ja
door jan2nolly Apr 9, 2010 om 14:03
Computers & telefonie

KPN

Als aangeslotene bij KPN word ik overstelpt met reclame en rekeningen
Moet ik echter een vraag stellen, dan weet ik niet hen te bereiken.
Is dat niet raar?

849 7 Rapporteer

erik008
door erik008 - Apr 9, 2010 om 14:38
1401 Antwoorden / 25 Vragen

KPN is het bedrijf met de vele loketten.
Het grappige is, de ene weet niet wat de andere doet.
Wellicht weet je nog niet de juiste loket nog niet te vinden.

Wat voor vraag had je willen stellen?
Dan kunnen we je helpen zoeken.

ja
door jan2nolly - Apr 9, 2010 om 14:50
3 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=erik008 schreef op vrijdag 9 apr 2010, 14:38]KPN is het bedrijf met de vele loketten.
Het grappige is, de ene weet niet wat de andere doet.
Wellicht weet je nog niet de juiste loket nog niet te vinden.

Wat voor vraag had je willen stellen?
Dan kunnen we je helpen zoeken.

Ik zoek regelmatig naar een e-mailadres en dat is niet te vinden. Ik kan dan mijn klacht duidelijk omschrijven. Maar, zij hebben wel mijn adres, ik niet die van hen.
Dat is toch van de zotte?

tdehond
door tdehond - Apr 9, 2010 om 15:14
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Klik op Hier

{ http://www.kpn.com/prive/service/contact.htm}

Klik op het product waar u een vraag over wilt stellen en er opent een chat pagina.

Als het zo niet lukt, dan ben ik bang dat u de dure service lijn moet bellen of een brief schrijven.

erik008
door erik008 - Apr 9, 2010 om 15:21
1401 Antwoorden / 25 Vragen

Onderaan de mailing staat vaak een hyperlink die contact heet

De algemene info is.

Koninklijke KPN N.V
Maanplein 55
2516 CK Den Haag

Postbus 30000
2500 GA Den Haag

Telefoon (070) 343 43 43

corporatecommunicatie@kpn.com

tdehond
door tdehond - Apr 9, 2010 om 16:32
4744 Antwoorden / 9 Vragen

voor Internet heb ik nog een ander adres
KPN
t.a.v. Klachten
Postbus: 2547
Postcode: 3500 GM Utrecht

kpnwebcare3
door kpnwebcare3 - Jun 15, 2010 om 10:47
2 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Om klachten schriftelijk in te dienen, kan een klant terecht bij:

Via email:
klantenservice@kpn.com

Per post:
KPN Klantenreacties
Postbus 58800
1040JA Amsterdam

kpnwebcare3
door kpnwebcare3 - Jun 15, 2010 om 10:49
2 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=jan2nolly schreef op vrijdag 9 apr 2010, 14:50][quote=erik008 schreef op vrijdag 9 apr 2010, 14:38]KPN is het bedrijf met de vele loketten.
Het grappige is, de ene weet niet wat de andere doet.
Wellicht weet je nog niet de juiste loket nog niet te vinden.

Wat voor vraag had je willen stellen?
Dan kunnen we je helpen zoeken.

Ik zoek regelmatig naar een e-mailadres en dat is niet te vinden. Ik kan dan mijn klacht duidelijk omschrijven. Maar, zij hebben wel mijn adres, ik niet die van hen.
Dat is toch van de zotte?

Hallo,

Om klachten schriftelijk in te dienen, kan een klant terecht bij:

Via email:
klantenservice@kpn.com

Per post:
KPN Klantenreacties
Postbus 58800
1040JA Amsterdam

Met vriendelijke groet,

Nick

KPN Webcare