meerdere mails, telefoontjes, en het verzoek om een monteur te sturen, hebben ze ons nog steeds niet kunnen helpen. Het kan zelfs nog wel een week duren. Ikzelf heb meerdere keren gebeld, mijn vader werd beloofd dat als hij woensdag belde dat er een monteur werd gestuurd. Toen mijn vader belde kreeg hij te horen dat hij donderdag maar terug moest bellen. Toen mijn broer woensdag nogmaals belde, werd gewoon de verbinding verbroken.
Ik heb wel al een factuur ontvangen, terwijl we nog nergens gebruik van hebben kunnen maken. 

1020 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ha
door halex - Apr 6, 2017 om 09:55
1374 Antwoorden / 4 Vragen
0

Dit is geen klachtensite, maar een vragenforum. U stelt een vraag, de andere forumdeelnemers geven vanuit hun expertise een antwoord. Voor iemand zonder internet hebt u overigens wel een wonder verricht door niet alleen succesvol een account aan te maken op dit forum, maar er ook een onderwerp op te plaatsen.

zoekster1
door zoekster1 Apr 6, 2017 om 10:25
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Zo wonderlijk is dat niet, kan gewoon met een smartphone.

ha
door halex Apr 6, 2017 om 12:45
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Dan nog heb je een internetverbinding en internet nodig. TS stelt al sinds maandag geen internet te hebben.

zoekster1
door zoekster1 Apr 6, 2017 om 13:43
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Je hebt niet de internetverbinding van je all in one pakket van fiber nodig om hier een berichtje te plaatsen. Als jij te dom bent om te begrijpen dat het internet van fiber het niet doet dan houdt het op.

costnix
door costnix Apr 6, 2017 om 16:12
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@halex: internetten kan prima en gratis in een bibliotheek, op een station, in een echte koffieshop, in bussen en treinen,................

ch
door charlotte berben Apr 6, 2017 om 17:19
Antwoorden / 1 Vragen

Dit is inderdaad via de smartphone gebeurd. En nee, daar heeft fiber dus niets mee te maken. Daar heb ik een abonnement voor

ha
door halex Apr 6, 2017 om 18:54
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Dus vanaf een smartphone een bericht uit een ander bestand kopieëren naar dit forum. Het zal wel. Maar dat maakt nog steeds niet dat er een vraag in uw bericht zit. En de goede lezer had allang begrepen dat dat de kern van mijn betoog was.

Topantwoord

marita5
door marita5 - Apr 6, 2017 om 09:58
11560 Antwoorden / 15 Vragen
11

Hallo Charlotte Berben , 

Plaats hier uw klacht , klik op de rode regels .

https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/fiber-nederland/details;jsessionid=DD9C82EC8B33FA86C30A1D62894F52C3?companyId=2af3741a-5084-40e7-b977-c4eddbb021c2 

Lees ook deze informatie , stuur Fiber een brief / of mail met vermelding "aanmaning tot nakoming overeenkomst " ( zie ook benedenaan voorbeeldbrieven )

https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/contract-telefonie-internet-tv-kan-geen-gebruik-maken-dienst

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - Apr 6, 2017 om 10:15
42060 Antwoorden / 21 Vragen
10

Maandag was het de derde. Is het dan een hele nieuwe aansluiting, dat u nog nergens gebruik van hebt kunnen maken?

ch
door charlotte berben Apr 6, 2017 om 17:13
Antwoorden / 1 Vragen

Klopt ja. Mijn vader is een nieuwe klant

zoekster1
door zoekster1 - Apr 6, 2017 om 10:31
1583 Antwoorden / 3 Vragen
1

Zet het op facebook. Er is een berichtenpagina.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Be
Ben van de Klok - Jun 18, 2024 om 12:13
Vakantie & reizen

Behandelen jullie nog klachten mbt Ryan air?

onterechte fee gevraagd bij incheck balie eindhoven, door fout in systeem van Ryan air.
Om in te checken moet je land van uitgifte van je paspoort opgeven .
Onze paspoorten zijn uitgegeven in Curacao, maar het systeem van Ryan air geeft die optie niet.
Dus konden we niet online inchecken

Nadat we onze bagage hadden afgegeven bij de drop off balie, zijn we naar andere bali ... Lees meer

Am
Amuart - Jun 18, 2024 om 17:05
Winkels & webshops

Problemen met zichtgarantie bril

Eind 2022 meting voor bril gehad in optiekwinkel en begin 2023 bril met enkelvoudige glazen ontvangen. € 238 per glas. Vanaf begin aangegeven hier niet goed mee te kunnen zien. En ook verergering van zicht en hoofdpijn klachten.

Vaak gemeld ook per mail. Werd telkens aangegeven dat bril goed is. Uiteindelijk werd het geschoven op een hersen probleem, te hoge eisen aan gezichtsvermoge ... Lees meer

ni
nicmol - Jun 17, 2024 om 13:39
Vrije tijd & tuin

Hoeveel % hout mag ik aan houtopslag in mijn tuin leggeneggen

Ik  heb eenderde van in de  tuin hout liggen voor mijn houtkachel neergelecht
Het is een huurwoning
De woningbouw 
Ze zeiden dit

Goedemiddag, Ik liep vanmiddag achter uw huis voor een iets anders. Maar ik schrok mij rot wat ik in uw tuin zag. Zou u zo vriendelijk willen zijn om dit op te ruimen. Los van de uitstraling, wil ik er niet aandenken dat hier brand ontsta ... Lees meer